بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

حمله ناگهانی به نیروهای آمریکایی در عراق

براساس گزارش‌ها، نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب عراق هدف حمله قرار گرفتند.

مهر: براساس گزارش‌ها، نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب عراق هدف حمله قرار گرفتند.

حمله ناگهانی به نیروهای آمریکایی در عراق

به نقل از المیادین، نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب عراق هدف قرار گرفتند. براساس گزارش الجزیره، مقاومت اسلامی عراق نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه عین الاسد که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند را با پهپاد هدف قرار دادیم.

مقاومت اسلامی عراق علاوه بر عین الاسد، همچنین پایگاه نیروهای آمریکایی در نزدیکی اربیل را هم هدف قرار دادند و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: مجاهدان ما پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل در شمال عراق را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دادند.

شب گذشته نیز،، مقاومت عراق در بیانیه‌ای از حمله به بندر اشدود در فلسطین اشغالی خبر داده بود. در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده بود: در راستای رویکرد ما در مقاومت علیه اشغالگران و یاری ساکنان غزه و در واکنش به کشتاری که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان، کودکان و سالخوردگان مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق بندر اشدود را در اراضی اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند. مقاومت اسلامی عراق در بیانه خود بر ادامه حمله به مواضع دشمنان تاکید کرد.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل‌آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از یک‌صد باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالا است.

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋