بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آخر هفته در کدام استان ها باران می بارد؟

جمعه (۱۷ شهریور) در سواحل دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین افزایش دما در بیشتر مناطق کشور تا فردا (۱۵ شهریور) خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۱۴ شهریور) در برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران رگبار پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از ارتفاعات هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان و فارس رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه (۱۵ شهریور) در ارتفاعات استان مازندران رگبار پراکنده رخ می‌دهد. پنجشنبه (۱۶ شهریور) در گیلان، برخی نقاط مازندران، ارتفاعات استان‌های گلستان و خراسان شمالی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه (۱۷ شهریور) در سواحل دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی شنبه (۱۸ شهریور) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیاییان گفت: در بیشتر مناطق کشور تا چهارشنبه روند افزایش دما برقرار است، از پنجشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر به‌تدریج کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما شروع می‌شود. در شمال غرب، غرب دامنه‌های جنوبی البرز از جمعه و شنبه و در شمال شرق کشور از یکشنبه کاهش محسوس دما آغاز می‌شود.

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋