بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بیوگرافی و عکس های نجم الدین شریعتی مجری برنامه های مذهبی



نجم الدین شریعتی و همسرش, همسر نجم الدین شریعتی, عکس نجم الدین شریعتی و همسرش

نجم الدین شریعتی مجری 

 

بیوگرافی نجم الدین شریعتی مجری ایرانی + تصاویر

نجم الدین شریعتی یکی از مجریان و گویندگان فعال صدا و سیمای کشورمان است که اکثر ماها با توانایی های ایشان در اجرای برنامه هایی با تم مذهبی آشنایی داریم. شریعتی فعالیت خود در صدا و سیما را از ایام جوانی آغاز کرد و تا به امروز نیز در این زمینه خوش درخشیده است. او در سال 1359 در شهرستان تنکاب به دنیا آمد.

چکیده ای بیوگرافی نجم الدین شریعتی 

نام : نجم الدین 

نام خانوادگی : شریعتی 

سال تولد : ۱۳۵۹  

محل تولد : شهرستان تنکابن

پیشه : مجری و گوینده

تحصیلات : کارشناس رشته مهندسی نرم افزار و فارغ از تحصیلات دانشگاهی، سابقه تحصیلات حوزوی نیز دارد.

سال های فعالیت : از سال 1381 تا به امروز 

 

ازدواج نجم الدین شریعتی, بیوگرافی و تحصیلات از نجم الدین شریعتی, تولد نجم الدین شریعتی

عکس های نجم الدین شریعتی

 

بیوگرافی نجم الدین شریعتی 

نجم الدین شریعتی یکی از مجریان و گویندگان فعال صدا و سیمای کشورمان است که اکثر ماها با توانایی های ایشان در اجرای برنامه هایی با تم مذهبی آشنایی داریم. شریعتی فعالیت خود در صدا و سیما را از ایام جوانی آغاز کرد و تا به امروز نیز در این زمینه خوش درخشیده است.

 

او در سال 1359 در شهرستان تنکاب به دنیا آمد. خانواده او به لحاظ جمعیت و تعداد فرزندان، خانواده ی متوسطی بودند. او یک برادر بنام حسام الدین و یک خواهر بنام زهرا دارد و تمام دوران کودکی، نوجوانی و جوانی نجم الدین نیز در کنار همین خانواده پنج نفره گذشت. 

 

نجم الدین شریعتی, بیوگرافی نجم الدین شریعتی, نجم الدین شریعتی و همسرش

عکس نجم الدین شریعتی مجری ایرانی

 

نجم الدین شریعتی فرزند ارشد خانواده شریعتی بود. او رشته مهندسی نرم افزار تا مقطع لیسانس ادامه داد و سپس  فارغ از تحصیلات دانشگاهی، تحصیلات حوزوی را نیز ادامه داد و در این داستان نیز سابقه ی کاری داشت. علاقه او به خانواده، امری بسیار بدیهی است و او برای همین خانواده پنج نفره ی خود احترام زیادی قائل است. 

 

بیوگرافی و تحصیلات از نجم الدین شریعتی, تولد نجم الدین شریعتی, بیوگرافی سید نجم الدین شریعتی

بیوگرافی نجم الدین شریعتی

 

نجم الدین شریعتی در نیم رخ تا سمت خدا

نیم رخ اولین برنامه ای بود که نجم الدین شریعتی برای اجرای آن دعوت شد او در این زمان بیست و دو سال داشت با اجرای خوبی که در این برنامه داشت، توانست نظرها را به سمت خود جلب نماید. در همان زمان، نیم رخ  از برنامه های پرطرفدار صدا و سیما به حساب می آمد. بعد از نیم رخ ، چهار سال طول کشید تا شریعتی برای کار دیگری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی فعالیت کند، نام این برنامه زلال احکام بود که همه ی ما کم و بیش با آن آشنایی داریم.

 

زلال احکام نیز از آن دسته برنامه هایی بود که توانست نجم الدین شریعتی را آن طور که باید و شایسته است به مرم معرفی کند و زمینه را برای خوش درخشیدن او در انظار عمومی فراهم سازد. ولی برنامه ای که باعث شد تا شریعتی به عنوان یک مجری حرفه ای و کاردرست به مردم معرفی شود، برنامه زلال احکام بود.

 

زلال احکام یک برنامه با تم مذهبی بود که در آن هر روز از کارشناسان مختلف برای صحبت درباره مسائل مختلف دینی دعوت می شد. این برنامه در سال 88 کلید خورد و تا به امروز نیز این برنامه های ثابت صدا و سیما معرفی می شود. 

 

نجم الدین شریعتی, بیوگرافی نجم الدین شریعتی, نجم الدین شریعتی و همسرش

نجم الدین شریعتی مجری زلال احکام

 

با اینکه سمت خدا برنامه ای بود که نجم الدین شریعتی را به مردم معرفی کرد و با عنوان سکوی پیشرفت نجم الدین محسوب می شد، اما در سال 1393، او با تهیه کننده جدید برنامه به مشل خورد و از ادامه برنامه سرباز زد، چندین برنامه هم بدون او به اجرا رفت اما کم کم اعتراضات مردم دال بر دلنشین نبودن برنامه بدون حضور شریعتی شروع شد و کم کم برنامه از علاقه و شهرت افتاد.

 

از این رو بسیاری از کارشناسان برنامه و عوامل پشت صحنه از نجم الدین شریعتی خواهش کردند که دوباره به این گروه برگردد و بعد از مدتی، او دوباره مجری دلنشین و آرام برنامه ی سمت خدا شد. 

 

نجم الدین شریعتی وخانوادش ، نجم الدین شریعتی, بیوگرافی نجم الدین شریعتی

تصویر نجم الدین شریعتی

 

زندگی شخصی و ازدواج نجم الدین شریعتی

او در سن بیست و سه سالگی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام محی الدین است که در سال 1389 به دنیا آمد. خودش تعریف می کند که ازدواج ما کاملا سنتی بوده و من و خانمم به یکدیگر معرفی شدیم و بعد مدتی صحبت، علاقه شکل گرفت و ارتباط به ازدواج ختم شد.

 

شریعتی تعریف می کند که پدرش مخالف ازدواج زودهنگام او بود. پدرش معتقد بود که برای تشکیل زندگی مشترک باید حساب کتاب کند و بتواند پشتوانه ی قوی تری ا به این میدان بگذارد. اما شریعتی بدون در نظر گرفتن این موضوع و بدون توقعی از پدرش، روزهای ابتدایی زندگی اش را از طریق مسافر کشی با یک پراید، امرار معاش می نمود. او در ابتدای زندگی ساکن کرج بود و در همین مسیر نیز مسافر کشی می کرد و ادعا دارد که اتفاقا در همین مسیرها،  اتفاقات بسیار جالبی نیز برایش رخ داده است. 

 

بیوگرافی سید نجم الدین شریعتی, نجم الدین شریعتی وخانوادش ، نجم الدین شریعتی

عکس نجم الدین شریعتی

 

اوقات فراغت نجم الدین شریعتی 

او بیشتر زمان خود را صرف کار می کند اما معتقد است که اگر وقت فراغتی هم وجود داشته باشد، آن را به مطالعه درباره ی مسائل و موضوعات برنامه اختصاص خواهد داد. البته گهگاهی هم که از مطالعه مسئل دینی و مذهبی و جدی خسته می شود، به دنیای شعر پناه می آورد.

 

در کنار مطالعه شعر و مسائل مذهبی، زمانی را نیز به خانواده اختصاص می دهد و به خواندن رمان و دیدن برنامه های تلوزیونی مختلف نیز علاقمند است. او گاهی وقت ها برای خودش می نویسد و به سرودن شعر نیز علاقه دارد اما معتقد است که شعر و شاعری یکی از موهبات خداوند است و خود شریعتی از این نعمت الهی محروم می باشد. 

 

نجم الدین شریعتی وخانوادش ، نجم الدین شریعتی, بیوگرافی نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی مجری 

 

دغدغه های ذهنی نجم الدین شریعتی 

او اظهار دارد که دغدغه ی اصلی او ورود دین به زندگی مردم، او دوست دارد که مردم دین را قبول داشته باشند و احکام دینی را سرلوحه ی کارهای خود قرار دهند. تا بلکه با کمک این موضوع رفتارها بهتر و بهار و کیفیت زندگی بالاتر برود. شریعتی دوست دارد که دین ورای مناسبت ها و اعیاد و غیره، یکی از مهم ترین اصول و مرجع های زندگی مردم شود. در این مسیر نیز گام هایی بر می دارد و مستند سازی می کند. او اظهار دارد که این کار را برای دل خودش و بر حسب دغدغه مندی هایش انجام می دهد. 

 

او در ایامی که حال خوشی نداشته باشد به سراع ادعیه های مختلف می رود و از دعاهای صحیفه ، مناجات خمسه عشر را دوست دارد و عموما مناجات مشتاقین، مناجات خائفین، مناجات تائبین و غیره، از علاقمندی های او می باشد. برای دنبال کردن فعالیت های روزمره ی نحم الدین شریعتی می توانید صفحه اینستاگرام وی را با عنوان najmeddin.shariati دنبال نمایید.

 

بیوگرافی و تحصیلات از نجم الدین شریعتی, تولد نجم الدین شریعتی, بیوگرافی سید نجم الدین شریعتی

زندگی نامه نجم الدین شریعتی

 

بیوگرافی سید نجم الدین شریعتی, نجم الدین شریعتی وخانوادش ، نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی و پسرش محی الدین

 

گردآوری : بخش فرهنگ و هنر

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋