بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

فصل عجیب میلان: قرمز و مشکی ها برد را فراموش کردند!

دیدار لاتزیو و میلان از هفته سوم سری آ ایتالیا با تساوی خاتمه یافت.

ورزش سه: در ادامه مسابقات هفته سوم سری A لاتزیو و میلان در استادیوم المپیکو شهر رم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی را میلان بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی به گل رسید اما در نیمه دوم لاتزیو با دو گل کامبک زد. این پایان کار نبود و رافائل لیائو میلان را به بازی برگرداند.

فصل عجیب میلان: قرمز و مشکی‌ها بردن را فراموش کردند!

میلان این دیدار را بهتر از بازی‌های قبل آغاز کرد و در دقیقه ۸ توانست گلزنی کند. جایی که پاولوویچ روی ارسال کرنر با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در ادامه لاتزیو خیلی زود جلو کشید تا گل خورده را جبران کند. در دقیقه ۱۱ ضربه سر تاوارس را مانیان مهار کرد.

کمی بعد میلان هم نشان داد می‌تواند اختلاف را بیشتر کند. در دقیقه ۱۶ فوفانا روی پاس چوکووئزه به توپ رسید اما ضربه والی‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

فصل عجیب میلان: قرمز و مشکی‌ها بردن را فراموش کردند!

حدود ۱۰ دقیقه بعد ضربه لوفتوس چیک با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی آرام و بدون موقعیت دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۴۳ پولیشیچ به خوبی از سد مدافعان حریف گذشت و توپ را به لوفتوس چیک سپرد اما در کمال ناباوری این هافبک در مقابل دروازه نتوانست توپ را به تور بچسباند و بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و این لاتزیو بود که میلان را تحت فشار قرار داد. در دقیقه ۵۵ ضربه از راه دور گوئندوزی از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

چند ثانیه بعد تاوارس فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما ضربه‌اش از درون محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پس از گذشت یک ساعت از بازی، لاتزیو هجومی‌تر کار کرد. ابتدا در دقیقه ۶۲ روی سانتر تاوارس از سمت چپ، کاستیانوس در مقابل دروازه بازی را به تساوی کشاند. هنوز میلان از شوک گل مساوی درنیامده بود که لاتزیو در دقیقه ۶۶ گل دوم را هم به ثمر رساند. باز هم تاوارس در نقش سازنده گل ظاهر شد و این بار پاسش از سمت چپ را دیا تبدیل به گل کرد.

فصل عجیب میلان: قرمز و مشکی‌ها بردن را فراموش کردند!

میلان که خود را بازنده می‌دید تمام تلاشش را برای فرار از شکست انجام داد. در هفتاد و دومین دقیقه بازی روی یک حرکت تیمی پاس تامی آبراهام در محوطه جریمه به لیائو رسید و او با یک ضربه حساب‌شده، بازی را مساوی کرد.

در حدود ۲۰ دقیقه پایانی دیدار دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و با اینکه هر دو میل زیادی به پیروزی داشتند اما موفق به خلق موقعیت‌های جدی و تهدید دروازه‌ها نشدند تا فونسکا در سومین گام هم از کسب پیروزی ناکام بماند. آنها در هفته‌های اول و دوم یک مساوی ۲-۲ مقابل تورینو و یک شکست ۲-۱ برابر پارما ثبت کرده‌اند و با ۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند.

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋