بیتا کلینیک

بیتا کلینیک

خانم‌هایی که به دنبال کلینیکی زیبایی با پرسنل خانم هستند، در این کلینیک می‌توانند جراحی های زیبایی و عمومی را تحت نظر جراح حاذق و پرسنل کارآزموده خانم انجام دهند.

معرفی بهترین مرکز درمان بواسیر با لیزر هموروئید

 

در چند دهه اخیر لیزر هموروئید یا لیزر هموروئید بهترین و پیشرفته ترین روش درمان بواسیر یا هموروئید محسوب می شود. لیزر هموروئید به دو صورت انجام می شود: 1. لیزر درمانی با IRC کم توان یا لیزر مادون قرمز. 2. لیزر دی اکسید کربن پرقدرت مورد استفاده در روش هموروئیدکتومی.
دکتر. زهرا سعادتی یکی از اولین جراحان متخصصی است که لیزر درمانی و جراحی را در ایران از سال 1363 آغاز کرد. الان هم حتی در تهران خیلی از جراحان با همان روش قدیمی با تیغ یا کوتر عمل بواسیر یا بواسیر انجام می دهند. اما آشنایی بیماران با این فناوری جدید که به کمک علم پزشکی آمد، باعث شد که این روش درمانی هموروئید مورد استقبال قرار گیرد و رضایت بیماران را به همراه داشته باشد.

 

مزیت لیزر هموروئید نسبت به روش های دیگر چیست؟

لیزر هموروئید یا لیزر هموروئید روشی کمتر تهاجمی است. هر دو نوع لیزر کم مصرف و پرقدرت در صورت استفاده در زمان مناسب و در مکان مناسب برای بهره مندی از نتایج درمانی عالی می توانند برای انواع هموروئید استفاده شوند. برای درمان هموروئید خفیف می توانید از لیزر کم توان بدون جراحی و برش بافت بهره مند شوید. انواع بیماری های مقعدی را می توان با جراحی لیزر پرقدرت و هموروئیدکتومی درمان کرد. زیرا این نوع لیزر فوق العاده نازک یا بسیار نازک است. بنابراین، جایگزین خوبی برای تیغه های جراحی و کوتر است. لیزر جراحی به بافت سالم اطراف آسیب نمی رساند، بنابراین استفاده از آن در جراحی های بسیار حساس و پیچیده توصیه می شود. مهارت و تجربه جراح در استفاده از لیزرهای پرقدرت در جراحی بسیار مهم است. در حالی که از فناوری الکتریکی در جراحی کوتر استفاده می شود، از فناوری نور لیزر در جراحی لیزر استفاده می شود. در حالی که سر ورید با کوتر سوزانده می شود تا خونریزی در جراحی کاهش یابد، لیزر سر ورید را ترمیم می کند و از خونریزی جلوگیری می کند.

 

درمان بواسیر با لیزر با لیزر مادون قرمز کم توان

درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بدون قطرات خونریزی انجام می شود. زیرا در این روش هیچ برشی انجام نمی شود و اصول کار بر اساس تابش نور لیزر است نه برش لیزر. درمان با لیزر بواسیر بدون نیاز به بیوپسی انجام می شود. شریان های انتهایی فوقانی رکتوم با یک مبدل داپلر (پروب 3 میلی متری 20 مگاهرتز) که روی نوک یک آندوسکوپ طراحی شده مخصوص قرار می گیرد، مشاهده می شود. کیست های هموروئید شناسایی می شوند. سپس با تابش نور لیزر به هموروئید، لیزر جریان الکتریکی در دیود لیزر فیبر 980 نانومتری را تقویت می کند. در نهایت جریان هموروئید را متوقف می کند. جراح این پرتو لیزر را در جهت عقربه های ساعت در صورت نیاز تکرار می کند.
مکانیسم اثر لیزر هموروئید ساده است. نور لیزر توسط گلبول های قرمز درگیر در کیست هموروئیدی جذب می شود. این گلبول های قرمز خون تخلیه می شوند و به مرور زمان خون لخته شده در این ناحیه تخلیه می شود. درمان هموروئید با لیزر با جراحی هموروئید با لیزر متفاوت است.

 

هموروئیدکتومی لیزری چگونه انجام می شود؟

هموروئیدکتومی یکی از روش های جراحی هموروئید است. اگر این جراحی با لیزر قوی انجام شود، می توان از عوارض بعد از جراحی هموروئید به میزان قابل توجهی جلوگیری کرد. جراحی هموروئید با لیزر احتمال عود هموروئید را به صفر می رساند. تجربه و مهارت جراح در استفاده از لیزرهای پرقدرت می تواند عامل مهمی در تسریع روند بهبودی باشد.
لیزر پرقدرت در طول برش هیچ تماس مستقیمی با بافت ندارد. بنابراین امکان انتقال بیماری های عفونی مانند هپاتیت و ایدز را به صفر می رساند. بر خلاف کوتر که بافت را می سوزاند و بعد از عمل احساس سوزش و خارش شدید می کند، لیزر به طور همزمان عروق و اعصاب عمل شده را ترمیم می کند. فوق العاده نازک بودن لیزر پرقدرت به جراح این امکان را می دهد تا بدون آسیب رساندن به بافت سالم اطراف، یک ناحیه بزرگ و حساس را عمل کند.

 

مزایای لیزر هموروئید چیست؟

خواص درمانی و فوق‌العاده هموروئید یا لیزر هموروئید چیزی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد. زیرا این دو ویژگی لیزر منجر به موارد زیر می شود:
بیمار خونریزی زیادی ندارد و بر این اساس، بهبود سریعتر زخم منجر به زمان بهبودی کوتاه‌تر می‌شود.
درد بعد از عمل یک سوم جراحی معمولی خواهد بود.
انتقال بیماری های عفونی در حین عمل صفر است.
احتمال عفونت که یکی از علل درد بعد از عمل است کاهش می یابد.
بیمار نیازی به پانسمان و مراقبت دقیق ندارد.
سایر بیماری ها مانند شقاق یا شقاق مقعدی را می توان همزمان با جراحی هموروئید درمان و جراحی کرد.
خطر و میزان عود بعد از جراحی هموروئید لیزری نزدیک به صفر است.
بیمار بازگشت سریعی به کار و زندگی دارد.
به صورت بستری و سرپایی معمولاً بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

 

تفاوت بین لیزر هموروئید و تیغه جراحی چیست؟

بسیاری از بیماران می پرسند که تفاوت بین استفاده از لیزر برای بواسیر به جای تیغ یا تیغ جراحی چیست؟ در واقع برش با لیزر پرقدرت با دقت و دقت بیشتری انجام می شود. به یاد داشته باشید که توانایی جراح و متخصص لیزر در استفاده از لیزرهای پرقدرت نیز بسیار مهم است. علاوه بر این خونریزی و التهاب در اعمال جراحی که با تیغ و تیغ جراحی انجام می شود فراوان است و بیمار ماه ها دچار عوارض و مشکلات این التهاب و خونریزی خواهد شد. ضمناً گزارش شده است که این عوارض 70 درصد کمتر از جراحی های انجام شده با تیغ و چاقوی جراحی است. همین مزیت لیزر باعث می شود که بیمار دوره نقاهت بسیار کوتاه تری داشته باشد و سریعتر به کار و زندگی روزمره خود بازگردد.

 

آیا بواسیر را می توان به طور کامل با لیزر از بین برد؟

اگر بواسیر با لیزر قوی عمل شود، به طور کامل از بین می رود. به این روش هموروئیدکتومی لیزری می گویند. اما اگر روش درمانی شما لیزر درمانی بواسیر با لیزر کم توان باشد، مو برداشته نمی شود. در روش لیزر درمانی محتویات کیسه هموروئیدی که فقط خون لخته شده است حل می شود و بواسیر کوچک می شود.

 

آیا بواسیر لیزری درد دارد؟

هر عمل جراحی درد و درمان خاص خود را دارد. اما این درد و ناراحتی در جراحی لیزر هموروئید 70 درصد کمتر از جراحی سنتی است. مزیت فوق العاده نازک بودن و اثر ترمیمی لیزر باعث کاهش خونریزی و درد بعد از جراحی هموروئید با لیزر می شود. میزان درد بعد از لیزر هموروئید با یک مسکن ساده قابل کنترل است و دغدغه جراحی سنتی را در بر نمی گیرد.

 

آیا لیزر درمانی قطعی برای هموروئید است؟

لیزر پرقدرت برای بیماران مبتلا به هموروئید بزرگ و شدید به شدت توصیه می شود. میزان عود و عود هموروئید بعد از جراحی لیزر نزدیک به صفر است. جراح می تواند انواع بواسیر و شقاق را به طور همزمان در یک جلسه و دقیقا با لیزر درمان کند.

 

دوره نقاهت بعد از لیزر هموروئید چقدر است؟

اگر جراحی هموروئید با لیزر انجام داده اید، فقط باید یک شب استراحت کنید. عموم مردم می توانند روز بعد از درمان لیزر هموروئید به کار و زندگی روزمره خود بازگردند. افرادی که از نظر فیزیولوژیکی ضعیف شده اند و یا تحت عمل جراحی گسترده قرار گرفته اند می توانند در نهایت ظرف 4 روز به کار و زندگی روزمره خود بازگردند. لیزر درمانی بدون جراحی هموروئید نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد و فقط به استراحت شبانه نیاز دارد.

 

جراحی هموروئید با لیزر یا جراحی هموروئید با لیزر چقدر طول می کشد؟

فرآیند لیزر درمانی حداکثر 20 دقیقه طول می کشد. آماده سازی قبل از لیزر و ترخیص بیمار از کلینیک لیزر ممکن است تقریباً 2 تا 3 ساعت طول بکشد. پس از درمان با لیزر هموروئید، بیمار ترخیص می شود و نیازی به بستری شدن ندارد.

 

آیا لیزر هموروئید با بیهوشی انجام می شود؟

این عمل نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. تحت بی حسی نخاعی، بیمار از کمر به پایین بیهوش می شود. به این ترتیب در حین لیزر درمانی هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نخواهید کرد. بیهوشی را می توان برای بیمارانی که از محیط بالینی یا لیزر درمانی می ترسند اعمال کرد. با این حال، این درمان لزوما با بیهوشی انجام نمی شود.

 

آیا همه انواع بواسیر با لیزر قابل درمان هستند؟

با توجه به نوع هموروئید می توان از آن برای درمان انواع بواسیر استفاده کرد. هموروئیدهای خفیف که نیاز به جراحی یا هموروئیدکتومی ندارند را می توان با لیزر کم توان درمان کرد. هموروئیدهای پیشرفته که نیاز به جراحی دارند را می توان با لیزر دی اکسید کربن پرقدرت درمان و جراحی کرد. این نوع لیزر عوارض جراحی هموروئید سنتی را ندارد.

 

قیمت لیزر هموروئید چقدر است؟

هزینه هموروئید لیزری معمولاً بیشتر از جراحی معمولی با تیغ و کوتر است و معمولاً در بیمارستان های دولتی انجام نمی شود. به همین دلیل هزینه لیزر هموروئید با توجه به نوع لیزر، محل و امکانات کلینیک لیزر، تجربه و سطح مهارت جراح و متخصص لیزر متغیر بوده و بین ۲ میلیون تومان به بالا متغیر است. اگرچه این هزینه بیشتر از جراحی معمولی است، اما مقرون به صرفه تر است. زیرا زمان بهبودی بواسیر لیزری بسیار کمتر از جراحی هایی است که با تیغ و کوتر انجام می شود و احتمال عود و عود بعد از لیزر بسیار کم است.

 

مراکز لیزر درمانی هموروئید چه ویژگی هایی دارند؟

مراکز درمان بواسیر با لیزر یا لیزر بواسیر مجهز به دستگاه های لیزر دی اکسید کربن قدرتمند می باشد. در ضمن جراح عمومی با متخصص بیهوشی و بورسیه جراحی لیزر الزامی است. اگرچه لیزر هموروئید به صورت سرپایی انجام می شود، اما باید امکانات کافی برای بیهوشی یا بی حسی نخاعی بیمار فراهم شود.

 

تجربه جراح با هموروئید لیزری چقدر موثر است؟

بدون شک تجربه جراح و متخصص لیزر برای درمان هموروئید و لیزر بدون عود و برگشت بسیار موثر است. خوشبختانه دکتر زهرا سعادتی از سال 86 تاکنون هزاران عمل موفقیت آمیز هموروئید را با لیزرهای پرقدرت انجام داده است و هیچگونه عود یا عارضه لیزر هموروئید را گزارش نکرده است. تمامی جراحی ها توسط او با لیزر انجام می شود و هیچ پزشک و متخصص دیگری جراحی لیزری روی بیمارانش انجام نمی دهد.

 

راه‌های ارتباطی بیتا کلینیک:
۰۹۱۹۵۵۰۵۹۰۰
۰۹۲۲۶۰۰۲۸۲۹
۰۲۱۲۲۰۸۲۲۰۵
سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت – طبقه چهارم – واحد ۳۰ شرقی​

بیتا کلینیک
بیتا کلینیک خانم‌هایی که به دنبال کلینیکی زیبایی با پرسنل خانم هستند، در این کلینیک می‌توانند جراحی های زیبایی و عمومی را تحت نظر جراح حاذق و پرسنل کارآزموده خانم انجام دهند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋