jafari billboard

jafari billboard

توسط ۱ نفر دنبال می شود

رقابت در تبلیغات بیلبوردی

 

 

 

برای هر کسب و کار در حال رشدی مهم است که با مشتریان خود در تماس باشد و آنها را به طور مکرر در مورد محصولات یا خدمات خود به روز نگه دارد، شرکت های تبلیغاتی دروازه قرآن به خصوص در مورد هر گونه تبلیغات گاه به گاه. با به نمایش گذاشتن یک پیشنهاد رقابتی در تبلیغات بیلبورد خود، مشتریان فعلی و آینده شما تمایل بیشتری به حضور در فروشگاه شما برای خرید محصولات شما خواهند داشت، در صورتی که بدانند برای مدت زمان محدودی قیمت بالایی دریافت می کنند.

شامل قیمت تخفیف:

چه کسی یک معامله خوب را وقتی قیمت مناسب است دوست ندارد؟ مردم زمانی که احساس می کنند معامله خوبی دریافت می کنند (خواه در آن زمان به محصول نیاز داشته باشند یا نه!) به احتمال زیاد پول خرج می کنند. بنابراین جسورانه قیمت های تخفیف رقابتی خود را در یک بیلبورد بزرگ نمایش دهید تا همه ببینند. ما تضمین می کنیم که کسب و کار شما افزایش قابل توجهی در فروش و افزایش پایگاه مشتریان وفادار شما را تجربه خواهد کرد.

موقعیت استراتژیک:

همانطور که گفته شد، مردم احتمالاً در حین رفت و آمد متوجه بیلبوردهای تبلیغاتی می شوند. برای اطمینان از اینکه بیشترین تعداد بیننده با تبلیغات شما در تماس است، ضروری است که آنها را به طور تاکتیکی در مسیرهای شلوغ بین مرکز شهر و حومه اطراف یا نزدیک مغازه های محلی که مشتریان شما به آنها مراجعه می کنند قرار دهید.

با کمک یک بیلبورد تبلیغاتی به مشتریان آینده خود انگیزه دهید تا محصولات شما را خریداری کنند و محصول شما کالای بعدی در لیست خرید آنها خواهد بود. 

مجری تبلیغات محیطی در دروازه قرآن

به ناشران هارپر کالینز برای انتخاب به عنوان برنده کمپین ماه آگوست تبریک می گوییم! هدف کمپین بازاریابی آنها ترویج عرضه کتاب جدید کمدین راب بکت با عنوان یک قانون طبقاتی: زندگی به عنوان یک مرد طبقه کارگر در جهان طبقه متوسط ​​بود. ما این بیلبورد را به عنوان برنده خود انتخاب کردیم، زیرا تبلیغات آنها به قدری چشمگیر و زیبا طراحی شده بود که آن را یک "قانون کلاس" واقعی در نظر گرفتیم!

نه تنها طراحی آگهی به خوبی انجام شده بود، بلکه یک چراغ چراغ قدیمی به طور طعنه آمیزی و غیرمنتظره در کمپین تبلیغاتی ظاهر شد که آن را به یاد ماندنی تر کرد! راب بکت با انتشار یک ویدیوی خنده دار واکنش خود را نسبت به پوشاندن صورتش توسط تیر چراغ برق، در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد. برای لامپ متاسفم، راب، همیشه آنجا بوده است!

این بیلبورد و ستون لامپ، لحظه شهرت خود را در رسانه های اجتماعی داشتند، زیرا ویدیوی اینستاگرام راب تا کنون بیش از 100000 بازدید به دست آورده است! و در نتیجه پست های او در شبکه های اجتماعی، مردم به کنت رفته اند تا خودشان بیلبورد معروف را پیدا کنند و جلوی آن سلفی های خنده دار بگیرند. به طور کلی، این کمپین با موفقیت یک سر و صدای آنلاین عفونی و طنزآمیز ایجاد کرده است. این نشان داده است که یک تبلیغ با طراحی چشمگیر در یک بیلبورد مورد توجه قرار می گیرد، حتی اگر یک تیر چراغ در راه باشد! مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن

هنگام ایجاد آگهی بیلبورد بعدی خود چه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید تا به اندازه این آگهی موفق شوید؟

طراحی خود را ساده و سرراست نگه دارید

عبارت خود را تا حد امکان کوتاه و شیرین نگه دارید تا بینندگان بتوانند به سرعت اطلاعات مهم را ثبت کنند. همچنین، تصویری را بگنجانید که نشان دهنده محصولی است که می فروشید یا خدماتی را که ارائه می دهید. در این مورد، بیلبورد یک کتاب و یک عکس از نویسنده را نمایش می داد.

طنز را بگنجانید

کمی شوخ طبعی خیلی تاثیرگذار است... به خصوص در تبلیغات! بیشتر مردم تمایل دارند تبلیغات بیلبوردهایی را که دیده‌اند و حاوی نوعی محتوای کمدی است به خاطر بیاورند. این استراتژی تمایل به جذب احساسات انسانی دارد و باعث می شود که آنها تأثیر طولانی مدت و به یاد ماندنی داشته باشند.

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86/

jafari billboard
jafari billboard

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋