اکنون که بالاخره پاییز فرا رسیده است و زمستان چندان عقب نمانده است، مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها این فصول فرصت های زیادی را برای کسب و کارها به ارمغان می آورد تا کمپین های بازاریابی موثر و خلاقانه ای را به خصوص متناسب با تعطیلات انجام دهند. بازاریابان خبره اهمیت برنامه ریزی تقویم بازاریابی شرکت شما را از قبل (حداقل یک یا دو ربع!) می دانند. با این حال، برخی از شرکت ها تصمیم می گیرند محتوای بازاریابی خود را یک سال قبل از زمان برنامه ریزی کنند. از آنجایی که همه ما میدانیم زمان چگونه میگذرد، این به شما زمان کافی می دهد تا به روش های منحصر به فرد و هوشمندانه برای تبلیغ برند خود فکر کنید و از رویدادهای سالانه یا جشن های آینده به عنوان الهام بخش استفاده کنید. برای کسانی از شما که برنامه سه ماهه چهارم خود را برای امسال برنامه ریزی نکرده اید، اکنون زمان شروع است.
اولین کاری که هنگام برنامه ریزی کمپین های بازاریابی آتی خود باید انجام دهید این است که آنها را بر روی یک تقویم ترسیم کنید، در حالی که تعطیلات مختلف، رویدادهای فصلی (مانند شروع مسابقات ورزشی، تعطیلات مدرسه و غیره)، مخاطبان هدف خود، و البته بهترین مکان های بیلبورد برای قرار دادن تبلیغات شما. هنگامی که تقویم سالانه خود را برنامه ریزی کردید، شروع استراتژی، بودجه بندی و سازماندهی کمپین را برای شما آسان تر می کند. شاید مهمتر از همه، با برنامه ریزی از قبل، از استرس لحظه آخری نیز جلوگیری کنید!
بنابراین، چه عناصری در مورد فصل زمستان می تواند الهام بخش کمپین بازاریابی بعدی کسب و کار شما باشد؟ آراددیتابیس
تعطیلات جولی – زیبایی چند ماه آخر سال این است که علیرغم داشتن هوای سرد، تعطیلات سرگرم کننده زیادی را نیز برای ما به ارمغان می آورد که مردم در تمام طول سال منتظر آن هستند مانند هالووین، هانوکا، عید، کریسمس، کوانزا، سال نو، و بیشتر. در این تعطیلات با مطالعه تاریخچه و معنای آنها کمی الهام بگیرید تا راهی موثر برای گنجاندن عناصر آنها در تبلیغات خود بیابید.
تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها
تعطیلات - بیشتر مردم رویای فرار از روزهای سرد زمستان را در ازای زمانی که در آفتاب در یک مقصد تعطیلات گرم دارند، دارند. برنامه ریزی تعطیلات نیز در فصول سرد سال یک روش معمول است، پس چرا به دنبال راه هایی برای گنجاندن این مفهوم در کمپین خود نباشید؟
ورزش های زمستانی - ورزش های زمستانی برای طرفداران ورزش بسیار مورد انتظار و غیر قابل چشم پوشی است، به خصوص اینجا در انگلستان! به عنوان مثال، فوتبال بخش بزرگی از عصرها و تعطیلات آخر هفته مردم است و برای کسب و کارها مناسب است تا تبلیغات خود را حول آن بچرخانند.
گرم و دنج – بهترین چیز در مورد آب و هوای سرد در زمستان این است که در داخل خانه گرم و راحت باشید. زمستان افکار نوشیدنی های گرم، آتش سوزان دودکش، پتوهای آرامش بخش و غیره را شعله ور می کند. گنجاندن مفهوم آرامش و دوستی در کمپین بازاریابی شما می تواند قلب مردم را گرم کند.
کریسمس و سال نو – کریسمس و سال نو بدون شک یکی از محبوب ترین و مورد انتظارترین تعطیلات سال هستند، درست است؟ برنامه ریزی برای تبلیغات در حوالی این دو تعطیلات، راه خوبی برای افزایش فروش و افزایش پایگاه مشتریان شما است، به ویژه برای مشاغل خرده فروشی، زیرا همه به دنبال هدیه هستند و آماده اند تا برای عزیزان خود پول خرج کنند. تبلیغات خود را حداقل از چند ماه قبل شروع کنید تا کمپین شما به اندازه کافی زنده بماند تا تبلیغ شما بر مخاطبان شما تأثیر بگذارد.
منبع:
https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/
پاسخ ها