ahmadreza

ahmadreza

ahmadreza
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای خرید بهترین مارک جاروبرقی خارجی

بهترین مارک جاروبرقی یکی از مهم ترین لوازم خانگی امروزه در بسیاری از خانه ها می باشد. از این دستگاه می توان برای پاکسازی گرد و غبار همه جا استفاده کرد، به همین دلیل باید بهترین جاروبرقی موجود در بازار را انتخاب کنیم، جاروبرقی ها سازندگان مختلفی دارند، اما کدام یک برای بازار خانگی بهترین است؟ وی از افراد متخصص در این زمینه نام برد. برخی از جاروبرقی ها دارای یک کیسه یکبار مصرف و برخی دارای یک کیسه دائمی هستند که می توان آن را خالی کرد و مجددا استفاده کرد.

قدرت مکش در کنار صدای کم تولید دو شاخصی است که شرکت های سازنده با آن رقابت می کنند بنابراین نقش ویژه ای در انتخاب پاک کننده مناسب خواهند داشت. اما بدون شک عوامل دیگری نیز در انتخاب موثر خواهند بود. رایج ترین سوال برای شما کاربران این است که یک جاروبرقی خارجی خوب چه بخرم؟ در این مقاله بهترین شوینده های موجود در بازار (10 شوینده برتر) را برای شما عزیزان معرفی می کنیم تا انتخاب درستی داشته باشید. پس یک درخت بلوط داشته باشید:

نکاتی برای خرید بهترین جاروبرقی فضای خارجی

 

مصرف انرژی جاروبرقی:

مانند هر وسیله برقی دیگری، جاروبرقی خارجی برچسب مصرف انرژی است. مصرف انرژی از A به G می رسد. وقتی به A می رود، کاهش انرژی جاروبرقی برای شما و محیط زیست بسیار ارزان تر است. در خرید واشر جهیزیه به این موضوع توجه کنید زیرا چندین سال از این دستگاه استفاده خواهید کرد.

صدای جاروبرقی:

یکی از مواردی که بر قیمت جاروبرقی تاثیر می گذارد صدای آن است. نظافتچی های جدید در این زمینه پیشرفت زیادی داشته اند و سر و صدای پاک کننده ها در مقایسه با نظافتچی های قدیمی کمتر است. اگر صدای جاروبرقی برای شما و خانواده تان مهم است، هنگام خرید حتما به این موضوع گوش دهید و قبل از تصمیم گیری، یک بار بخواهید آن را روشن کنید تا صدای جاروبرقی را بشنوید.

قدرت پاک کنندگی:

قدرت جاروبرقی نشان دهنده میزان ضایعاتی است که می تواند جذب کند. قدرت موتور جاروبرقی بر حسب واحد وات بر روی جاروبرقی درج شده است. هر چه قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد، صدا کمتر می شود. اکثر جاروبرقی های نسل جدید توانی بین 1500 تا 2200 وات دارند.

امکانات جانبی جاروبرقی:

هر نوع جاروبرقی خارجی دارای مواد افزودنی و محصولات اضافی است که ممکن است برای عملکرد جاروبرقی خارجی ضروری نباشد، اما وجود آنها باعث عملکرد بهتر دستگاه می شود. لوازم جاروبرقی مانند: انواع سری برای نظافت مکان های مختلف مانند مبلمان، سرامیک، زیر یخچال و پرده و .... اگر در دسترس بودن لوازم جانبی برایتان مهم است، حتما در خرید دقت کنید.

خط شستشو:

یکی از موارد مهمی که در خرید جاروبرقی خارجی جهیزیه باید به آن توجه کنید، طول سیم است که در انتخاب طول سیم برای متراژ منزل شما فاکتور مهمی است. این روزها همه پاک کننده ها دارای سیم برای جدا کردن سیم هستند و به راحتی سیم را از داخل دستگاه جدا می کنند.

کیسه و مخزن جاروبرقی:

شوینده ها به دو دسته کیسه ای و بدون کیسه یا مخزن تقسیم می شوند. پاک کننده های کیسه می توانند کیسه های دائمی یا کیسه های موقت داشته باشند که به محض پر شدن با یک کیسه جدید جایگزین می شوند. پاک کننده های مخزن نیازی به تعویض و خرید کیف ندارند و ارزان تر هستند، اما در مورد تمیزی توصیه نمی شوند.

وزن جاروبرقی:

اگر از جاروبرقی خارجی سنگین استفاده می کنید حتما به وزن آن توجه کنید زیرا کار با جاروبرقی خارجی سنگین در نهایت باعث کمردرد می شود. وقتی صحبت از وزن جاروبرقی می شود، پایه ها و پایه ها با هم مقایسه می شوند. جاروبرقی های ایستاده سبک تر هستند اما قدرت و قدرت مکش کمتری دارند. برای مناطق بزرگتر بهتر است جاروبرقی با قدرت بالاتر داشته باشید.

https://spita.ir/bartarin-brand-vacuum-cleaner/

ahmadreza
ahmadreza ahmadreza

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋