بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

نکاتی برای همراهی و همدردی با همسر بیمار برای افزایش عشق و صمیمیت



روش درست همراهی با همسر بیمار, زندگی با همسر بیمار, رفتار با همسر بیمار

همراهی با همسر بیمار

 

نکاتی درباره مراقبت کردن از همسر در شرایط بیماری

همراهی و همدردی با همسر بیمار علاوه بر این که جزو وظایف شما محسوب می شود، باعث خواهد شد صمیمیت و رابطه عاطفی بین زن و شوهر افزایش پیدا کند.

بیماری ممکن است برای هر کسی پیش بیاید ، یک همسر آگاه میداند که از این فرصت باید برای محبت بیشتر و بهبود رابطه عاطفی استفاده کند. تحقیقات امروزه نشان داده است که پرستاری و مراقبت از همسر بیمار باعث می شود که امید به زندگی و میانگین طول عمرشان افزاش پیدا کند.

 

14 ساعت مراقبت از همسر بیمار در هفته ، تا 50 درصد امید به زندگی را افزایش داده و احتمال مرگ را تا 36 درصد کاهش می دهد. معمولا همسران از یکدیگر انتظار دارند که موقع بیماری با آنها همدردی کند و از او پرستاری نماید. نوازش و همراهی با همسر بیمار یکی از مهم ترین علایم محبت شما نسبت به او محسوب می شود. فرد بیمار از نظر روحی ضعیف شده و نیاز به محبت و دل جویی بیشتری پیدا میکند.

 

همسر بیمار شما به همان اندازه که به دوا و دکتر نیاز دارد به همان مقدار هم نیازمند مراقبت و پرستاری است. 

چه مرد چه زن در دوران بیماری همسر وظیفه دارند از او مراقبت کنند. متاسفانه برخی از مردان تا زمانی که همسرشان سالم است بیشترین استفاده را از وجودش می برند ولی زمان بیماری برای مخارج درمان و مراقبت از او کاری نمی کنند که به دور از مردانگی است و مسلما ضربه آن را با سرد شدن و ناامید شدن همسرشان ، در زندگی حس خواهند کرد. 

 

مسلما یکی از مخارج ضروری زندگی، مخارج دوا و درمان است که باید همیشه هنگام پس انداز کردن درآمد به فکر آن باشید. 

 

همراهی و همدردی با همسر بیمار, همدردی با همسر بیمار, چگونه به همسر بیمار خود کمک کنیم

مراقبت از همسر بیمار

 

همراهی و همدردی با همسر بیمار به او نشان میدهد که تنها نیست

با وجودی که دوران بیماری همسر ، نظم زندگی را به هم می زند ولی فرصت خوبی برای نشان دادن محبت عملی شما به همسرتان است. همراهی و همدردی با همسر بیمار نقش مهمی در تثبیت زندگی زناشویی و افزایش احترام و محبت شما در دل همسرتان خواهد داشت و دوباره صمیمیت و گرما را به زندگی شما بر می گرداند. 

 

توجه  و مراقبت از همسر بیمار ، یادآوری زمان خوردن داروها و کم کردن حجم توقعات یا کسب درامد در دوران بیماری باعث می شود همسرتان احساس تنها بودن نداشته باشد و بیشتر قدردان وجود شما شود. 

 

همدردی با همسر هنگام بیماری, همراهی و همدردی با همسر بیمار, همدردی با همسر بیمار

نحوه درست همدردی با همسر بیمار

 

روش درست همراهی با همسر بیمار

همدردی با همسر بیمار جنبه جسمی و روحی دارد. اگر پرستاری شما از همسر بیمارتان همراه با طعنه و کنایه باشد میتواند اثر کاملاعکس در رابطه شما بگذارد مثلا گفتن جملاتی از قبلی ، ببین چقدر زحمت می کشم ، خسته شدم ، هیچ کسی غیر از من به دادت نمی رسد ، کارهامو زیاد کردی و غیره به جای این که باعث شود محبت شما در دل همسرتان بیشتر شود باعث می شود احساس طرد شدن و بی لیاقت بودن به او دست بدهد.

 

اصل پرستاری از بیمار این است که همراه با مهربانی و بدون منت و ترحم باشد تا از نظر روحی به همسرتان آسیب نرساند. به او نشان دهید که او را ترک نخواهید کرد و بار اضافه بر دوشتان نگذاشته است. 

 

به همسر بیمارتان نشان دهید مهم تر از پول است

اگر از نظر مالی در بحران قرار گرفته اید باز هم باید دکتر و درمان همسرتان را در اولویت قرار دهید. همسر شما باید آرامش داشته باشد تا سریعتر بهبود پیدا کند بنابرای از کمبودهای مخارج و قسط های عقب مانده تان با او صحبت نکنید و سعی کنید به او روحیه بدهید. 

 

بچه ها را آرام نگه دارید

بیماری همسرتان را با بچه ها در میان بگذارید و از آنها بخواهید آرامتر باشند. به اموربچه ها رسیدگی کنید تا خیال همسرتان از این بابت راحت باشد. اگر درد جسمی شبانه او را آزار میدهد هر از گاهی بیدار شده و حالش را جویا شوید. اگر نیاز به مراقبت 24 ساعته دارد زمان خوابتان ازبچه ها یا پرستار بخواهید از او مراقبت کند. زمانی که همسرتان درد دارد ، درست نیست که شما تا صبح راحت بخوابید کسی مراقب رفع نیازهای همسرتان نباشد.

 

همسرتان را درک کنید

اگر همسر شما بیمار شده و روز بدی را پشت سر گذاشته است ، درد او را درک کنید و توقع نداشته باشید کارها مطابق روتین و مطابق میل شما انجام دهید. 

 

چگونه به همسر بیمار خود کمک کنیم, پرستاری از همسر بیمار, همدردی با همسر

مراقبت از همسر بیمار

 

همسر بیمارتان را در اغوش بگیرید

در آغوش گرفتن و نوازش همسر بیمار باعث می شود بدن او بهتر بتواند با بیماری مقابله کند و از نظر روحی حالش بهتر شود. صمیمیت خودتان را با او حفظ کنید و اجازه  دهید بدون نگرانی ، نیازهایش را به شما بگوید . 

 

به همسر بیمارتان نشان دهید بهبودش برایتان مهم است

زمانی که همسرتان از نظر جسمی بیمار است ، روحیه اش نیز ضعیف می شود ، در این زمان سعی کنید به حرفهایش گوش دهید ، برای حمام رفتن و غذا خوردن به او کمک کنید و نیازهایش را برطرف کنید و به او عشق ورزی نمایید.

 

به صورت عملی به او نشان دهید که چقدر به سلامتی اش اهمیت می دهید و بی قید و شرط عاشقش هستید. شاید در این شرایط سخت ترین کار این باشد که حرفهای فرد بیمار گوش دهید ولی سعی کنید بدون این که به دنبال راه حل باشید با دقت به درد دلهای او گوش فرا دهید تا احساس بهتری پیدا کند.

 

زمانی برای خلوت کردن در اختیارش بگذارید

فرد بیمار از نظر عصبی تحریک پذیرتر میشود و مسلما زمانی را نیاز دارد در خلوت و تنهایی خودش باشد. خلوت کردن بیمار زمانی که نیاز به مصرف دارو و غذا ندارد میتونید تاثیر زیادی در حفظ آرامش و بهبود او داشته باشد. 

 

گردآوری : بخش زناشویی

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋