بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

هشدار جدی به مردم تهران در مورد 24 ساعت آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان نیمه‌ابری و در بعضی ساعات بارش باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان نیمه‌ابری و در بعضی ساعات بارش باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی پیرو هشدار زرد شماره ۵۳، وضعیت جوی استان طی چهار روز آینده آسمانی اغلب نیمه‌ابری و با فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه امشب و فردا شب(۵و ۶ بهمن) تا پیش از ظهر یکشنبه (۸ بهمن) ابری در بعضی ساعات همراه با بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

هشدار جدی به مردم تهران درباره 24 ساعت آینده

طی این مدت در نیمه‌جنوبی بارش باران، در نیمه‌شمالی بارش باران و گاهی برف و در ارتفاعات عمدتا بارش برف و کولاک مورد انتظار است و در بعضی ساعات رخداد مه و محدودیت دید در دامنه‌ها و ارتفاعات، گاهی رخداد رعد و برق با احتمال تگرگ دور از انتظار نیست.

از ظهر شنبه تا دوشنبه(۷ تا ۹ بهمن) در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی نواحی غربی و ارتفاعات مورد انتظار است.

 از ظهر یکشنبه به‌تدریج کاهش ابر و کاهش محسوس دما و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ بهمن) کمی‌ابری از بعد از ظهر نیمه‌ابری تا ابری و گاهی افزایش باد باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۷ بهمن) ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و مه رقیق و از بعدازظهر افزایش باد  با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋