بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دست راست یزدانی طلا را از ایران گرفت

حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل ماگومد رمضانوف کشتی گیر روسی الاصل از بلغارستان با نتیجه ۷-۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

برترین‌ها: حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل ماگومد رمضانوف کشتی گیر روسی الاصل از بلغارستان با نتیجه ۷-۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 در شرایطی که حسن یزدانی بخت اول کسب طلای وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ پاریس به نظر می‌رسید، با گذشت کمتر از یک دقیقه از مسابقه او با ماگومد رمضانوف، کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلغارستان، مشخص شد که او قادر به پیروزی در این مسابقه نخواهد بود.

درد کتف عمل کرده یزدانی در بازی فینال به دست راست او زد تا کل این مسابقه تحت تاثیر این مصدومیت باشد. یزدانی که تلاش می‌کرد با یک دست و با تحمل درد کشتی را پیش ببرد، در نهایت مغلوب حملات پی در پی حریفی شد که با دیدن ناتوانی این ستاره کشتی جهان قدرت گرفته بود.

ستاره تیم ملی کشتی آزاد که مسابقات قبلی خود را با موفقیت و با اقتدار پشت سر گذاشته بود، در این مسابقه پس از دریافت اخطار در وقت اول، در وقت دوم نیز اخطار کم‌کاری دریافت کرد و سپس در یک کش و قوس خاک شد و حریف او را در چنگ خود اسیر کرد تا نتیجه این کشتی ۷ بر ۱ به پایان برسد؛ نتیجه‌ای که هیچ کارشناسی آن را پیش‌بینی نمی‌کرد.

دست راست یزدانی، طلا را از ایران گرفت

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋