بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

وعده وزیر ارتباطات؛ افزایش چند برابری سرعت اینترنت تا پایان سال



وزیر ارتباطات،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

وزیر ارتباطات گفت: در تلاش هستیم سرعت اینترنت را چند برابر افزایش دهیم و تا پایان سال مردم شاهد این افزایش سرعت خواهند بود.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور گفت: از ابتدای آغاز به کار مسئولیت در وزارت ارتباطات پروژه شبکه ملی اطلاعات به صورت جدی دنبال شده و این پروژه، پروژه بسیار پیشرفته‌ای بوده که حتی در کشورهای اروپایی هم تازه شروع شده است.

 

او می گوید: زیرساخت‌های ارتباطی ایران به خصوص اینترنت ثابت در ۱۰ سال گذشته با سرمایه‌گذاری‌های خوبی روبرو نبوده است.

 

به گفته زارع پور تنها ۱۰ کشور در دنیا وجود دارد که هم ماهواره بسازد و هم با پرتابگر خود ماهواره را به فضا پرتاب کند و فناوری پرتابگر بسیار فناوری پیچیده‌ای است و طبق دستور رئیس جمهور در آینده به پرتاب در مدار ۳۶ هزار کیلومتری که غایت هدف است دست خواهیم یافت و تنها چهار کشور در دنیا به این مسئله دست یافته‌اند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه اف. تی. تی. اچ و فیبر نوری منازل و کسب و کارها در سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه کلید زده خواهد شد و حتی هم اکنون در شهرستان اسلام آبادغرب در حال اجرا است.

 

زارع پور گفت: به دنبال یک شبکه پرسرعت و با کیفیت اینترنت در کشور برای مردم هستیم و تا زمانی که زمینه این کار فراهم نشده و نیاز به رسانه‌های خارجی وجود دارد مانع استفاده مردم نخواهیم بود.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋