ahmadreza

ahmadreza

ahmadreza
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای خرید بهترین دستگاه های خوشبوکننده ای خانگی و اداری

خرید خوشبو کننده هوا و بهترین کیفیت خوشبو کننده و اسانس هوا تهویه مطبوع و خوشبو کننده هوا و خوشبو کننده هوا و دستگاه رطوبت گیر صنعتی و کارایی خوشبو کننده هوا لمسر و بهترین خوشبو کننده و برندهای حمام مشاهده خوشبو کننده و خوشبو کننده هوا تهویه و تهویه مطبوع و نحوه رطوبت یک خانه در نمک نم.

بوی خانه حس خوشایندی را در اعضا ایجاد می کند. دلایل زیادی باعث ایجاد بوی نامطبوع در خانه می شود. خوشبو کننده هوا یکی از مواردی است که می توانید از آن برای خوشبو کردن خانه یا محل کار خود استفاده کنید. استفاده از خوشبو کننده ها در محیط کار باعث جذب مشتری می شود زیرا افرادی که برای اولین بار وارد منطقه می شوند نسبت به مکان یا مکان مورد نظر احساس هیجان می کنند، بنابراین بوی خوب را می توان یکی از نکات اصلی جذب مشتری دانست.

اسپری های خوشبو کننده هوا به روش های مختلفی در بازار موجود است، اگر قصد تهیه هوای تازه را دارید این قسمت نمک پاشی را مطالعه کنید.

انواع رایج خوشبوکننده های هوا

 

 

اسانس های روغنی :

برای تمیز نگه داشتن خانه و از بین بردن بوی غذا می توانید از محصولات خوشبو کننده که همراه با بخاری استفاده می شود استفاده کنید. این خوشبو کننده ها پرکاربرد بوده و ماندگاری بالایی دارند. آنها همچنین دارای رایحه های متنوعی هستند و این اسانس ها را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد.

برای خوشبو شدن نفس، چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را در یک کاسه آب داغ بریزید و بگذارید حل شود. برای خوشبو کردن هوا و پخش روغن های مورد علاقه خود در ناحیه مورد نظر با این ابزار می توانید از ابزار زیر استفاده کنید.

اسپری ها :

اسپری یکی دیگر از هوایی است که می تواند بوی بد هوا را از بین ببرد. در بین عطرها، اسپری ها به دلیل دارا بودن ویژگی هایی مانند رایحه های مختلف، انتشار و اثر سریع، محبوب هستند. این سمپاش ها در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار موجود می باشد.

برخی از دستگاه ها فقط بوهای نامطبوع را از محیط حذف می کنند و انرژی کمتری مصرف می کنند. این دستگاه ها از یک دستگاه حسگر نور با ریموت کنترل و تایمر تشکیل شده و با برق یا باتری تغذیه می شوند. با گذاشتن عطر مورد علاقه خود در اتاق و دادن زمان به دستگاه می توانید تعداد اسپری ها را تنظیم کنید.

خوشبو کننده های مدرن 

خوشبو کننده های هوای مدرن بسیاری در بازار وجود دارد که باعث بوی بهتر محیط می شود. به عنوان مثال، نوعی دیسک وجود دارد که با قرار دادن آن در نوار ضبط، بوی محیط را بهتر می کند یا یک نوع دستگاه USB وجود دارد که از اسانس های مخصوص استفاده می کند و برای بوییدن محیط به رایانه ها متصل می شود.

چوب های معطر 

بسیاری از چوب های بامبو که در شیشه عطر قرار می گیرند روغن را به آرامی جذب کرده و محیط را معطر می کنند. بوی چوب بامبو تا 7 ماه ماندگاری دارد.

عود 

برای از بین بردن بوی بد محیط می توانید از بخور استفاده کنید. عود از صمغ چوب معطر، پوست درخت، دانه، ریشه، علف و گل تهیه می شود و علاوه بر بوی خوب، خواص دیگری مانند کاهش استرس، ایجاد آرامش، رفع خستگی و... دارد. دستگاه های بخور در اشکال و مواد مختلفی تولید می شوند که می توانید از آنها برای بخور استفاده کنید.

ژل های معطر 

از ژل های خوشبو کننده در ساشه های کوچک موجود در بازار می توان برای خوشبو کردن آشپزخانه، ماشین، حمام و غیره استفاده کرد. این ژل ها دارای دریچه ای هستند که می توانید میزان پخش بو را تنظیم کنید.

شمع های معطر 

شمع ها یکی دیگر از خوشبو کننده های هوا هستند که در اشکال و رایحه های مختلف تولید می شوند. می توانید شمع ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید و با روشن کردن آنها هوا را معطر کنید. برخی از این شمع ها برای بو دادن نیازی به روشن شدن ندارند زیرا حتی پس از خاموش شدن نیز هوا را بو می کنند.

پات پوری 

پوتپوری یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین عطرهاست که علاوه بر بوی خوب، محیط را زیبا می کند زیرا پوتپوری به انواع گل، گیاه، چوب و وسایل تزئینی اطلاق می شود که قبلا معطر شده اند. می‌توانید هر چند وقت یک‌بار چند قطره اسانس روی آن‌ها بریزید تا بوی پات‌پوری تازه شود.

سخن پایانی

 

خوشبو کننده های هوا در انواع صنعتی، سیستم های اسپری، مدل های خانگی برقی و غیر برقی و مدل های باتری تولید و در دسترس عموم قرار می گیرند. بنابراین مکان استفاده از این ابزارها محدودیتی ندارد و می توان از آنها در مکان های عمومی و خصوصی استفاده کرد.

بسیاری از کاربران خوشبو کننده ها را بهترین خوشبو کننده هوا می دانند، زیرا بدون استفاده از برق یا باتری، با استفاده از نیروی مکانیکی تولید شده هنگام باز و بسته شدن در، اشیا را اسپری می کنند. خرید خوشبو کننده هوا با بهترین کیفیت برای اطمینان از استفاده مکرر و طولانی مدت از دستگاه ضروری است.

اگرچه شمع‌های معطر، بخور، روغن‌ها و ... همگی جایگاه خاص خود را در صنعت خوشبوکننده‌های هوا دارند، اما خوشبوکننده هوا برای آنها به رقابتی تغییر ناپذیر تبدیل شده است. اما برای یافتن خریدهای معقول، مقرون به صرفه و موثر از این دستگاه ها ابتدا به قیمت و سپس به عوامل دیگری مانند نوع دستگاه، متراژ اتاق، نوع برق و ویژگی های آن توجه کنید. از دستگاه البته نه از عوامل دیگری مانند سایز دستگاه، دکمه زمان، ریموت کنترل، وجود سنسور و ... که جزء آپشن های جانبی هستند.

 source text

ahmadreza
ahmadreza ahmadreza

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋