بیلبورد تبلیغاتی در جاده چالوس انجمن تبلیغاتی مبتنی بر مکان دیجیتال اولین تامین کنندگان را به هیئت مدیره معرفی می کند
انجمن تبلیغاتی مبتنی بر مکان دیجیتال (DPAA) امروز اعلام کرد که دو تامین کننده صنعتی را برای هیئت مدیره خود انتخاب کرده است، اولین مورد برای انجمن که با اصلاحیه اخیر آیین نامه DPAA امکان پذیر است که به تامین کنندگان اجازه می دهد در هیئت مدیره آن در کنار اپراتورهای شبکه خدمت کنند.
برایان دوشو، رئیس و مدیرعامل Broadsign International، و پیر ریچر، رئیس و مدیر عامل شرکت NEC Display Solutions، به هیئت مدیره DPAA میپیوندند.
Sue Danaher، رئیس و مدیر عامل DPAA، گفت: "افزودن برایان و پیر به هیئت مدیره ما پایگاه تخصصی ما را گسترش می دهد و مطمئناً منجر به بحث های قوی تر در مورد موضوعات مورد علاقه همه طرف ها در چشم انداز رسانه های مبتنی بر مکان دیجیتال می شود. . این یک گام مهم رو به جلو برای سازمان ما و صنعت رسانه مبتنی بر مکان دیجیتال است."
دوشو اظهار داشت: "به عنوان یک مدافع سرسخت و حامی دیرینه نقش DPAA در ترویج پذیرش استانداردهای صنعتی، من مفتخرم و متواضع هستم که یکی از اولین فروشندگانی هستم که در هیئت مدیره آن نامگذاری شدهام. با انجام این کار، DPAA همبستگی را که فروشندگان آن در ارتقاء آگاهی صنعت به توده ها نشان داده اند، به رسمیت می شناسد.
دوشو از سال 2009 رئیس و مدیرعامل Broadsign International بوده است. او در سال 2003 به این شرکت پیوست و به عنوان مدیر ارشد استراتژی و معاون اجرایی خدمت کرد. قبل از پیوستن به Broadsign، آخرین سمت های دوشو یکی از بنیانگذاران AV Nation، رئیس و بنیانگذار Synapse Digital و رئیس سیستم های ویدئویی هافمن بود. او همچنین در پستهای مدیریتی و فروش مختلفی در MCSI، Intellisys Group، Technical Innovation، Baker Audio و YKK Corporation خدمت کرد.
ریچر افزود: «هنوز کار زیادی وجود دارد که باید انجام شود تا تبلیغکنندگان و آژانسها از پتانسیل کامل رسانه ما استفاده کنند، اما من مطمئن هستم که DPAA و اعضای آن به این مناسبت ادامه خواهند داد و مزایای کامل را ترویج خواهند کرد. تبلیغات دیجیتال مبتنی بر مکان."
انجمن تبلیغات مبتنی بر مکان دیجیتال (DPAA) که در سال 2006 تأسیس شد،تبلیغات در جاده چالوس نشان دهنده شبکه های مبتنی بر دیجیتال پیشرو و جامعه تبلیغاتی است که فعالانه درگیر برنامه ریزی، خرید و ارزیابی اثربخشی رسانه هستند. DPAA از طرف اعضای خود به دنبال تقویت همکاری مداوم بین آژانس ها و شبکه های تبلیغاتی مبتنی بر مکان دیجیتال است. ارائه استانداردها، بهترین شیوه ها و تحقیقات در سطح صنعت؛ و اثربخشی تبلیغات مبتنی بر مکان دیجیتال را ارتقا دهید. برای اطلاعات بیشتر لطفاً به www.dp-aa.org مراجعه کنید.
پاسخ ها