بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

این ستاره جنجالی در میان دوستانش هیچ طرفداری ندارد

رامین رضاییان هنوز موفق به انتخاب تیم آینده‌اش نشده است.

برترین‌ها: این روزها بیشتر از همیشه زمزمه جدایی رامین رضاییان از سپاهان شنیده می‌شود. او که پس از قهرمانی تیم اصفهانی در جام حذفی، در گفتگو با رسانه‌ها از تیم سپاهان خداحافظی کرده بود چند روز بعد با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش، تلویحا اعلام کرد که به تیم جدیدی خواهد رفت. همین موارد باعث شد تا اخبار و حواشی زیادی پیرامون این ستاره سپاهان شکل بگیرد.

ستاره جنجالی دیگر در میان رفقایش هم طرفدار ندارد

رامین در رختکن تیم‌هایش مساله‌ساز است؟

گفته می‌شود اختلاف رامین رضاییان با ستاره‌های سپاهان مانند محمد کریمی و سیاوش یزدانی و دلخوری آن‌ها از اخلاق این بازیکن، دلیل اصلی این حواشی به شمار می‌رود. گویا بازیکنان بزرگ و قدیمی سپاهان که در طول فصل با رامین رضاییان به مشکل خورده بودند، از مسئولان باشگاه خود خواسته‌اند به درخواست او مبنی بر جدایی پاسخ مثبت داده و مانع از خروج ستاره پرحاشیه سپاهان نشوند.

ستاره جنجالی دیگر در میان رفقایش هم طرفدار ندارد

قبلا هم بارها گفته شده بود، دلیل اصلی جدایی رضاییان از پرسپولیس اختلافاتش با دیگر ستاره‌های سرخپوشان بوده و تعدادی از همبازیان سابق رامین در پرسپولیس همچنان راضی به بازگشت او نیستند. حالا به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های رامین رضاییان و مشکلاتی که با حضور او در رختکن پرسپولیس ایجاد شد، بار دیگر در سپاهان به وجود آمده و او دیگر در میان رفقایش طرفدار ندارد.

این رفتارها حرفه‌ای نیست!

از طرفی انتشار تصویری از حضور رضاییان و بیرانوند بر سر میز یک رستوران، معمای تیم آینده این بازیکن را پیچیده‌تر از قبل کرده؛ زیرا هر دوی این بازیکنان، موانع جدی بر سر راه بازگشت به جمع شاگردان گاریدو را پیش روی خود می‌بینند. موضوع جایی برای این بازیکن غمگین‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم به بهانه جوانگرایی او دیگر جایی در لیست تیم‌ ملی امیر قلعه‌نویی هم نخواهد داشت و با این وضعیت ممکن است دوران فوتبالی این ستاره خیلی زود به پایان برسد.

ستاره جنجالی دیگر در میان رفقایش هم طرفدار ندارد

آقای رضاییان، آنجا برو که تو را منتظرند!

اما رامین رضاییان هنوز هم برای یک پایان خوش فرصت دارد. او در پرسپولیس به ترکیب ثابت تیم ملی رسید و کیفیت بازی‌اش هم زیر نظر برانکو تا حد زیادی پیشرفت کرد. سکوها هم تا زمانی که سرباز تیم بود برایش احترام قائل بودند. اما خب این روزها او به سوال عادل درباره رفتن به استقلال پاسخی مبهم داده. او حالا خود را یک "جنگجو" می‌داند تا یک "پرسپولیسی" و خب شاید رامین رضاییانِ جنگجو در تیم آینده‌اش هم جایی نداشته باشد.

ستاره جنجالی دیگر در میان رفقایش هم طرفدار ندارد

پس  رامین بهتر است دست از مبارزه با عالم و آدم بردارد و به جایی کوچ کند که در 34سالگی و سال‌های پایانی فوتبالش بتواند چیزی به نام آرامش را تجربه کند. کسی منکر کیفیت بالای فوتبال رضاییان نیست. مخصوصا در این سال‌های اخیر که فوتبالی تهاجمی‌تر و منسجم‌تر ارائه می‌دهد. اما خب "رامین" و "آرامش" همواره دو خط موازی بوده‌‌اند و رضاییان فرصت چندانی برای تبدیل شدن به یک کاراکتر ماندگار ندارد. کسی که می‌تواند با عملکردش در زمین به خاطرات شیرین هواداران پیوند بخورد تا انجام رفتارهای کودکانه‌ای که نتیجه‌ای جز انزوا ندارد.

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋