بیتا هاشمیان

بیتا هاشمیان

شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

گران ترین ماشین دنیا زیر پای ستاره فوتبال

مائورو ایکاردی در حال حاضر گران قیمت‌ترین ماشین دنیا را با قیمت ۲۳ میلیون یوروخریداری کرده است.

همشهری‌آنلاین: مائورو ایکاردی دوباره به صدر اخبار روز دنیا بازگشته است. اما این مرتبه نه به دلیل عملکردش در گالاتاسرای یا حتی جدایی و بازگشت دوباره به همسرش، یعنی وندا نارا، بلکه به وسیله خرید گران قیمت‌ترین خودرو جهان که هر کسی از پس خرید آن برنمی‌آید.

ایکاردی که با خودروی جدید خود بدون هیچ ترسی در فضای مجازی ظاهر می‌شود، صاحب خودروی رولز رویس بوت تیل است که به طور اختصاصی و دستساز و با رعایت جزئیاتی که مورد توجه ستاره آرژانتینی بوده، ساخته شده و دارای موتوری با قدرت ۶۵۰۰ و ۱۲ سیلندری است و قیمت آن بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو (بین  هزار و ۲۶۵ میلیارد تا هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان) تخمین زده شده.

گران‌ترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال

رولز رویس ایکاردی دارای ۱۸۱۳ قطعه اختصاصی است که تنها برای این خودرو ساخته و داخل آن با قطعه‌هایی از چوب و فولاد ضد زنگ طراحی شده که بسیار شبیه به یک قایق تفریحی است. تمام صندلی‌های این ماشین با بهترین نوع چرم ساخته شده و پرده‌هایی از این جنس دارد.

از این مدل ماشین تنها سه عدد در دنیا ساخته شده که هیچ کدام شبیه به یکدیگر نیست و هر یک دارای جزئیاتی شخصی است که آن‌ را کاملا منحصر بفرد می‌کند.

گران‌ترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال

گران‌ترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال

این ماشین چهار نفره از انتها شبیه به یک قایق لوکس تفریحی است که تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم‌چنین یک آشپزخانه در فضای باز، یخچالی اختصاصی و استفاده از بهترین ظروف دنیا که ساخت فرانسه است، از جمله دیگر امکانات ماشین لوکس ایکاردی به شمار می‌رود.

گران‌ترین ماشین جهان زیر پای ستاره فوتبال

 

بیتا هاشمیان
بیتا هاشمیان شاعر و نویسنده... اهل ایران... زندگی هندسه ساده ی تکرار نفست هاست.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋