jafari billboard

jafari billboard

توسط ۱ نفر دنبال می شود

تبلیغات محیطی موثر

 

از رقبا متمایز شوید - هر کمپین بازاریابی باید برای بینندگانش قابل توجه و به یاد ماندنی باشد. بیلبورد شما باید از بقیه خارج شود و حداکثر ماندگاری و تاثیر را به همراه داشته باشد. تبلیغات در جاده فیروزکوه

از یک کمپین موجود حمایت کنید – تبلیغات بیلبورد شما باید با کمپین بازاریابی موجود شما هماهنگ باشد تا برند کسب و کار شما را در کانال های مختلف تقویت کند.

ارائه دستورالعمل - چه راهی بهتر از هدایت مخاطبان خود به سمت آن برای افزایش آگاهی کسب و کارتان؟! آگهی شما باید نوعی جهت به مکان کسب و کار شما ارائه دهد تا پیدا کردن آن برای بینندگان بیلبورد آسان و سریع باشد.  تبلیغات

کمپین های تاثیرگذار

هدف از کمپین های تاثیرگذاری جلب توجه مخاطب و تشویق آنها به انجام نوعی اقدام پس از دیدن آن هست. کمپین های تاثیرگذار اغلب تاکتیک هایی مانند:

ارائه یک فراخوان برای اقدام - هر کمپین بازاریابی موثر بینندگان را تشویق می کند تا یک اقدام خاص را انجام دهند. یک تماس برای اقدام ممکن هست چیزی شبیه برقراری تماس، اهدا، بازدید از یک وب سایت، رانندگی به محل فروشگاه فیزیکی و غیره باشد. چه نوع اقدامی را می خواهید مخاطبانتان انجام دهند؟ 

مجری تبلیغات محیطی در جاده فیروزکوه

نمایش پیشنهادات بی نظیر - این راز نیست که همه عاشق یک معامله ویژه هستند. تبلیغی را به نمایش بگذارید که باعث شگفتی و جلب توجه رهگذران شود. به آنها بفهمانید که این یک معامله شگفت انگیز هست که نمی توانند از آن صرف نظر کنند!

تعامل را تشویق کنید - همه بازاریابان قدرت درگیر شدن با مخاطبان را چه به صورت حضوری و چه بر روی خط می دانند. یک راه موثر برای تشویق مخاطبان برای ارتباط با برند شما از طریق مسابقات و مسابقات هست. برای ورود، آنها باید شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند یا یک فرم تماس در وب سایت شما ارسال کنند. گزینه دیگر این هست که پیشنهادات انحصاری را در بیلبورد خود نمایش دهید اما به مخاطبان خود اطلاع دهید که باید به طریقی با تجارت شما ارتباط برقرار کنند تا از معاملات شما بهره مند شوند. همچنین می توانید یک هشتگ ویژه را در بیلبورد خود به اشتراک بگذارید، که کاربران می توانند از آن برای تعامل با شما و جامعه رسانه های اجتماعی خود هستفاده کنند. یکی دیگر از ابزارهای تعامل آسان و سرگرم کننده، نمایش یک کد QR در بیلبورد شما برای اسکن بینندگان هست.

این تلنگرهای تعامل یک افزودنی ساده به کمپین شما هستند که برای کسب و کار شما جذابیت پیدا می کنند.  تبلیغات

در تماس باشید

اکنون که اطلاعات کمی در مورد این دو رویکرد کمپین بازاریابی دارید، کدام یک را برای کمپین بعدی خود انتخاب می کنید؟

فصلی الهام بگیرید!

اکنون که بالاخره پاییز فرا رسیده هست و زمستان چندان عقب نمانده هست، این فصول فرصت های زیادی را برای کسب و کارها به ارمغان می آورد تا کمپین های بازاریابی موثر و خلاقانه ای را به خصوص متناسب با تعطیلات انجام دهند. بازاریابان خبره اهمیت برنامه ریزی تقویم بازاریابی شرکت شما را از قبل (حداقل یک یا دو ربع!) می دانند. با این حال، برخی از شرکت ها تصمیم می گیرند محتوای بازاریابی خود را یک سال قبل از زمان برنامه ریزی کنند. از آنجایی که همه ما می دانیم زمان چگونه می گذرد، این به شما زمان کافی می دهد تا به راه های منحصر به فرد و هوشمندانه برای تبلیغ برند خود فکر کنید و در عین حال از رویدادهای سالانه یا جشن های آتی به عنوان الهام بخش هستفاده کنید. برای کسانی از شما که برنامه سه ماهه چهارم خود را برای امسال برنامه ریزی نکرده اید، اکنون زمان شروع هست.

تقویم خود را علامت گذاری کنید و از قبل برنامه ریزی کنید  تبلیغات

اولین کاری که هنگام برنامه ریزی کمپین های بازاریابی آتی خود باید انجام دهید این هست که آنها را در یک تقویم ترسیم کنید، در حالی که تعطیلات مختلف، رویدادهای فصلی (مانند شروع مسابقات ورزشی، تعطیلات مدرسه و غیره)، مخاطبان هدف خود، و البته بهترین مکان های بیلبورد برای قرار دادن تبلیغات شما. هنگامی که تقویم سالانه خود را برنامه ریزی کردید، شروع هستراتژی، بودجه بندی و سازماندهی کمپین را برای شما آسان تر می کند. شاید مهمتر از همه، با برنامه ریزی از قبل، از هسترس لحظه آخری نیز جلوگیری کنید!

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%da%a9%d9%88%d9%87/

jafari billboard
jafari billboard

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋