بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

نحوه کنترل صدای هر برنامه در گوشی های شیائومی



علت قطع صدای گوشی شیائومی, کیفیت صدای گوشی شیائومی, برنامه افزایش صدای گوشی شیائومی

یکی از ویژگی های جالب شیائومی امکان تنظیم صدا برای هر برنامه به صورت مجزا است

 

همه چیز درباره تنظیم صدای گوشی های شیائومی 

در رابط کابری گوشی های شیائومی این ویژگی وجود دارد که صدای خروجی هر برنامه را به طور اختصاصی تنظیم کند. یکی از ویژگی های این رابط کابری این است که به شما این امکان را می دهد تا صدای خروجی برنامه هایی مانند، یوتیوب، فیسبوک، اسپاتیفای و دیگر اپلیکیشن های دیگر را تنظیم کنید. نام این قابلیت در گوشی شیائومی  Sound Assistant  است. در ادامه به صورت کامل به این موضوع خواهم پرداخت همراه ما باشید.

برای استفاده از قابلیت تنظیم صدا در گوشی های شیائومی اول باید MIUI12 را دریافت کنید. این رابط کابری در تمام گوشی های شیائومی قابل دریافت است.

شما میتوانید با استفاده از این قابلیت به راحتی دکمه های افزایش یا کاهش حجم صدا را در موقع گوش دادن به آهنگ فشار بدهید. برای انجام این کار اول باید آن را فعال کنید.

 

قابلیت تغییر صدا در گوشی شیائومی, مشکلات مربوط به تنظیمات صدا گوشی های شیائومی, تنظیم صدای گوشی های شیائومی

تنظیم صدای برنامه های مختلف در شیائومی 

 

نحوه فعال کردن در گوشی شیائومی

برای فعال کردن قابلیت Sound Assistant در رابط کاربری در گوشی های شیائومی باید باید مراحل زیر را طی کنید.

وارد بخش تنظیمات شوید و به قسمت Sound & Vibration  بروید.

گزینه Sound Assistant را لمس کنید و هر دو گزینه را فعال کنید.

 

یکی از دکمه های کاهش یا افزای حجم صدا را فشار دهید تا برایتان نمایش داده شود.

در سمت چپ صفحه آیکون گرد موسیقی به طور خودکار ظاهر میشود، آن را لمس کنید و صدا را برای برنامه ها تنظیم کنید.

 

این قابلیت فعلا برای تمامی گوشی های شیائومی امکان پذیر نبوده و فقط برای رام بتام  MIUN 12 در دسترس است. به گفته شرکت شیائومی نسخه جهانی این قابلیت در سال های آینده منتشر میشود.

 

تنظیم صدای گوشی, قابلیت تنظیم صدا در گوشی های شیائومی, آموزش تغییر صدا در شیائومی

قابلیت Sound Assistant در گوشی های شیائومی 

 

علت قطع شدن صدای مکالمه گوشی های شیائومی

یک از مشکلات اصلی گوشی های شیائومی، قطع شدن صدای مکالمه می باشد. این مشکل فقط مربوط به یک مدل گوشی شیائومی نیست و ممکن است در همه ی مدل ها این مشکل رخ بدهد. مشکل صدای مکالمه ممکن است دلایل زیادی داشته باشد، اما نگران این موضوع نباشید. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه این مشکل را برطرف نمایید.

 

یکی از علت های قطع شدن صدای مکالمه، مشکلات مربوط به سخت افزار و یا نرم افزار می باشد. اما بهتر است بدانید که گاهی اوقات مشکلات مربوط به صدا، دلایل دیگری دارد.  هنگام مکالمه با گوشی شیائومی ممکن است تنظیمات مربوط به میکروفن قطع شود.

 

اگر گزینه ی MUTE بر روی صفحه ی گوشی شما هنگام مکالمه فعال باشد، مخاطب صدای شما را نخواهد داشت. با اعلام مخاطب از عدم برقراری صدای شما، شما باید بر روی صفحه ی تلفن خود نگاه کنید و MUTE را غیر فعال کنید.

 

همچنین قبل از انجام مکالمه سعی کنید از غیر فعال بودن آن مطمئن شوید. علت فعال شدن این قابلیت ممکن است به دلیل برخورد پوست صورت شما به صفحه باشد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است در حین مکالمه از هنزفری و یا هدفون استفاده کنید. اگر در حین مکالمه تلفن همراهتان را به اسپیکر خانگی وصل کرده اید و همچنین در هنگام مکالمه صدا قطع شد،علت آن میکروفن اسپیکر می باشد که نمی تواند به خوبی صدا را منتقل کند.

 

قابلیت تنظیم صدا در گوشی های شیائومی, آموزش تغییر صدا در شیائومی, قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی

در اغلب موارد مشکل صدای گوشی های شیائومی در هنگام مکالمه از میکروفن آن است

 

مشکلات مربوط به تنظیمات صدا

تنظیم نادرست صدا یکی دیگر از علت های قطع صدا در حین مکالمه می باشد. برای رفع این مشکل، ابتدا صدای مکالمه را زیاد کنید. ممکن است. از طرفی اگر حالت do not disturb  در گوشی شیائومی شما فعال است پنل نوتیفیکیشن را پایین بکشید و DND یا همان Do Not Disturb را غیرفعال کنید.

همچنین سعی کنید کمتر تلفن همراه خود را در حالت بی صدا قرار بدهید. چرا که حالت بی صدا ممکن است باعث اختلال در صدای مکالمه تلفن همراه بشود.

 

علت قطع صدای گوشی شیائومی, کیفیت صدای گوشی شیائومی, برنامه افزایش صدای گوشی شیائومی

در گوشی های شیائومی مشکلات صدا هنگام مکالمه می تواند به دلیل حالت بی صدا باشد

 

خراب بودن هدفون

اگر در هنگام مکالمه از هدفون استفاده می کنید، حتما مطمئن شوید مشکل قطع صدا از هدفون نباشد. برای انجام این کار ابتدا تلفن همراه را بدون هدفون تست کنید. اگر مشکل قطع صدا برطرف شد، مشکل از میکروفن هدفون بوده است.

 

اگر متوجه شدید که مشکل صدا از هدفون بوده قبل از درست کردن میکروفن آن حتما مطمئن شوید که سیم آن سالم است یا نه؛ چرا که ممکن است علت قطع صدا قرار گرفتن گرد و غبار بر روی جک 3.5 میلی متری باشد. اما اگر مشکل صدا بدون متصل بودن هدوفن نیز درست نشد، ممکن است علت آن مشکلات مربوط به نرم افزار و یا سخت افزار تلفن همراه باشد. 

 

تنظیم صدای گوشی های شیائومی, قابلیت تنظیم صدا در گوشی های شیائومی

یکی از مشکلات عمده کاربران شیائومی قطعی صدا هنگام مکالمه است

 

چگونه منشا قطع صدای گوشی شیائومی را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن منشا اصلی قطع صدای تلفن شیائومی میتوانید از سیف مود کمک بگیرید.

شما هنگامی میتوانید از Safe Mod استفاده کنید که مطمئن شوید مشکل قطع صدا مربوط به نرم افزار است. در حالت Safe Mode برنامه‌ها غیرفعال شده و گوشی بدون تاثیر‌پذیری از اپلیکیشن‌های نصب شده اجرا می‌شود.

 

اگر گوشی را درحالت Safe Mode قرار دادید و همچنان با مشکل قطع صدا مواجه هستید،  احتمالا مشکل سخت افزاری است و یا احتمالا میکروفن گوشی شما دچار مشکل شده است. اما اگر در حالت سیف مود، مشکل قطع صدا برطرف شد، نشان‌ دهنده تداخل صدای گوشی با برنامه های نصب شده می باشد.

 

تنظیم صدای گوشی های شیائومی, تنظیم صدای گوشی, قابلیت تنظیم صدا در گوشی های شیائومی

اگر اطمینان دارید مشکلات صدای شیائومی از برنامه هاست از سیف مود کمک بگیرید

 

رفع مشکل نرم ‌افزار قطع شدن صدای مکالمه گوشی شیائومی 

 

برنامه افزایش صدای گوشی شیائومی, قابلیت تغییر صدا در گوشی شیائومی, مشکلات مربوط به تنظیمات صدا گوشی های شیائومی

اختلال در هنگام تنظیم صدای گوشی‌های شیائومی میتواند بر اثر اپلیکیشن‌های مخرب باشد

 

اگر گوشی خود را در حالت Safe Mode قرار دادید و مشخص شد که مشکل قطع صدا مربوط به نرم افزار است،بهتر است برنامه هایی که نصب کرده اید را بررسی کنید چرا که اگر برنامه های نصب شده غیر رسمی باشند و یا از منابع معتبری دانلود نشده باشد، باید آن برنامه را حذف کنید. حتما برنامه های مورد نظر را از Play store  دانلود کنید تا دچار مشکلات قطع صدای مربوط به نرم افزار نشوید. 

 

همچنین برای این که برنامه های نصب شده شما آلوده به ویروس نشوند، حتما یک آنتی ویروس نصب کنید و تمام برنامه های گوشی خود را اسکن کنید. لازم به ذکر است که اگر گوشی خود را به اسپیکر هارمن کاردن  متصل کرده‌اید و صدای مکالمه به خوبی منتقل نمی‌شود، احتمالا به این دلیل است که گوشی به دیوایس دیگری همانند هدفون متصل است. در این خصوص بررسی کنید که اسپیکر هارمن کاردن به گوشی به درستی متصل شده باشد.

 

گردآوری : بخش کامپیوتر و اینترنت

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋