jafari billboard

jafari billboard

توسط ۱ نفر دنبال می شود

تکنیک هایی برای تبلیغات محیطی

یکی از بهترین تکنیک ها برای تضمین یک کمپین بازاریابی موفق است شرکت های تبلیغاتی ورودی کاوه که مستقیماً به نقطه تبلیغات بیلبورد خود بروید. EJ Taylor & Sons Limited در تبلیغات اخیر خود در بیلبوردهای تبلیغاتی موفق نشدند. تبریک به آنها برای برنده شدن کمپین ماه اکتبر!
بنابراین ... چه چیزی بیلبورد آنها را استثنایی کرده است؟
عبارات روبه‌رو و واضح: پیام اصلی کل کمپین به وضوح با فونت بزرگ نمایش داده می‌شود تا همه رهگذران بلافاصله متوجه شوند. عنوان «ما استخدام می‌کنیم.» به طور جسورانه نمایش داده می‌شود و پیام را برای بینندگان نادیده می‌گیرد. متن دیگر ساده و سرراست است. این آگهی تمام اطلاعات مهمی را که باید در یک کمپین بازاریابی موثر گنجانده شود را پوشش می دهد. مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه
تضاد رنگ پررنگ: رنگ های بیلبورد به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. علاوه بر این، تمایز بین رنگ متن و تصویر پس زمینه باعث برجسته شدن متن می شود. این کار خواندن پیام و حفظ محتوای بیلبورد را برای بینندگان آسان می کند.
تصویر چشم نواز: این بیلبورد به دلیل تصویر قرمز رنگ بیل مکانیکی که در کنار آسمان آبی با شکوه در پس‌زمینه قرار گرفته است، بسیار چشمگیر است. این کامیون با شکوه و باشکوه به نظر می رسد، که برای همه رانندگان ساختمانی آراددیتابیس و هادی های ماشین آلات سنگین در آنجا و همچنین کسانی که مشتاق تبدیل شدن به یکی هستند جذاب است! منظورم این است که چه کسی دوست ندارد برای رانندگی و مانور به داخل چنین وسیله نقلیه باشکوهی بپرد، حتی اگر فقط برای سرگرمی باشد؟
در تماس باشید
استراتژی های مشابه را در تلاش های تبلیغاتی خود بگنجانید و کسب و کار شما می تواند به عنوان برنده بعدی کمپین ماه معرفی شود! بگذارید امروز با تماس با ما با شماره 020 7112 8624 یا ایمیل sales@billboardmedia.co.uk به شما کمک کنیم تا کمپین بیلبورد خود را شروع کنید.

 

منبع

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/

jafari billboard
jafari billboard

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋