بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ارتباط نرگس محمدی با جنگ غزه و اسرائیل کشف شد

روزنامه جام جم در گزارش تازه خود درباره جنگ اسرائیل وغزه، به دلیل حمایت آمریکا از اسرائیل، به دموکراسی آمریکایی اشاره کرده است و نرگس محمدی را نمونه دموکراسی آمریکایی معرفی کرده که با وجود دستگیری های فراوان نرگس محمدی در ایران، به او جایزه نوبل صلح اعطا شده.

روزنامه جام جم در گزارش تازه خود درباره جنگ اسرائیل وغزه، به دلیل حمایت آمریکا از اسرائیل، به دموکراسی آمریکایی اشاره کرده است و نرگس محمدی را نمونه دموکراسی آمریکایی معرفی کرده که با وجود دستگیری های فراوان نرگس محمدی در ایران، به او جایزه نوبل صلح اعطا شده.

این روزنامه نوشته: جایزه صلح نوبل که ظاهرا کمیته نوبل و در کشور نروژ درباره‌اش تصمیم‌گیری می‌شود (اما دست‌های پنهان آمریکا در همه جای آن ملموس است) امسال به زنی ایرانی رسید که از محکومان اغتشاشات سال ۸۸ بود؛ کسی که بعد از کاهش مدت حبس‌اش با رأفت اسلامی، دوباره به جرم اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور روانه زندان شد. او اما طعمه‌ای خوب برای آمریکایی بود که از یک مجرم به‌راحتی یک فعال حقوق‌بشر جویای صلح می‌سازد؛ رژیمی که توانست با دادن وعده دریافت جایزه نوبل، او را به تشدید رفتارهای افراطی وادارد. اما آیا آمریکا اجازه می‌دهد جایزه‌ای جهانی با قد و قواره نوبل به یکی از مخالفان حکومت آمریکا داده شود؟ هرگز. پس چرا مخالفان سایر حکومت‌ها را تحریک می‌کند و وامی‌دارد تا شعله انتقادها و مخالفت‌ها و دروغ‌پردازی‌های‌شان را بالا بکشند و تا پای سکوی دریافت جایزه هم همراهی‌شان می‌کند؟ زیرا این منافع آمریکاست که همه چیز را مرزبندی می‌کند.  در سال ۱۳۹۹ نیز ستاره فرمانفرمائیان، مهره کلیدی کاهش جمعیت در ایران به‌عنوان یکی از زنان تاثیرگذار تاریخ آمریکا معرفی شد؛ شخصی که علت تاثیرگذار بودنش در تاریخ آمریکا، تلاش‌هایی بوده که علیه رشد جمعیت در ایران، خاورمیانه و برخی کشورهای عربی انجام داده است.  فرمانفرمائیان که سال‌ها کارشناس رسمی سازمان ملل بود در سال ۱۳۳۷ با مأموریت از شورای تحدید موالید آمریکا و سازمان ملل وارد ایران شد و با تأسیس آموزشگاه عالی خدمات اجتماعی، زمینه تربیت نیروی انسانی برای اجرای برنامه‌های آموزش تنظیم خانواده را در کشورمان فراهم کرد. او کنترل جمعیت ایران (که آن زمان ۱۴میلیون نفر بود) را از طریق سازمان‌های غیردولتی و مطب‌های خصوصی آغاز کرد و به این ترتیب از سال ۱۳۳۰ تا سال ۱۳۵۵ اقداماتی گسترده برای کنترل جمعیت کشور در دستورکار قرار گرفت. 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋