بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

«غریب آشنا» برای سومین بار استقلالی شد

منتظر محمد که بازیکن استقلال محسوب می‌شود، باید با پیراهن مس رفسنجان به مصاف آبی‌ها برود.

فوتبال ۳۶۰: منتظر محمد که بازیکن استقلال محسوب می‌شود، باید با پیراهن مس رفسنجان به مصاف آبی‌ها برود.

«غریبِ آشنا» برای بار سوم به استقلال رسید

در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌و‌‌سوم، نام یک بازیکن عراقی پیرامون باشگاه استقلال مطرح شد و در نهایت منتظر محمد به تهران سفر کرد تا پیراهن آبی را به تن کند. منتظر محمد که کاپیتان تیم ملی امید عراق محسوب می‌شود، در دیدار مقابل ایران خوش درخشید و همین موضوع باعث شد این بازیکن در رادار استقلال قرار بگیرد.

پس از اینکه منتظر محمد به استقلال پیوست، به علت برخی موضوعات و اختلاف نظر جواد نکونام با مدیریت باشگاه، بازیکن عراقی به مس رفسنجان قرض داده شد تا هم استقلالی‌ها بازیکن خود را به طور کامل از دست نداده باشند و هم مس رفسنجان تقویت شود.

منتظر محمد، غریب آشنا 

منتظر محمد در ترکیب مس رفسنجان خوش درخشید و البته مدتی زمان برد تا این بازیکن جایگاه خود در ترکیب رفسنجانی‌ها را پیدا کند. همین موضوع باعث شد هواداران استقلال خواهان بازگشت زودهنگام منتظر باشند و حالا ممکن است این بازیکن در پایان لیگ بیست‌و‌سوم به تیم اصلی خود بازگردد.

غریب آشنای آبی‌ها در بازی رفت مس رفسنجان و استقلال فقط چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. اوج درخشش او هم به بازی در جام حذفی برمی‌گردد؛ جایی که مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا موفق شد استقلال جواد نکونام را با 2 گل از دور رقابت‌ها حذف کند. منتظر محمد در آن دیدار گل دوم مس رفسنجان را به زیبایی به‌ثمر رساند تا در حذف استقلال سهم داشته باشد.

سه گانه منتظر محمد 

روز شنبه و در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر، استقلال و مس رفسنجان بار دیگر به مصاف هم می‌روند و این احتمال وجود دارد تا این دیدار، آخرین تقابل منتظر محمد برابر استقلال باشد و او فصل بعد به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود.

سومین دیدار منتظر محمد برابر استقلال می‌تواند بار دیگر با درخشش این بازیکن همراه شود و استقلالی‌ها باز هم بابت حضور این بازیکن در تیمی به غیر از آبی‌پوشان پایتخت حسرت بخورند.

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋