بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

زیباترین مدل دنیا در میلان گرد و خاک برافراشت

اولیویا پالرمو، مدل ۳۷ ساله آمریکایی که به همراه همسرش جوهانس هیوبی، روی فرش قرمز ونیز راه رفت و با استایلی درخشان دیده شد، در هفته مد میلان و در فشن‌شوی برندهای مختلف نیز با استایل‌های خاص و جذابش جلب توجه کرده‌است.

چی بپوشم: اولیویا پالرمو، مدل ۳۷ ساله آمریکایی که به همراه همسرش جوهانس هیوبی، روی فرش قرمز ونیز راه رفت و با استایلی درخشان دیده شد، در هفته مد میلان و در فشن‌شوی برندهای مختلف نیز با استایل‌های خاص و جذابش جلب توجه کرده‌است.

زیباترین مدل دنیا در میلان گرد و خاک به پا کرد

این چهره فشن بین‌المللی، در اولین ظاهرش تیشرت سفید که تاپ کراپ توری مشکی‌رنگی روی آن بر تن داشت را با کت، شلوار و صندل‌های پاشنه‌بلند مشکی کامل کرده‌بود. طراحی کت او به صورتی بود که یک تکه پارچه بزرگ و بلند دامن اسکاتلندی از جیب روی سینه سمت چپ آویزان شده و تیپی خاص را ساخته بود.

زیباترین مدل دنیا در میلان گرد و خاک به پا کرد

ظاهر دوم اولیویا پالرمو کت و شلوار سبزآبی‌رنگی بود که با یک گردنی گل‌رز به رنگ زرشکی تکمیل‌شده بود. نکته جذاب این ظاهر گیره‌سرهایی بود که اولیویا به صورت یک‌طرفه بر روی موهای کوتاهش زده و آن‌ها را تزئین کرده بود. البته نباید از عینک آفتابی با فریم پلنگی در این ظاهر غافل شد.

زیباترین مدل دنیا در میلان گرد و خاک به پا کرد

ظاهر سوم این مدل جذاب با شومیز کراپ و دامن مشکی و بلندی تدارک دیده‌شده بود و استایلی شیک را به نمایش می‌گذاشت. او این تیپ را با عینک آفتابی مشکی و بزرگی کامل کرده‌بود.

زیباترین مدل دنیا در میلان گرد و خاک به پا کرد

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋