بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

5 مدل از گرانترین انگشترهای جواهر

اگر شما هم علاقه‌مند هستید که بدانید گران‌ترین انگشتر جواهر در دنیا متعلق به چه برندی است و چه ویژگی‌هایی دارد با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

5  مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

هرساله در مراسمی با عنوان حراج جواهر، گران‌‌ترین انگشتر جواهر ازنظر کارشناسان انتخاب می‌گردد. هدف از برگزاری این مراسم علاوه بر مشخص کردن گران‌ترین جواهرات دنیا، کمک به افرادیست که قصد خرید یک انگشتر جواهر قیمتی و لوکس را دارند. اگر شما هم علاقه‌مند هستید که بدانید گران‌ترین انگشتر جواهر در دنیا متعلق به چه برندی است و چه ویژگی‌هایی دارد با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ویژگی‌های گران‌ترین انگشتر جواهر جهان

معمولاً جواهرات گران‌قیمت و سنگ‌های زینتی که برای انواع جواهرات مانند انگشتر، سنجاق‌سینه، تاج و ... استفاده می‌شوند، دارای رنگ‌های منحصربه‌فرد و خاصی هستند؛ بنابراین اول باید این نکته را بدانید که اغلب انگشترهای گران‌قیمت جهان که دارای سنگ‌های بزرگ و زینتی هستند، نگین‌های رنگی از جمله رنگ‌های آبی، صورتی، قرمز یا سبز دارند. این سنگ‌ها که معمولاً از معادن الماس آفریقای جنوبی کشف می‌شوند، دارای ابعاد فوق‌العاده بزرگی بوده و توسط اساتید بزرگ جهان برش می‌خورند تا بتوانند روی انگشترها یا سایر جواهرات معروف برندهای معتبر جهان به کار بروند.

همچنین از سایر الماس‌هایی که روی انگشترها و سایر جواهرات گران‌قیمت قرار می‌گیرند الماس‌های سفیدرنگ هستند؛ اما به دلیل اینکه الماس‌های رنگی مانند صورتی و آبی نادر هستند و تنها یک‌هزارم درصد پیش می‌آید که این سنگ‌های رنگی و گران‌قیمت از دل زمین استخراج شوند، دارای قیمت‌های فوق‌العاده بالایی نسبت به الماس سفید هستند.

انگشتر کارتیر، رکورد گران‌ترین انگشتر جواهر دنیا

برند کارتیر یک برند معروف فرانسوی است که کالکشن‌های بسیار معتبر و معروفی را در سطح جهان ارائه نموده است. این برند معتبر جهانی انواع کالاهای لوکس مانند جواهرات، ساعت، کالاهای چرمی، لباس و ... را تولید می‌کند.  برند کارتیر اولین بار توانست با استفاده از پلاتین یا همان طلای سفید، جواهرات بسیار منحصربه‌فردی را تولید کند. اغلب افرادی که از این برند مشهور خرید می‌کردند خانواده‌های سلطنتی و افراد سرشناس جهان بودند. برند کارتیر یک انگشتر بسیار زیبا به اسم grace Kelly طراحی نموده که دارای سنگ الماس سفید با تراش مارکیز می‌باشد. این انگشتر توانسته رکورد ارزشمندترین و گران‌ترین جواهرات دنیا را بشکند و قیمتی حدود ۳8.8 میلیون دلار دارد.

5  مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

انگشتر دیور

برند دیور نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان انواع زیورآلات و جواهرهای رنگی ارزشمند جهان است. این برند در ساخت و تولید انگشترهای بسیار زیبا که با جواهرات رنگی طراحی‌شده‌اند، خلاقیت خاصی دارد. انگشترVolant Emeraude  یکی از نمونه‌های بسیار زیبا و خلق‌شده در مجموعه Soie Dior است که یک سنگ زمرد سبزرنگ بسیار زیبا دارد که اطراف آن را نگین‌های الماس سفید و کوچک پوشانده‌اند. این انگشتر زیبا که دارای طرح گل است در مرکز خود یک سنگ بزرگ زمرد و در اطراف آن الماس‌های آبی‌رنگ را قرار داده که دورتادور آن را پوشانده‌اند. این انگشتر بسیار زیبا از طلای سفید ساخته‌شده است.

یکی دیگر از انگشترهای بسیار زیبا و گران‌قیمت جواهر برند دیور، حلقه الماس ملکه است. این انگشتر دارای یک سنگ یشم گران‌قیمت است که به‌صورت سر اسکلت طراحی‌شده و روی سر آن یک تاج از جنس الماس قرار دارد. این سنگ یشم که مدت‌زمان زیادی طول کشیده تا ساخته شود، کاملاً شبیه فرم جمجمه است و روی یک حلقه زیبای پلاتین به‌عنوان پایه کارشده که پوشیده از سنگ‌های کوچک و الماس‌های گران‌قیمت است. الماس‌های میکرو، روی این حلقه جلوه بسیار زیبایی دارند و درنهایت روی تاج آن نیز به‌کاررفته‌اند.

همچنین برند دیور یک انگشتر بسیار زیبای دیگر هم دارد که باعث می‌شود در فهرست بهترین انگشتر جهان بالاترین رتبه‌ها را به دست بیاورد. این جواهر لوکس از جنس طلای رزگلد ساخته‌شده و سنگ‌های ظریف و کوچک الماس روی این حلقه جواهر را پوشانده‌اند. این انگشتر جواهر خاص و زیبا به‌عنوان حلقه نامزدی یا ازدواج مورداستفاده قرار می‌گیرد و با طراحی Victoire de Castellane توانسته جایگاه ویژه‌ای بین انگشترهای خلق‌شده در برند دیور داشته باشد. این حلقه الماس که در مجموعه آرچی دیور قرار دارد، سبک بسیار خاصی داشته و علاقه‌مندان به برند دیور را مبهوت خود ساخته است.

انگشتر بولگاری از گران‌ترین انگشترهای جواهر دنیا

برند بولگاری نیز درزمینهٔ ساخت جواهر حرف اول را در کشور ایتالیا می‌زند. این برند بسیار معتبر نیز توانسته در طی سال‌های فعالیت خود انواع کالکشن‌های معروفی را طراحی کند که با استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت طراحی‌شده‌اند. همین امر باعث می‌شود تا بتوان برای معرفی گران ‌ترین انگشتر جواهر جهان نام این برند را نیز در بین برندهای معتبر قرار داد. یک انگشتر الماس و بسیار خوش تراش از برند بولگاری به شما معرفی می‌کنیم که از جنس پلاتین یا همان طلای سفید ساخته‌شده و یک سنگ زمرد بسیار بزرگ با وزن ۴.۲۵ قیراط دارد. این انگشتر بسیار زیبا با الماس‌های ظریف و کوچک نیز تزیین‌شده که در دورتادور سنگ زمردین قرار دارند و باعث شده‌اند تا شکوه و جلال این انگشتر هرچه بیشتر نمایان شود. این انگشتر بسیار پر زرق و برق و درخشان برای افرادی که عاشق جواهرات لاکچری هستند، بسیار مناسب است.

انگشتر جواهر گوچی

برند گوچی نیز در بین برندهای معروف سازنده جواهر دنیا رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. این برند که توسط هنرمندان ایتالیایی طراحی‌شده، همواره خلاقیت خاصی برای ساخت جواهرات پر زرق و برق از خود نشان داده است. انواع جواهرات گران‌قیمت گوچی در بازار موجود هستند که دارای طرح‌های خاص و نماد جی می‌باشند که نشان دهنده برند گوچی است. انگشترهای برند گوچی با سنگ‌های برلیان تراش خورده، ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند که همگی آن ها دارای نماد برند و شناسنامه آن هستند.

انگشتر جواهری عبدالهی از گران‌ترین انگشترهای جواهر دنیا

انگشتر کد B3939 جواهری عبدالهی نیز یکی از زیباترین نمونه‌های طراحی‌شده در داخل کشور است. این انگشتر بسیار زیبا از الماس‌های ظریف و سنگ‌های برلیان با وزن ۸.۳۹ قیراط ساخته‌شده و یکی از گران‌ترین انگشتر جواهر تولید شده در برند جواهری عبدالهی است.

5  مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

انگشتر جواهر کد B3348 نیز یکی دیگر از انگشترهای تولید شده در مجموعه عبدالهی است که جزو نمونه‌های لوکس انگشتر زنانه می‌باشد. طراحی بسیار خاص و منحصربه‌فرد این انگشتر به گونه‌ای است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این انگشتر از سنگ‌های الماس و یاقوت با وزن ۲.۰۸ قیراط و ۶.۶۲ قیراط ساخته‌شده است. سنگ‌های الماس کوچک به منزله گلبرگ‌های گلی هستند که در نوک آن ها سنگ‌های یاقوت رنگی به رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، قرمز و ... وجود دارند.

5  مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

 انگشتر جواهر کد B3747، نیز که از سنگ الماس با وزن ۴.۱۹ قیراط ساخته‌شده یکی از زیباترین انگشترهای جواهر جهان است که دارای رینگ معمولی مانند سایر انگشترها نیست. این انگشتر به حالت ماری است که دور انگشتان شما می‌پیچد و به جای سر مار، نگین‌های بسیار ریز الماس کارشده‌اند و فقط زیر انگشتر است که دارای سنگ الماس نیست. حتی بخش دم مار نیز دارای سنگ‌های بسیار ظریفی است که جلوه و جذابیت خاصی به آن می‌بخشند. جواهری عبدالهی به‌عنوان بهترین جواهری تهران، درزمینهٔ تولید و ساخت نمونه‌های منحصربه‌فرد که با استفاده از خلاقیت طراحان این مجموعه ساخته‌شده، شهرت زیادی پیدا کرده است.

5  مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

بهترین جواهری تهران

اگر به دنبال پیدا کردن گران‌ترین انگشتر جواهر جهان هستید، باید این مقاله را با دقت مطالعه کنید. چرا که ما درباره گران‌ترین انگشتر الماس صورتی جهان صحبت کردیم که وزنی حدود ۶۰ قیراط دارد و جزو گران‌ترین نمونه‌های موجود در جهان شناخته می‌شود. در ادامه نیز راجع به انگشترهای گران‌قیمت برندهای معروف تولید کننده جواهر در جهان و ایران صحبت کردیم. درصورتی‌که درباره قیمت و نحوه خرید این جواهرات سؤالی دارید، می‌توانید به وب‌سایت جواهری عبدالهی مراجعه نمایید.

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋