بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۹۲ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

نمونه هایی از تمرینات دست پیلاتس

نمونه هایی از تمرینات دست با کش پیلاتس



تمرینات دست با کش پیلاتس

حرکات ورزشی دست با کش پیلاتس

 

تمرینات دست با کش پیلاتس یک روش موثر برای تقویت عضلات دست و بهبود انعطاف‌پذیری بدن است. این تمرینات با استفاده از کش‌های مقاومتی خاص انجام می‌شوند که تاثیر زیادی بر روی قدرت و استقامت عضلات دارند. در این مقاله از به بررسی این تمرینات خواهیم پرداخت و نکات مهم آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

کش پیلاتس یکی از لوازم اصلی ورزش پیلاتس است که با استفاده از آن می‌توان حرکات مختلفی را انجام داد. این کش‌ها از جنس‌های مختلفی مانند لاتکش، نایلون و پلی‌اورتان ساخته می‌شوند و در انواع مختلفی مانند کش‌های لوپ، کش‌های حلقه‌ای، کش‌های صاف و کش‌های پاور باند در بازار موجود هستند.

 

چند تمرین ورزشی دست با کش پیلاتس

جلو بازو نشسته با کش

اگر میخواهید عضلات دوسر بازو شما پمپاژ شود این حرکت را انجام دهید. پای راست خود را در جلو قرار دهید و کش را زیر پای راست خود قرار دهید. یک کش را با دست راست خود بگیرید و آرنج خود را روی قسمت داخلی زانوی خود قرار دهید. در حالی که کف دست خود را به سمت زانوی خود قرار دارد، کش را به سمت شانه خود بچرخانید. باند را به آرامی به حالت اول قرار دهید. این تمرین را برای هر دست بین ۸ تا ۱۲ حرکت انجام دهید.

 

نمونه هایی از تمرینات دست با کش پیلاتس

تمرینات دست با کش پیلاتس

 

جلو بازو ایستاده با کش

این حرکات برای عضلات بازو شما بسیار عالی می باشد، این حرکت به مانند بلند کردن وزنه عمل می کند که این کش همان وزنه است که میتوانید آن را سبک و سنگین کنید. یکجا بایستید و پاها خو را به اندازه عرض شانه باز کنید و روی وسط کش قرار دهید. با هر دست یک سر کش یا دسته آن را بگیرید و به بالا بیاورید و به حالت قبل برگردید. به آرامی کمر را پایین بیاورید. ۱۲ تا ۱۵ حرکت انجام دهید.

 

تمرینات ورزشی دست با کش پیلاتس

نمونه هایی از تمرینات دست با کش پیلاتس

 

کیک بک پشت بازو با کش

این حرکت به تمرکز زیادی نیاز دارد پس خیلی ریلکس و با حوصله آن را انجام دهید. در حالت خم به جلو بایستید و پاهای خود را در کنار هم قرار دهید و روی وسط کش قرار بگیرید. آرنج های خود را خم کنید (آن ها تا جای ممکن به بدن خود بچسبانید) تا زمانی که ساعد شما موازی زمین شود. بازوهای خود را به سمت پایین فشار دهید، کش را به پشت فشار دهید تا زمانی که بازوها کاملاً باز شوند. این تمرین را ۸ الی ۱۰ بار تکرار کنید.

 

تمرینات دست با کش پیلاتس

تمرینات ورزشی دست با کش پیلاتس

 

پشت بازو ایستاده با کش

کش را به جایی متصل کنید. بدن خود را صاف نگه دارید و آرنج خود را مستقیم به پایین بیاورید و بازو های خودتان را سفت کنید. ارنج خود را مجدد به جای اول بیاروید و این جرکت را تکرار کنید.( دست ها کاملا باید ثابت باشد و فقط آرنج خود را تکان دهید.) این حرکت را ۱۲ تا ۱۵ حرکت تکرار کنید.

 

نمونه هایی از تمرینات دست با کش پیلاتس

حرکات ورزشی دست با کش پیلاتس

 

زیر بغل پارویی با کش

کش را به یک ستون یا یک جای محکم کتصل کنید. روی زمین بنشینید پاهایتان را صاف کنید. سر و سینه خو درا محکم و صاف نگه دارید. کش را با هر دو دست بگیرید، بازوهای خود را دراز کرده دست های خود را رو به روی یکدیگر مطابق ویدئو قرار دهید. آرنج خود را به عقب بکشید و مجدد به حالت اول بازگردانید و شانه های خودرا به هم نزدیک کنید . ۱۰تا ۱۲ تکرار این حرکت را انجام دهید.

 

تمرینات ورزشی دست با کش پیلاتس

تمرینات دست با کش پیلاتس

 

کشش عضلات پشت

صاف بایستید و پاهایتان را به عرض شانه هایتان باز کنید. وسط کش را به هر دو دست خود بگیرید. بازوهای خود را صاف نگه دارید، کش را به سمت بیرون و عقب بکشید تا دست های شما صاف و شانه هایتان منقبض شود. به آرامی و با تمرکز به حالت اول باز گردید. این حرکت را ۸ تا ۱۰ تکرار انجام دهید.

 

تمرینات دست با کش پیلاتس

نمونه هایی از تمرینات دست با کش پیلاتس

 

لت دست موازی با کش

کش را بالای سر خود به یک میله یا ستون محکم متصل کنید دقیق روبروی کش زانو بزنید. انتهای کش را به صورتی بگیرید که بازوهایتان در بالای سرشان کشیده شود و دست هایتان کمی بازتر از عرض شانه باشد. آرنج خود را خم کنید، باند را به سمت زمین به سمت پایین بکشید در حالی که عضلات پشت خود را منقبض کنید . کش را مطابق ویدئو به سمت پایین بکشید و آرنج خود را خم کنید و عضلات پشت خود را منقبض کنید. هنگامی که دست هایتان با شانه هایتان هم سطح شد به آرامی به حالت اول برگردید. این حرکت را ۱۰ تا ۱۲ تکرار انجام دهید.

 

نمونه هایی از تمرینات دست با کش پیلاتس

تمرینات ورزشی دست با کش پیلاتس

 

حرکت کشش عضلات سه سر بازو 

برای انجام این تمرین با کش لوپ با دست چپ کش را روی قفسه سینه محکم نگه دارید. کف دست دیگر را درون کش گذاشته و دست دیگر را در زاویه 90 درجه کنار بدن نگه دارید. سپس دست راست را کشیده تا در امتداد بدن صاف قرار بگیرد دوباره به حالت نود درجه بازگردید و تا 10 بار تکرار کنید. در آخر برای دست مخالف تمرین را مجددا انجام دهید.

 

تمرینات ورزشی دست با کش پیلاتس

حرکات دست با کش پیلاتس

 

گردآوری: بخش ورزشی

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋