فروشگاه بولت صنعت

فروشگاه بولت صنعت

بولت صنعت تولید کننده انواع پیچ و مهره های استیل فولادی و آهنی، شش گوش، پیچ و مهره های آلن استیل و آهن نیم دنده و تمام دنده و انواع استد بولت با رعایت استانداردهای جهانی و تست کنترل کیفیت محصولات می‌باشد.

بررسی انواع جنس پیچ و مهره

بر حسب استحکام و عملکرد انواع پیچ و مهره می توان از مواد مختلفی برای ساخت و تولید آن ها استفاده کرد. به همین دلیل، قبل از خرید پیچ ​​و مهره، مهم است که آنها را با توجه به کاربرد مورد نظرشان خریداری کنید تا از کیفیت و مقاومت مناسبی اطمینان داشته باشید.


برای تولید پیچ ​​و مهره از مواد اولیه مختلفی مانند کربن، فولاد، فولاد، تیتانیوم و پلاستیک استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بسیاری از مواد اولیه را نیز می توان برای ساخت پیچ و مهره ترکیب کرد. علاوه بر این، هر یک از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پیچ و مهره را می توان در درجه های مختلف استفاده کرد.

از متریال های مختلف دیگری برای پوشش پیچ و مهره برای افزایش مقاومت در برابر عوامل مختلف، افزایش استحکام سطحی پیچ و مهره استفاده می شود و این مواد جزء مواد مورد استفاده در پیچ و مهره هستند. اولین و مهمترین چیزی که باید به آن توجه کرد جنس آن هاست که به مقاومت و خوردگی، دما، فشار و غیره بستگی دارد.
در این مطلب به چند متریال مهم برای ساخت و تولید پیچ ​​و مهره اشاره می کنیم تا با دید بازتر در مورد خرید پیچ ​​و مهره تصمیم گیری کنید.

 

 

پیچ و مهره استنلس استیل ضد زنگ

پیچ و مهره استیل را می توان از ترکیب دو ماده اصلی، فولاد کم و کروم، در نسبت های مشخصی ساخت. این پیچ ها یکی از پرطرفدارترین پیچ و مهره های موجود در بازار هستند که عمدتاً به دلیل کاربردشان است. از این پیچ و مهره ها در مکان های مرطوب استفاده می شود که باعث زنگ زدگی پیچ و مهره می شود. به طور کلی این نوع پیچ ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند. یکی دیگر از مزایای فولاد ضد زنگ و مهره ها مقاومت سطحی آنهاست که باعث کاهش مقاومت آنها نمی شود.

 

پیچ و مهره ها از جنس فولاد

یکی از پرمصرف ترین پیچ و مهره ها در صنعت، مهره و پیچ فولادی است. فولاد همچنین به طور گسترده در صنعت تولید پیچ و مهره استفاده می شود و می توان از آن برای آبکاری پیچ و مهره های سیاه یا گالوانیزه استفاده کرد. این نوع پیچ ها دارای گریدهای مختلفی به نام های HV، 10.9 و 8.8 هستند و کلاس های آنها به چهار دسته 12.9، 10.9، 8.8 و 5.6 تقسیم می شوند.

تمامی گریدهای پیچ و مهره فولادی بر اساس استانداردهای بین المللی طبقه بندی می شوند. برای شناسایی گریدهای 8.8 و 10.9، می‌توانید به رنگ‌های آبی و زرد (به ترتیب) که از جنس زینک هستند، برای جلوگیری از خوردگی پیچ‌ها و مهره‌های فولادی استفاده می‌شوند.

 

پیچ و مهره برنز سیلیکونی

پیچ و مهره های برنزی سیلیکونی را می توان از ترکیب مس و آلیاژ سیلیکون ساخت. ساختار آلیاژی این پیچ و مهره ها به گونه ای است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی ناشی از املاح موجود در آب دریا خواهند داشت. به همین دلیل است که از این نوع پیچ در سازه های دریایی مانند کشتی ها و قایق ها یا سکوهای نفتی و خطوط لوله زیر آب استفاده می شود. همانطور که می دانید نام این نوع پیچ برنز نامیده می شود اما به دلیل گرانی این آلیاژ از مس به عنوان آلیاژ جایگزین برنز استفاده می شود.

 

پیچ و مهره از جنس آلومینیوم

آلومینیوم که به عنوان یک فلز کاربردی و سبک شناخته می شود، به دلیل خواص منحصر به فردش، می تواند در شرایطی که خوردگی رخ می دهد، مانند پیچ ​​و مهره های فولادی ضد زنگ استفاده شود. پیچ و مهره استفاده می شود. علاوه بر این، این ماده مقاومت بالایی در برابر خراش های سطحی دارد. پیچ و مهره های آلومینیومی را می توان با استفاده از انواع آلیاژهای آلومینیوم تولید کرد که مهمترین آنها ترکیب با آهن، روی، مس، سیلیکون، منگنز و ... است. به نسبت های مختلف با آلومینیوم ترکیب می شوند، استفاده از این آلیاژها در آلومینیوم باعث افزایش مقاومت پیچ و مهره در برابر کشش، فشار، گرما و ... می شود.

 

قیمت و خرید انواع پیچ و مهره 

اگر به فکر خرید پیچ ​​و مهره هستید می توانید با کارشناسان شرکت بولت صنعت در مورد انواع پیچ و مهره و یا اینکه چه مدلی نیاز دارید تماس بگیرید تا در خرید پیچ ​​و مهره مناسب شما را راهنمایی کنند. 

 

منبع: بولت صنعت

فروشگاه بولت صنعت
فروشگاه بولت صنعت بولت صنعت تولید کننده انواع پیچ و مهره های استیل فولادی و آهنی، شش گوش، پیچ و مهره های آلن استیل و آهن نیم دنده و تمام دنده و انواع استد بولت با رعایت استانداردهای جهانی و تست کنترل کیفیت محصولات می‌باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋