بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شوخی تلخ روزگار؛ با آرمان و عیسی به استقبال الهلال می رویم!

اسکواد تیم فوتبال الهلال ترس به جان نمایندگان ایران در لیگ نخبگان انداخت.

برترین‌ها: سال گذشته حکومت عربستان یک سرمایه‌گذاری بزرگ ۲٫۵ میلیارد دلاری را در فوتبال آغاز و پای ستارگان بزرگ جهان فوتبال چون رونالدو، نیمار و بنزما را به لیگ این کشور باز کرد. ظاهراً عربستانی‌ها بی خیال این سرمایه‌گذاری نشده و امسال هم هر روز اخبار داغی از حضور بزرگان جهان فوتبال در عربستان شنیده می‌شود.

شوخی تلخ روزگار؛ با آرمان و عیسی به استقبال الهلال می‌رویم!

در آخرین مورد الهلال موفق شد با قراردادی گرانقیمت ژوآئو کانسلو ستاره منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. دیروز بعد از این خبر، تصاویری از اسکواد غول فوتبال عربستان در صفحات مجازی ایرانی منتشر شد که به نوعی تیم منتخب جهان بود. دیشب بحث در این مورد در بین هواداران سرخابی داغ بود و حتی بعضی هواداران به شوخی آرزو می‌کردند که کاش سرخابی ها هم مثل سپاهان و تراکتور در سطح دوم مسابقات به میدان می‌رفتند تا مجبور به بازی در برابر عربستانی‌ها نباشند.

شوخی تلخ روزگار؛ با آرمان و عیسی به استقبال الهلال می‌رویم!

شوخی تلخ روزگار؛ با آرمان و عیسی به استقبال الهلال می‌رویم!

در نقطه مقابل فوتبال عربستان، نمایندگان ایران در لیگ نخبگان درگیر پیدا کردن استادیوم برای مسابقات آسیایی و سقف قرارداد هستند تا با سیلی صورت خود را سرخ کرده و آبروداری کنند. آبی‌ها که مهرداد محمدی بهترین گلزن فصل گذشته خود را از لیست خارج کردند تا سقف بودجه را رعایت کنند و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم امروز توپ را در زمین دلالان انداخت و با آوردن بهانه‌های مختلف اعلام کرد که این تیم نهایتا یک بازیکن می‌تواند جذب کند. با این فرمان که پیش می‌رویم به زودی از تیم‌های عربی هم کیلومترها در زمینه فوتبال عقب خواهیم افتاد.

شوخی تلخ روزگار؛ با آرمان و عیسی به استقبال الهلال می‌رویم!

در ادامه واکنش تعدادی از هواداران فوتبال به این موضوع را با هم مرور می‌کنیم:

یکی از هواداران فوتبال نوشت: ترکیب الهلال برای فصل جدید ضمن اینکه برای دفاع چپ رنان لودی رو هم در اختیار دارن. حالا اینطرف پرسپولیس و استقلال قراره با امثال ریگی، زکی پور، احمدزاده و رمضانی‌و ... جلو این تیما رو بگیرن.

یک کانال ورزشی در تلگرام ادعا کرد: این الهلال تو اروپا هم شانس قهرمانی داره. آسیا که هیچی.

بهاره با کنایه به رضا درویش از قول او نوشت:این بازیکنان الهلال همشون فرزند پرسپولیس هستند بخاطر بزرگی پرسپولیس جلو ما راه میان. ما تیم قوی داریم وقطعا الهلال رو شکست میدیم.

امیر با ابراز ناراحتی برای این دو تیم عنوان کرد: با این اسکواد الهلال، استقلال و پرسپولیس گناه دارن.

یوسف هوادار استقلال به شوخی با آرش رضاوند پرداخت و نوشت: به الهلال بگید ارش رضاوند آبله میمون گرفته ما نمیتونیم بیایم باید از رضاوند مراقبت کنیم

مجید عباسی در شبکه ایکس نوشت: ‌تا چند سال پیش همین عربستانی‌ها را مسخره می‌کردیم استادیوم‌هاشون خالی از تماشاگر بودن فوتبالشون بر پایه اتلاف وقت بازی بود فقط اسکواد الهلال ببینید.

محمد هوادار پرسپولیس پیش‌بینی کرد: ما از الاهلی عربستان حداقل ۴ تا میخوریم با این اسکواد فعلیمون . دیگه واویلا به الهلال.

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋