بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

چرا مردان متاهل به همسران باردار خود خیانت می کنند؟



خیانت شوهر در دوران بارداری, علت خیانت مردان در دوران بارداری, خیانت در دوران حاملگی

دلایل خیانت به همسر در دوران بارداری

 

علل خیانت همسر در بارداری و راه حل آن

آمار خیانت بین زوجین به خصوص خیانت مردان در دوران بارداری به طور فزاینده ای افزایش پیدا میکند.

دوران بارداری یکی از دوران های پرتنش و استرس زا برای زوجین است . در برخی از زوجین این دوران باعث افزایش صمیمیت می شود ولی در برخی از زوجین به خصوص اگر زن باردار دچار مشکل جسمی شده باشد و رابطه زناشویی دچار مشکل شده باشد احتمال  سرد شدن رابطه بین زوجین و دور شدن زن و شوهر و کاهش صمیمیت وجود دارد که میتواند منجر به خیانت شود. 

 

آمار خیانت در دوران بارداری بیشتر از سایر دوران های زندگی زناشویی است. زنان باردار در این دوران به دلیل هجوم هورمون ها از نظر احساسی بسیار شکننده و آسیب پذیر می شوند بنابراین ضربه خیانت شوهر به آن ها بسیار شدیدتر و مخرب تر از هر زمانی است. 

 

 افزایش تحریک پذیری خانم ها،  استرس های دوران بارداری و نیاز به توجه و مراقبت بیشتر زن باردار و از سویی دیگر بی توجهی مردان و عدم شناخت درست از تغییرات دوران بارداری میتواند باعث کاهش صمیمیت بین زوجین شود که می تواند زمینه ساز و بهانه ای برای خیانت شود. 

 

بی توجهی به مرد و خیانت در بارداری, علت خیانت زنان در بارداری, خیانت همسر در دوران بارداری

علت خیانت مردان در دوران بارداری

 

علت خیانت مردان در دوران بارداری

باید بگوییم اغلب مردانی که در دوران باردرای به همسرشان خیانت می کنند به هر حال دیر یا زود حتی اگر همسرشان باردار نمیشد مرتکب این خطا می شدند و به هیچ عنوان نمیتوان خیانتشان را با بارداری توجیه کرد.

 

برخلاف تصور زنان که فکر میکنند تغییر اندام و بزرگ شدن شکم در این دوران زمینه ساز خیانت مردان است ولی واقعیت خلاف این حرف را نشان میدهد و اغلب مردان معتقدن که همسرشان در دوران بارداری جذاب تر و خواستنی تر می شود. 

 

کاهش رابطه زناشویی و خیانت همسر در دوران بارداری

رابطه زناشویی در دوران بارداری دستخوش تغییرات بسیار جدی می شود. زن ها به دلیل ترس از آسیب دیدن جنین سعی میکنند رابطه جنسی را به حداقل برسانند. تغییرات جسمی و هورمونی در زنان بارداری ممکن است باعث کاهش میل جنسی نسبت به  همسر شود.

 

برخی از زنان در این دوران میل جنسیشان افزایش پیدا میکند ولی برخی دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی ندارند به خصوص در سه ماهه اول که با حالت تهوع ، خستگی و درد و بدخلقی همراه است. برخی از زنان در دوران بارداری نسبت به بوی بدن همسرشان ویار دارند و امکان هر گونه نزدیکی از آن ها گرفته می شود. 

 

بی توجهی به مرد و خیانت در بارداری

یکی از دلایل جالت توجه خیانت مردان در بارداری نادیده گرفته شدن است . برخی زنان به دلیل مشکلات بارداری دیگر توجه کافی به خواسته ها و نیازهای شوهرشان ندارند و از نظر روحی او را تامین نکرده و توجهشان به او کمتر می شود. 

کاهش رابطه جنسی ، صمیمیت جسمی و کلامی باعث می شود که مرد احساس درماندگی و سرکوب شدن داشته باشد و به دنبال جلب توجه خارج از محیط خانواده برود. 

 

آمار خیانت در دوران بارداری, علل خیانت همسر در بارداری, خیانت مردان در دوران بارداری

علت خیانت زنان در دوران بارداری

 

علت خیانت زنان در بارداری

زنان در دوران بارداری از نظر روحی حساس تر و شکننده تر می شوند و نیازهایی دارند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد . عدم توجه کافی به این نیازها میتواند زمینه ساز خیانت زنان در بارداری شود.

 

نیاز به آرامش : نیاز به فضای آرام و بدون تنش برای کاهش نگرانی از سلامت جنین و استرس بارداری

 

تغییرات بدنی : احساس عدم پذیرش و اعتماد به نفس و ناخوشایندی که در اثر افزایش وزن بارداری در زن نسبت به ظاهرش می شود . در صورتی که شوهر نتواند تغییرات جسمی بارداری را بپذیرد و همسرش را ندیده بگیرد و به او بی توجهی کند ممکن است زن برای جستجوی محبت و توجه دست به خیانت بزند. 

 

کمبود محبت : بدترین اتفاقی که در دوران بارداری برای زن اتفاق می افتد بی محبتی از طرف مرد است. استرس زنان در دوران بارداری بسیار بالا است و نیاز بهحمایت عاطفی بیشتری دارند.

 

احساس تنهایی : نبودن همدم در دوران بارداری و احساس تنهایی میتواند باعث شود زن به دنبال جایگزینی برای تنهایی اش باشد. 

 

نحوه برخورد با خیانت همسر در دوران بارداری

نداشتن رابطه جنسی در بارداری ، دائما در حال چت بودن و مشغول گوشی بودن ، توجه بیشتر به ظاهر و آراستن خود ، سپری کردن بیشتر اوقات در بیرون از خانه می تواند نشان های خیانت در باردرای باشد.

 

در بارداری افزایش ترشح هورمون ها میتواند باعث حساس و زودرنج شدن خانم ها شود بنابراین سعی کنید خیلی زود قضاوت نکنید و کورکورانه شوهرتان را به خیانت محکوم نکنید. 

در صورتی که رفتار مشکوکی از او دیدید زمان بگذارید تا از خیانتش مطمئن شوید و به طور منطقی با او صحبت کنید و در مورد کارش از او توضیح بخواهید و دلیلش را بپرسید. 

 

مخفی کاری و تلاش برای انکار و گول زدن از نشانه های بارز خیانت است بنابراین اگر او را مستقیم به خیانت محکوم کنید به احتمال زیاد منکر خواهد شد بنابراین باید خوب تحقیق کنید و مدارک کافی داشته باشید. 

 

بی توجهی به مرد و خیانت در بارداری, علت خیانت زنان در بارداری, خیانت همسر در دوران بارداری

روش برخورد با خیانت همسر در دوران بارداری

 

سلامت روحی خود و جنینتان را در اولویت قرار دهید

با وجودی که خیانت بسیار دردناک و استرس زا است و حساسیت روحی زنان در دوران بارداری کنار آمدن با  این شرایط را سخت و غیر قابل توصیف می کند ولی باید سعی کنید سلامت روحی و جسمی خودتان و جنینتان را در اولویت قرار دهید و تا حد امکان آرامش خود را تا زمان زایمان حفظ کنید. 

 

سعی کنید دست از بحث و دعوا بردارید تا کم کم فشار روحی تان کمتر شود و گریه های بی امانتان به اتمام برسد .  استرس را از خودتان دور کنید تا زایمان راحت و کم فشاری داشته باشید و به خودتان فرصت بدهید تا در این فاصله برای آینده تصمیم گیری کنید. 

 

در صورتی که نمی توانید آرامش خودتان را در خانه خودتان حفظ کنید و تصمیم به جدایی دارید میتوانید زمان باقی مانده تا زایمان را به خانه مادرتان بروید.

 

خودتان را سرزنش نکنید

متاسفانه زنان ایرانی اعتماد به نفس کافی ندارند و وقتی دچار خیانت از سمت شوهرشان می شوند و تقصیرها را به گردن خودشان می اندازند و حتی زنان دیگر به او می گویند که کم گذاشته است. در حالی که شما هیچ تقصیری در هوسباز بودن شخصیت یک مرد ندارید. به هیچ عنوان خودتان را به خاطر به هم ریختن ظاهرتان در بارداری سرزنش نکنید. 

یا فکر نکنید چون توجهتان بیشتر به سمت کودکتان رفته است باید سرزنش شوید. 

 

شوهری که نتواند دوران سخت بارداری را درک کند و به همسرش خیانت کند ، مردی است که احتمال خیانتش در شرایط دیگر هم بسیار زیاد است و نمی تواند عذر و بهانه ای برای رفتار ناشایستش بیاورد یا تقصیر ها را به گردن شما بیندازد. 

هوسبازی هیچ توجیهی ندارد. به هیچ عنوان به خاطر اشتباه شوهرتان خودتان را مقصر ندانید. 

 

اگر میخواهید ادامه دهید از مشاور کمک بگیرید

برخی عوامل مثل گذشته بی بند و بار ، اختلالات شخصیتی و دوران مجردی محدود میتواند احتمال خیانت را بالا ببرد. اگر واقعا خیانت همسرتان به شما اثبات شده است و نمی خواهید از او جدا شوید و میخواهید فرصت دوباره ای به ازدواجتان بدهید حتما برای حل مشکلتان و ریشه یابی رفتار همسرتان از یک مشاور استفاده کنید. 

 

شما تا ریشه یک مشکل را پیدا نکنید نمی توانید راه حل درستی برایش ارائه کنید و مشکلتان را حل کنید. بنابراین ریشه یابی مشکل مهم ترین قدم برای پیشگیری از خیانت مجدد است.  با مشاوره متوجه خواهید شد علت واقعی خیانت همسر شما چیست و چه مشکل شخصیتی ای باعث شده دست به چنین کاری بزند.

 

مشاوره زوج درمانی بهترین روش برای کمک به زوج هایی است که دچار خیانت شده اند با وجودی که احتمال پایداری ازدواج بعد از خیانت کم است ولی اگر هنوز به همسرتان علاقه دارید و آمادگی جدایی ندارید بهتر است از راهنمایی های یک فرد باتجربه در این زمینه استفاده کنید و تضمین های لازم را از همسرتان برای ادامه زندگی بگیرید . 

 

برای گرفتن تضمین بهتر است با یک مشاور حقوقی مشکلتان را در میان بگذارید تا راهکار های لازم را به شما ارائه دهد مثل گرفتن حق طلاق ، گرفتن مهریه ، به نام زدن خانه یا ماشین و غیره تا در صورت تکرار خیانت بتوانید راحت و بدون دردسر خودتان را از این زندگی دور کنید. 

 

گردآوری : بخش زناشویی

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋