بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آقا رامین به جای آینه از آقا مهدی استفاده کن برادر

تماشای عکس‌های رامین رضاییان با پیراهن استقلال در سال‌های اخیر تبدیل به یک شوخی فوتوشاپی شده بود و در دو سه سال اخیر این شایعه در فصل نقل و انتقالات قوت می‌گرفت که رامین رضاییان قصد پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، حتی برخی صفحات هواداری با استفاده از فوتوشاپ رامین رضاییان را استقلالی می‌کردند، اما امسال دیگر خبری از فوتوشاپ نبود و عکس‌های رامین رضاییان با پیراهن استقلال واقعی شد.

برترین‌ها: تماشای عکس‌های رامین رضاییان با پیراهن استقلال در سال‌های اخیر تبدیل به یک شوخی فوتوشاپی شده بود و در دو سه سال اخیر این شایعه در فصل نقل و انتقالات قوت می‌گرفت که رامین رضاییان قصد پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، حتی برخی صفحات هواداری با استفاده از فوتوشاپ رامین رضاییان را استقلالی می‌کردند، اما امسال دیگر خبری از فوتوشاپ نبود و عکس‌های رامین رضاییان با پیراهن استقلال واقعی شد.

آقا رامین، از آقا مهدی به جای آینه استفاده کن برادر

استقلال در حالی که صالح حردانی بازیکن باکیفیت سال‌های اخیر را در پست دفاع راست داشت ترجیح داد که رامین رضاییان را جذب کند و این برخلاف سال قبل که جنگ روانی بر سر بیرانوند رخ داده بود تبدیل به یک مسئله واقعی شد. رامین رضاییان گفته بود که هرگز به‌خاطر پول قلب هیچ هوادارای را نخواهد شکست، اما ظاهرا قرارداد او یا به‌ دلیل پول بوده و یا قلب هواداران استقلال در اولویت قرار داشته است.

رامین رضاییان البته بعد تر به واسطه اتفاقاتی که در حاشیه دیدار سپاهان و پرسپولیس در لیگ گذشته رخ داده بود از برخی هواداران پرسپولیس دلخور شده بود و طی برخی ادعاها که از سمت مدیریت باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته منتشر شده بود او تلفن مدیران پرسپولیس را جوابگو نبوده است. رامین رضاییان برای پیوستن به پرسپولیس البته یک سد دیگر هم داشت، برخی بزرگان این تیم نظیر امید عالیشاه، سید جلال حسینی و سروش رفیعی با پیوستن او به پرسپولیس موافق نبودند و جذب او را به واسطه رقم قرارداد بالایی که دارد موجب دودستگی می‌دانستند، این موضع همچنین در فرهاد مجیدی که یک ویدئو از صالح حردانی به اشتراک گذاشته است دیده می‌شود و  شواهد نشان می‌دهد نگرانی‌ها درباره احتمال وقوع دودستگی در استقلال هم بالا خواهد بود. رقم قرارداد رامین رضاییان جدا از ادعاهایی که به طور رسمی منتشر شده نباید کمتر از 100 میلیارد تومان باشد و این می‌تواند توازن را در استقلال به هم بزند.

رامین البته به شوخی و در فضای فانتزی یک نحوست هم دارد که با هیچ تیمی قهرمان لیگ برتر نشده است. در هر صورت دیدن عکس‌های او با پیراهن استقلال موجی از بهت و شگفتی را در هواداران ایران ایجاد کرده است. 

فقط کاش رامین رضاییان از مهدی هاشمی‌نسب که اتفاقا خوب هم مصاحبه می‌کند کمک می‌گرفت و می‌پرسید در تمام سال‌های بعد از پیوستنش به استقلال چه بر سر او آمد.

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋