بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بیوگرافی و عکس های یاسین ترکی خواننده و آهنگساز ایرانی



آهنگ های یاسین ترکی, بیوگرافی یاسین ترکی خواننده, زندگی شخصی یاسین ترکی

یاسین ترکی خواننده

 

بیوگرافی یاسین ترکی خواننده پاپ + زندگی شخصی و حرفه ای

یاسین ترکی یکی از خواننده ها و آهنگسازان جوان ایرانی می باشد. او در 13 دی 1371 در اصفهان متولد شده است و فارغ التحصیل هنرستان موسیقی می باشد. یاسین ترکی فعالیت هنری خود را در زمینه ی موسیقی با آهنگ سازی شروع کرده است.

یاسین ترکی یکی از خواننده ها و آهنگسازان جوان ایرانی می باشد. او در  13 دی 1371 در اصفهان متولد شده است و فارغ التحصیل هنرستان موسیقی می باشد. یاسین ترکی فعالیت هنری خود را در زمینه ی موسیقی با آهنگسازی شروع کرده است. در واقع او ابتدا به یادگیری انواع سازها روی آورد و سپس در مسیر آهنگسازی قرار گرفت اما امروزه ما شاهد فعالیت های مختلف او در زمینه ی خوانندگی نیز می باشیم.

 

اطلاعات خیلی زیادی از زندگی شخصی یاسین ترکی، خواننده با اصالت اصفهانی ایرانی در دسترسی نیست. اما ما تصمیم داریم که در ادامه به ابعاد مختلف زندگی هنری او و برخی ابعاد زندگی شخصی او بپردازیم. بنابراین اگر تمایل دارید که با این خواننده جوان و فعالیت های موسیقایی او آشنا شوید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید : 

 

عکس اینستاگرام یاسین ترکی, یاسین ترکی, دانلود آهنگ یاسین ترکی

آغاز فعالیت موسیقیایی یاسین ترکی

 

شروع فعالیت های هنری یاسین ترکی

او می گوید که اولین سازی که یاد گرفته، ساز هارمونیکا بود. او این ساز را از برادرش یاد می گرفت و در ان زمان تنها سه سال داشت. پدر آن ها با فعالیت های این چنینی آن ها مخالف بود و به همین دلیل دو برادر اکثرا در پشت بام خانه، ساز می زدند و ساز زدن را یاد می گرفتند.

 

او کم کم به دور از اطلاع خوانده به کلاس های موسیقی می رفت و این موضوع تا حدی ادامه پیدا کرد که در دوران راهنمایی یعنی در سنین 12 تا 15 سالگی، نواختن پیانو را فراگرفت. همین مورد یعنی یادگیری نواختن پیانو، زمینه را برای ورود یاسین به هنرستان در دوره ی متوسطه فراهم نمود. 

 

یکی از مهم ترین مواردی که می توانیم درباره ی یاسین ترکی به آن اشاره کنیم، چهار انگشتی بودن دست چپ اوست که طبیعتا این نقصان، محدودیت هایی را نیز در زمینه ی نواختن موسیقی برای او ایجاد می کرد. اما این مورد به خصوص به هیچ وجه نتوانست دلیل موجهی دال بر ممنوع کردن و محدود کردن یاسین برای نواختن ساز شود چرا که او با جدیت تمام این موضوع را پیگیری می کرد و توانسته بود، نظر خیلی از اساتید و معلمان و مربیان خود را در این مسیر جلب نماید.

 

همین جدیت و اهتمام یاسین ترکی در یادگیری و زدن ساز باعث شد که حالا او را با نام نابغه ی چهار انگشتی بشناسند. البته که لازم است بدانید که محدودیت های ایجاد شد برای نواختن ساز توسط یاسین ترکی، تنها منوط به یک سری سازها می شد و برای تمامی سازها تعریف نمی شد. علاقه ی او به موسیقی لحظه ای او را ترک نمی کرد، از این رو در هنرستان، به رهبری ارکستر انتخاب شد و خیلی زود، مورد توجه دانش آموزان و اساتید هنرستان نیز قرار گرفت.  

 

بیوگرافی یاسین ترکی, عکس های یاسین ترکی, زندگی نامه یاسین ترکی

تصاویر یاسین ترکی 

 

ورود یاسین ترکی به عرصه ی خوانندگی 

او در زمانی که آهنگسازی می کرد، با امید حاجیلی آشنا شد و از او ساز ترومپت را یاد گرفت. بعد از گذشت مدت ها و بعد از گذراندن خدمت سربازی در سال 1391، به پیشنهاد امید حاجیلی ، اولین آهنگ خود بنام قانون جاذبه را منتشر کرد. او در این زمان تنها بیست سال داشت و در دوران اوج جوانی اش به سر می برد. او برای این آهنگ یک ویدئو موزیک ساخت و این موزیک ویدئو در شبکه ی پی ام سی پخش شد و خیلی زود، یاسین ترکی به عنوان یک خواننده ایرانی، به علاقمندان موسیقی روز ایران، معرفی شد. 

اما او قصد داشت تا فعالیت های موسیقی  خود را خارج از محدودیت های شبکه های ایرانی نیز معرفی کند، از این رو خیلی از کارهای خود را در فضاهای بین المللی موسیقی از جمله رادیو ائدیرم و هاوس دات نت منتشر نمود. به دنبال این موضوع قطعه آهنگ THE LOVE، قطعه موسیقایی بود که در سال 2015، صدای او از طرف یک کمپانی معروف لهستانی روی کلیپ ویدیو 10 گل برتر کریستیانو رونالدو فرار گرفت که بسیار دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. 

 

بیوگرافی یاسین ترکی خواننده, زندگی شخصی یاسین ترکی, فول آلبوم یاسین ترکی

یاسین ترکی خواننده

 

ساخت موسیقی فیلم سینمایی، فیلد کاری جدیدی بود که یاسین ترکی در سال 1395 به آن پا نهاد.  او این تجربه را با ساخت موسیقی فیلم سینمایی هفت معکوس به کارگردانی مهدی خسروی سپری کرد و از این تجربه به خوبی و با عنوان تجربه ای متفاوت نام برد.

 

چهره های معروف و پرکاری  همچون شهاب مظفری، مسیح و آرش، بابک جهانبخش، مهدی یغمایی، ساسی مانکن و حسین تهی، افرادی بودند که یاسین ترکی با عنوان آهنگساز با آن ها کار کرد و در برخی از این فعالیت ها نیز خیلی موفق دیده شد. 

 

یاسین ترکی, دانلود آهنگ یاسین ترکی, بیوگرافی یاسین ترکی

عکس یاسین ترکی 

 

جزئیاتی درباره ی یاسین ترکی 

به نظر او کاوه یغمایی یکی از بهترین های موسیقی ایران است. او تا امروز ازدواج نکرده اما در روابط کوتاه مدت مختلفی بوده. او علاقه دارد که کارهایش را به صورت بین المللی طراحی کرده و منتشر کند. از جمله آهنگ های معروف یاسین ترکی می توانیم به مواردی همچون خوابتم دیدم، خیلی جالبه، به من عادت کن، توافقی، بیا عوض کن، خالی بود دستم و بریز به هم اشاره کنیم. 

 

عکس های یاسین ترکی, زندگی نامه یاسین ترکی, فعالیت های هنری یاسین ترکی

یاسین ترکی خواننده و آهنگساز

  

زندگی شخصی یاسین ترکی, فول آلبوم یاسین ترکی, عکس اینستاگرام یاسین ترکی

عکس های یاسین ترکی

  

آهنگ های یاسین ترکی, بیوگرافی یاسین ترکی خواننده, زندگی شخصی یاسین ترکی

زندگی نامه یاسین ترکی

 

گردآوری:بخش فرهنگ و هنر  

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋