بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

فرشاد احمدزاده نمی خواهد به پرسپولیس برود

فرشاد احمدزاده قرار بود یکی از اولین خریدهای پرسپولیس برای فصل پیش رو باشد، اما این انتقال به دلایلی به بن‌بست رسیده است.

ورزش سه: پس از خداحافظی رامین رضائیان از هواداران سپاهان که بلافاصله پس از سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی مورایس و شاگردانش اتفاق افتاد، اخبار جدی‌ای درباره بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس منتشر شد تا هواداران سپاهان خیلی زود درباره تیم محبوب‌شان و شرایطی که در فصل آینده پیش رو دارد، نگران شوند. 

فرشاد احمدزاده پای رفتن به پرسپولیس را ندارد

در آن مقطع بسیاری از رسانه‌ها جدایی فرشاد احمدزاده از سپاهان و پیوستن او به پرسپولیس را قطعی اعلام کردند، اما باشگاه سپاهان خیلی زود این موضوع را تکذیب کرد و تاکید داشت که از بازیکنان سال گذشته این تیم فقط محمد کریمی، نیما میراززاد و میلاد زکی‌پور قراردادشان به اتمام رسیده و می‌توانند بدون مذاکره با باشگاه تیم فصل آینده خود را انتخاب کنند. از این جمع قرارداد محمد کریمی و نیما میرزازداد تمدید شد و میلاد زکی‌پور استقلال را به عنوان مقصد فصل آینده خود انتخاب کرد.

پس از این اظهارنظر باشگاه اصفهانی درباره شرایط برخی بازیکنان این تیم نظیر رامین رضائیان، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و برخی چهره‌های دیگر ابهاماتی ایجاد شد که هنوز هم ادامه دارد.

در این بین رامین رضائیان و شهریار مغانلو اگرچه احتمال ادامه همکاری‌شان با باشگاه سپاهان کم است و باید مبلغی بابت این جدایی بپردازند، اما برای فرشاد احمدزاده شرایط پیچیده‌تر شده و به نظر این بازیکن تکنیکی و سرعتی در فصل پیش رو نیز با پیراهن طلایی‌ در میادین دیده خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که در میانه‌های فصل گذشته باشگاه سپاهان و فرشاد احمدزاده برای تمدید قرارداد به توافق می‌رسند و قرارداد این بازیکن در باشگاه اصفهانی برای یک فصل تمدید می‌شود. با این حال قرارداد ثبت شده به سازمان لیگ فوتبال ایران ارجاع داده نمی‌شود تا احمدزاده این گمان را داشته باشد که می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم فصل بعدی خود را انتخاب کند. سازمان لیگ اما قرارداد امضا شده را به رسمیت شناخته و این همان دلیلی است که مانع جذب رسمی فرشاد احمدزاده توسط پرسپولیس و بازگشتش به تهران شده است.

فرشاد احمدزاده پای رفتن به پرسپولیس را ندارد

گفته می‌شود احمدزاده بندی در قرارداد خود پس از تمدید گنجانده که با پرداخت مبلغی می‌تواند سپاهان را در پایان فصل به مقصد یک باشگاه خارجی و نه ایرانی ترک کند و همین موضوع کار فرشاد را برای بازگشت به پرسپولیس به بن‌بست رسانده است و پیوستن به باشگاه خارجی هم با توجه به 31 ساله بودن احمدزاده و موافقت آن باشگاه برای پرداخت مبلغ فسخ به باشگاه سپاهان کار ساده‌ای نیست.

با این وصف فرشاد احمدزاده که در ابتدای لیگ بیست و یکم یکی از خریدهای محرم نویدکیا برای تقویت سپاهان در دومین سال حضورش بود، برای چهارمین سال متوالی به همکاری خود با طلایی‌پوشان و حضورش در اصفهان ادامه خواهد داد و به مانند سال گذشته یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در بخش هجومی خواهد بود. این خبری خوش برای هواداران سپاهان خواهد بود که با تدبیر باشگاه اجازه جدایی یکی از ستاره‌های تیم‌شان و پیوستن او به تیم رقیب را گرفتند.

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋