بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دولت عربستان از انتقال مورینیو به الشباب جلوگیری کرد

دولت عربستان سعودی با انتقال ژوزه مورینیو به باشگاه الشباب مخالفت کرد.

ورزش سه: دولت عربستان سعودی با انتقال ژوزه مورینیو به باشگاه الشباب مخالفت کرد.

دولت عربستان مانع انتقال مورینیو به الشباب

رئیس باشگاه الشباب عربستان روز پنجشنبه فاش کرد که پس از اخراج ژوزه مورینیو از رم، تلاش کرده تا این مربی را به عربستان منتقل کند و این مربی هم پیشنهاد را پذیرفت، اما دولت عربستان در نهایت از ورود مربی پرتغالی ممانعت کرد.

محمد المنجیم گفت: "ما با ژوزه مورینیو مذاکره کردیم و او با مربیگری الشباب موافقت کرد، اما کمیته ثبات مالی پیشنهاد او را نپذیرفت."

سرمربی پرتغالی خود را برای یک ماجراجویی میلیون دلاری در فوتبال عربستان آماده کرده بود تا در کنار ستاره‌های بزرگ جهان فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و نیمار فعالیت کند.

این مربی پرتغالی پیش از این علناً از تمایل خود برای مربیگری در عربستان سعودی در آینده صحبت کرده بود، اما به نظر می‌رسد فعلا این امر محقق نخواهد شد.

مورینیو به تازگی از رم جدا شده است. این مربی مطرح در تاریخ 16 ژانویه پس از 2 سال و نیم از سمتش اخراج شد. این سرمربی پرتغالی در ماه می 2021 هدایت رم را به عهده گرفت و یک سال پس از آن قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد. رم همچنین با این مربی به فینال لیگ اروپا 2023 رسید.

مورینیو در صورت انتقال به الشباب سومین سرمربی این فصل باشگاه عربستانی خواهد بود. آن‌ها فصل را با حضور مارسل کایزر آغاز کردند و تنها پس از 5 بازی او از سمتش برکنار شد. سپس باشگاه در اکتبر 2023 ایگور پیشجان را با قراردادی 3 ساله جذب کرد که او هم بعد از 70 روز از سمتش اخراج شد.

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋