بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

این زن عجیب ترین دزد ایران است

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق خانم کله پست های مخابراتی در محدوده "امین آباد" و کشف ۷ پرونده سرقت، خبرداد.

رکنا: فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق خانم کله پست های مخابراتی در محدوده "امین آباد" و کشف ۷ پرونده سرقت، خبرداد.

این زن، عجیب‌ترین دزد ایران است

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره  سرقت  کله پست های مخابراتی در محدوده "امین آباد" در هفته های اخیر که باعث اخلال در خطوط تلفن و اینترنت منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 173 این فرمامندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری امین آباد با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به دست آوردند متهم با استفاده از اره آهن بر باجه های مخابراتی را تخریب و کله پست های مخابراتی را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری امین آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت  در 16 تیر ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که یک زن بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده "امین آباد" مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم حدودا 35 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 7 فقره سرقت کله پست های مخابراتی در محدوده "امین آباد" اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت تکمیل پرونده و شناسایی سایر همدستان تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردید.

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋