jafari billboard

jafari billboard

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نکات برنامه ریزی برای تبلیغات رسانه ای بعدی شما در فضای باز

 

تابلوها واضح ترین راه ها برای جلب توجه کسب و کار شما هستند. می توانید یکی از وینیل را با طرحی جذاب بسازید. یا دوباره، می توانید یک انتخاب پیشرفته با تصاویری مشابه را انتخاب کنید. شرکت های تبلیغاتی آمل در هر صورت، یک بولتن تضمین شده است که برداشت شما را جلب می کند. این درایوهایی را ایجاد می کند که معاملات را تحریک می کند.

با این حال، چه چیزی باید در توسعه اعلامیه شما وارد شود؟ آخرین کاری که باید انجام دهید این است که از این رسانه خارق العاده به اندازه کافی استفاده نکنید. به همین دلیل است که ما این وبلاگ و گیره را جمع آوری کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری در مورد برنامه درست کمک کنیم. برای مطالعه آنچه که در طرح بولتن قرار می گیرد، از زیر مطالعه کنید! بیلبورد

موثرترین روش برای برنامه ریزی اعلامیه

یکی از مواردی که باید به طور مداوم در هنگام تولید بولتن به خاطر بسپارید، تکنیک KISS است. "ساده و سرراست نگه دار". ممکن است وسوسه شوید که تا جایی که می توانید به جمع خود بگویید در حالی که آنها را مورد توجه قرار می دهید. با این حال، این امر نادرست خواهد بود. بهترین نکته برنامه ریزی شما این است که تصویر و مدیریت خود را در چند کلمه که واقعاً انتظار می رود خلاصه کنید.تبلیغات در آمل

علاوه بر این، مطمئن شوید که لوگوی شما آشکار است! تبلیغات نویسان زیادی وجود دارند که به میزان قابل توجهی از موارد تکراری در هیئت مدیره خود استفاده می کنند. این می‌تواند منحرف‌کننده باشد و باعث از بین رفتن برداشت شما شود. همه موارد در نظر گرفته شده، "از تکراری بسیار چشمگیر استفاده کنید... و... آن را به طور استثنایی نوآور کنید."  تبلیغات

یکی از راه‌های نوآوری و انتقادی، فکر کردن به یک شعار مناسب است. چیزی ساده و جذاب که مطمئناً در بین جمعیت باقی می ماند، تصمیم مهمی است! این به طور قابل توجهی موفق تر از یک عصاره خسته کننده است یا ترجمه تکراری دشوار است. این دستورالعمل ها را رعایت کنید و یک بولتن مناسب برای پیشبرد تصویر خود آماده خواهید کرد! بیلبورد تبلیغاتی در آمل

برای اطلاعیه بعدی خود از EOM استفاده کنید

برای پیشبرد تصویر خود با یک برد با کیفیت آماده اید؟ سعی کنید یک ثانیه بیشتر تلف نکنید! ما اینجا هستیم تا در بالا بردن قابلیت درک تصویر شما کمک کنیم. امروز با ابزار Outdoor Media بدون زحمت ارتباط برقرار کنید تا همه چیز را به دست آورید!

رونوشت بستن:

جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. علاوه بر این، امروز با بیل هابز صحبت می‌کنم، که مالک و مالک، سرپرست نظارت بر همه چیز، ابزار Outdoor Media بدون تلاش است، که یک سازمان رسانه‌ای خارجی است که موقعیت را تبلیغ می‌کند. بهترین نکات برای برنامه ریزی یک تابلو چیست؟  تبلیغات

بیل هابز:

این یک تحقیق فوق العاده است. بنابراین، بهترین نکات برای برنامه‌ریزی یک بولتن قدرتمند این است که شماره یک آن را تا حدی که انتظار می‌رود اساسی نگه دارید. من مطمئن هستم که همه توسط تابلوهایی هدایت می شوند که شما نمی توانید بگویید که مروج کیست، موارد تکراری زیادی در بولتن وجود دارد.

شماره دو این است که باید اطمینان حاصل کنید که از تکراری بسیار چشمگیر در اعلامیه استفاده می کنید، و بعداً باید آن را بسیار تخیلی کنید. بنابراین، اگر قابل تصور باشد، باید تصویری از چیزی یا شعاری داشته باشید که زمان شما را قرض کند.

و پس از آن، در صورتی که شما این کار را انجام دهید، و این چیزی است که با توجه به تجربه 30 ساله خود، ما به سخت ترین راه ممکن با ارتکاب خطاها، آنچه برای مشتریان کار می کند و چه چیزی در تابلوها از بین می رود، استفاده کرده ایم. و پس از آن، من علاوه بر این، فقط برای اینکه به شما فکر کنم، سازمان های مختلفی دارم که با آنها کار کرده ام، من با یک سازمان شماره تلفن کار می کنم.  تبلیغات

بنابراین من یک سازمان وام مسکن دارم که یک بولتن داشت و "800 پیش پرداخت جدید" در تابلوی خود دارد. بنابراین یادآوری آن چیزی ساده است، با این حال باید آن را به همان اندازه که واقعاً انتظار می رود، داشته باشید. علاوه بر این، شما علاوه بر این، باید چیزی حیاتی داشته باشید و چیزی که به اندازه کافی برجسته باشد که توجه آنها را جلب کند.

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%84/

jafari billboard
jafari billboard

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋