بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

قلی زاده رازی با لباس آبی!

ستاره ایرانی لخ پوزنان به دنبال بازگشت دوباره به میادین است.

ورزش سه: ستاره ایرانی لخ پوزنان به دنبال بازگشت دوباره به میادین است.

 علی قلی‌زاده آخرین بازی خود را فروردین‌ماه امسال در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه انجام داد و پس از آن بخاطر مصدومیت ۵ ماه و نیم دور از میادین بود و پارگی رباط صلیبی کاری کرد تا نتواند در هفته‌های پایانی فصل گذشته برای کاسیم پاشا و این فصل برای لخ پوزنان لهستان در زمین حاضر شود.

ستاره ایرانی لخ پوزنان که انتقالی با مبلغ بالا به این تیم لهستانی داشت، در چهار مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا و پنج هفته ابتدایی لیگ استراکلاسا لهستان نتوانسته برای باشگاه جدیدش به میدان برود، اما به مرور زمان آمادگی خود را به دست می‌آورد و روند توانبخشی او طبق برنامه پیش می‌رود و به بازگشت نزدیک می‌شود.

قلی‌زاده راضی در لباس آبی!

قلی‌زاده پس از امضای قرارداد با لخ پوزنان، برای چند روزی به بلژیک رفت تا مسائل شخصی خود را حل و فصل کند و با شارلروا خداحافظی داشته باشد؛ او سپس به لهستان بازگشت و به همراه مربیان آمادگی بدنی خود را به دست می‌آورد تا برای اولین حضور خود در آبی و سفید آماده می‌کند.

این ستاره ایرانی در مصاحبه با سایت رسمی لخ پوزنان عنوان کرده در هفته‌های اخیر این فرصت را داشته تا با شهر محل اقامتش آشنا شود و در این باره می‌گوید: از روز اول پوزنان را دوست داشتم. چند مکان را دیدم، عمدتاً مغازه ها و یک مرکز خرید در اینجا بود. با این حال، زمان زیادی برای گشت و گذار ندارم. بعد از تمرین برای استراحت به خانه می‌آیم، اما در اینجا همه چیز در بالاترین سطح است.

قلی‌زاده که پس از تجربه بازی در بلژیک و ترکیه به سومین کشور اروپایی سفر کرده و راهی لهستان شده، از شرایط رختکن لخ پوزنان رضایت دارد و عنوان می‌کند که از حضور در این تیم خوشحال است و احساس راحتی می‌کند، در حالی که در ابتدا چنین تصوری نداشت.

او یادآور شد: وقتی به لخ پوزنان منتقل شدم، پیام‌های خوبی در رسانه‌های اجتماعی خود دریافت کردم. خیلی حس خوبی است ولی من خیلی سخت کار می‌کنم تا هر چه زودتر به میادین برگردم. می‌توانم بگویم که هر روز شرایطم بهتر می‌شود و تمام تلاشم را در این راه انجام می‌دهم.

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋