بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

چرا بلانکو اجازه بازی در استقلال را ندارد؟

با دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بازیکن آرژانتینی استقلال مجاز به همراهی تیمش نیست.

ورزش سه: اتفاقی که صبح امروز از آن صحبت کرده بودیم، رخ داد. باشگاه استقلال نمی‌تواند در دیدار فردا برابر استقلال خوزستان از مهاجم آرژانتینی خود استفاده کند و گوستاوو بلانکو همچنان مجوز حضور در زمین مسابقه را ندارد.

چرا بلانکو مجاز به بازی برای استقلال نیست؟

داستان از این قرار است که استقلالی‌ها پس از خارج کردن نام مهرداد محمدی از لیست خود، به دنبال باز کردن فضایی برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو بودند که با وجود فسخ با مهرداد، باز هم رقم مورد نظر آبی‌ها در سقف بودجه خالی نشد.

در نتیجه استقلالی‌ها دست به راهکار متفاوتی زده و خواستار اضافه شدن رقم 400 هزار دلار از پاداش آسیایی بلوکه شده نزد AFC در فصول گذشته بودند که ابتدا مجوز این کار را از کمیته تعیین وضعیت گرفتند و روز گذشته نیز به همین دلیل بود که رسانه رسمی باشگاه، از صدور مجوز بازی بلانکو خبر داده بود.

اما در پی برخی ملاحظات جلسه مجددی امروز در فدراسیون فوتبال با حضور سه مسئول ارشد سازمان لیگ برگزار شد و در آنجا روی این مسئله تاکید شد که مسئولیت حضور بازیکنان (از جمله بلانکو) بر عهده باشگاه‌هاست و اگر شکایتی به سازمان لیگ مبنی بر تخلف احتمالی واصل شود، کمیته انضباطی در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.

در نتیجه کمیته تعیین وضعیت از نظر قبلی خود برگشت و رقم 400 هزار دلار که به سقف بودجه استقلال اضافه شده بود مورد تأیید قرار نگرفت تا در نتیجه ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو نیز نهایی نشود و در نتیجه او نتواند در بازی فردا به میدان برود

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋