ahmadreza

ahmadreza

ahmadreza
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین مارک محافظ برق کدام است؟ (راهنمای خرید)

در هر خانه یا اداره ای لوازم ارزان قیمتی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، یخچال، تلویزیون و ... وجود دارد، پس باید به فکر راهکاری برای محافظت از این وسایل در برابر نوسانات برق باشید، اما پاسخ ساده است، خرید محافظ برق. زیرا این ابزارها راه خوبی برای محافظت در برابر نوسانات برق هستند.

از این رو در این راهنمای خرید ایمنی برق برای شما مهم ترین نکات را آماده کرده ایم تا با مطالعه این نکات بتوانید بهترین محافظ برق یخچال یا تلویزیون خود را بخرید دوستان مطالعه این مطلب زمان زیادی از شما نخواهد گرفت پس بمانید و لطفا این پست را بخوانید تا بهترین ها را برای منزل یا محل کار خود بخرید در این پست موارد زیر را آماده کرده ایم: مشکل (برخورد، صاعقه و ...)، سابانا را می برد و قسمت دیگری از سابانا را برش می دهد. کلید به کلید، کلید به کلید

رعد و برق یکی از دلایل برق گرفتگی است، برق گرفتگی نیپو می تواند به تجهیزات الکتریکی آسیب برساند، بنابراین می توان از آن برای محافظت از تجهیزات الکتریکی استفاده کرد.

محافظ برق چیست؟

محافظ برق یا حفاظ الکتریکی وسیله ای است که در مسیر برق ورودی به دستگاه قرار می گیرد و در صورت بروز مشکل (اعوجاج، صاعقه و ...) برق و سایر نوسانات برق را قطع می کند. اثر منفی روی دستگاه از بین نمی رود

رعد و برق یکی از دلایل نوسانات برق است و این نوسانات می تواند به وسایل برقی خانه آسیب برساند، بنابراین برای محافظت از وسایل برقی باید از فیوز استفاده کرد.

چرا باید از محافظ برق استفاده کرد؟

 

هزینه تجهیزات برقی بسیار گران است و اگر یکی از وسایل برقی مانند یخچال خراب شود باید هزینه بسیار بالایی برای خرید یا تعمیر آن بپردازید. اما آیا راهی برای محافظت از این وسایل گران قیمت وجود دارد؟ بله، شما می توانید با خرید قطع کننده مدار برای یخچال، تلویزیون یا هر وسیله برقی گران قیمت دیگری از آسیب ناشی از نوسانات برق جلوگیری کنید.

انواع محافظ برق

دانستن انواع محافظ برق می تواند در خرید بهترین محافظ برق که نیاز شما را برآورده می کند کمک زیادی به شما کند، بنابراین مطالعه دقیق این قسمت ضروری است زیرا ما انواع محافظ برق را برای شما معرفی کرده ایم. تقریبا تمام محافظ های برقی دارای یک هدف و نوع کار یکسان هستند، اما تنها تفاوت در حداکثر توان خروجی و تعداد و نوع فلز آنهاست. اما به طور کلی محافظ های برقی به گروه های زیر تقسیم می شوند:

حفاظت الکتریکی یخچال ها: یخچال و فریزر باید همیشه به برق متصل باشد، بنابراین برای اشتباه باید یخچال یا محافظ فریزر را با بالاترین کیفیت و بدون کلید انتخاب کنید. باعث خاموش شدن می شود.

حفاظت الکتریکی تلویزیون و تجهیزات صوتی و تصویری: به جای کلید برق یخچال، باید محافظ برق تلویزیون و سایر تجهیزات صوتی و تصویری را انتخاب کنید که دارای کانکتور و کلید باشد تا بتوانید پس از استفاده از دستگاه آن را خاموش کنید. و در مصرف برق صرفه جویی کنید.

حفاظ برقی پکیج و کولرگازی: خرید حفاظ برقی مناسب برای کولر گازی و پکیج بسیار مهم است زیرا در تابستان و زمستان احتمال نوسانات برق وجود دارد بنابراین باید حفاظ برقی مناسب تهیه کنید. از جمله این پکیج ها کولر گازی می باشد.

فرق محافظ یخچال با تلویزیون؟

اگر یک جستجوی ساده در اینترنت داشته باشید، متوجه می شوید که کاربران تفاوت زیادی بین محافظ برق یخچال و محافظ صوتی و تصویری می بینند، در حالی که اینطور نیست.

دوستان محافظ اغلب از همین هدف پیروی می کنند که محافظت از وسایل الکترونیکی است، اما برخی از آنها سوکت ها و دکمه های بیشتری برای باز و بسته شدن دارند، بنابراین هیچ تفاوتی در عملکرد ندارند.

کلیدهای مدار تلویزیون و تجهیزات صوتی و تصویری باید دارای کلید روشن/خاموش باشند و تعداد پریزها باید بیشتر باشد زیرا دستگاه های بیشتری به آنها وصل می شوند. اما محافظ نور ایچچال نباید دکمه روشن/خاموش و چراغی برای خاموش شدن داشته باشد. به طور کلی می توان گفت که تفاوت یخچال و صدا و تصویر در تعداد سوکت و دکمه روشن/خاموش است.

بهترین مارک های محافظ برق

در این قسمت اسامی بهترین انواع وسایل ایمنی برقی را برای شما آماده کرده ایم زیرا برای خرید مناسب لازم است رایج ترین علائم را بشناسید.

  • محافظ برقی فیلیپس: فیلیپس یک شرکت هلندی است و در زمینه الکترونیک در صدر فهرست قرار دارد. این شرکت در سال 1891 تاسیس شد.
    امنیت برق تسکو: این شرکت در سال 1381 تاسیس شد و یکی از موفق ترین شرکت ها در صنعت الکترونیک می باشد.

توجه: برای مشاهده بهترین محصولات می توانید به پست بهترین برند امنیت الکترونیک مراجعه کنید، در این پست بهترین محصولات و بهترین برند را برای شما آماده کرده ایم تا بررسی کنید.

راهنمای خرید محافظ برق و نکته های مهم و کاربردی

در این قسمت از پست سعی کرده ایم اطلاعات مهم و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا به خریدی مطمئن و هوشمندانه کمک کنیم.

  • تعداد پریز (کانکتور): اولین نیاز تعداد پریز محافظ برق است. معمولا فیوزهایی که برای یخچال استفاده می شود 2 سیم هستند اما فیوزهای تلویزیون 4 سیم هستند و البته این بستگی به تعداد وسایل متصل به آنها دارد.
  • طول کابل ایمنی برق: دومین نکته مهم طول کابل ایمنی برق است، باید سعی کنید حصار برقی که کابل آن بلند باشد خریداری کنید تا در هنگام استفاده مشکلی نداشته باشید.
  • اتصال USB: این مفید است، اما اگر محافظ شما دارای اتصال USB باشد، می تواند مفیدتر باشد.
  • دکمه ایمنی: اگر می خواهید یک کلید ایمنی الکتریکی روی یخچال خود داشته باشید، باید مطمئن شوید که دستگاه دکمه روشن/خاموش ندارد زیرا یخچال همیشه باید روشن باشد. اما این با محافظ های برق تلویزیون متفاوت است و این محافظ ها باید دارای دکمه روشن و خاموش باشند.
  • داشتن پورت آنتن تلویزیون: برخی از محافظ ها دارای پورت آنتن تلویزیون نیز هستند و این می تواند برای محافظ مفید و راحت باشد.
  • فاکتور ششم – برند استاندارد: داشتن برند استاندارد می تواند یکی از مهمترین فاکتورها در خرید بهترین نرده برقی باشد. توجه: تمامی محصولات منتشر شده در راهنمای لوازم الکترونیکی مصرفی نشان را دریافت کرده اند.
  • مواد محافظ بدنه: یکی دیگر از فاکتورهای مهم مواد محافظ بدنه است، باید سعی کنید محافظی بخرید که در برابر آتش بسیار مقاوم باشد مانند Hanas ABS.
  • داشتن گارانتی محصول: به هر محصولی که دارای گارانتی باشد می توان اعتماد کرد زیرا شرکت سازنده به کیفیت آن اطمینان دارد.

 

https://spita.ir/bartarin-power-strip/

ahmadreza
ahmadreza ahmadreza

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋