بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

چند دعا برای افزایش مشتری در مغازه بسیار مجرب



دعا برای افزایش مشتری در مغازه, چند دعا مجرب برای افزایش مشتری, دعاهای مجرب برای افزایش مشتری

افزایش مشتری و فروش بیشتر با دعاهای مجرب

 

دعاهای افزایش مشتری در مغازه

دعاها و آیات قرآنی بسیاری وجود دارند که باعث داشتن مشتری بیشتر و فروش اجناس مغازه می شوند. در ادامه چندین دعا برای افزایش مشتری در مغازه را آورده ایم.

چند آیه ی قرآنی و دعا برای افزایش مشتری در مغازه بسیار مجرب

دعاهای افزایش مشتری تاثیرگذار است اما این را هم باید بدانیم که مستجاب شدن دعا شرایطی دارد. یعنی این طور این نیست که دعایی برای افزایش مشتری بخوانیم و در همان لحظه مشتریان از آسمان نازل شوند و تمام اجناس شما به فروش برسند. استجابت دعا به خودمان و خیر و صلاح ما بستگی دارد.

 

خدا می گوید از تو حرکت، از من برکت. یعنی دعای جذب مشتری را بخوان، عبادت انجام بده و در کنارش تلاش هم بکن تا مشتری مغازه ات بیشتر شود.

 

• اول از همه هر روز صبح قبل از باز کردن مغازه و شروع به کار دعای افزایش مشتری زیر را بخوانید و بعد از آن 3 بار صلوات بفرستید :

 

اَللَّهُمَّ یَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابْ اِفتَحْ لَنَا خَیْرَ الْبَابِ اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقًا حَلَالًا طَیِّبًا وَرِزْقًا وَاسِعًا بِرَحْمَتِکَ یَا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینْ.

 

حالا که این کار را شروع کردید نوبت می‌رسد به تلاش و کوشش خودتان برای جذب مشتری. دقت کنید در کنار دعا و توکل و ایمان به خدا، کم فروشی نکنید. حلال و حرام نکنید و ... با این کارها حتما خدا به رزق و روزی و در آمد شما هم برکت می دهد.

 

اگر می‌خواهید مشتری بیشتری داشته باشید باید در کنار دعا خواندن به فکر بهبود وضعیت کسب و کار خود هم باشید. نقاط ضعف‌تان را پیدا کرده و آن‌ها را رفع کنید.

 

دعاهای فراوانی در کتاب های معتبر ادعیه وجود دارد که مداومت بر خواندن آنها، تاثیر بسیار زیادی در افزایش مشتری دارد و به همین منظور در این بخش چند دعا برای افزایش مشتری در مغازه ارائه می نمائیم:

 

تعدادی از آیات قرآن کریم، به رونق بخشیدن به کسب و کار و فروش اجناس معروف هستند.

 

• نوشتن سوره غافر و سوره آیت الکرسی و آویزان کردن آن در مغازه می ‌تواند برای افزایش مشتری بسیار موثر باشد.

 

برای فروش رفتن اجناس مغازه یکی یا تعدادی از آیات زیر را بر روی یک تکه کاغذ بنویسید و در میان کالا‌های مغازه قرار دهید:

 

• آیه 40 و 41 سوره بقره برای برکت و روزی در مغازه :

یَا بَنِی إِسْرَائِیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِیَ الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَإِیَّایَ فَارْهَبُونِ.‌(40) وَآمِنُوا بِمَا أَنْزَلْتُ مُصَدِّقًا لِمَا مَعَکُمْ وَلَا تَکُونُوا أَوَّلَ کَافِرٍ بِهِ ۖ وَلَا تَشْتَرُوا بِآیَاتِی ثَمَنًا قَلِیلًا وَإِیَّایَ فَاتَّقُونِ. (41)

 

ای بنی اسرائیل، به یاد آرید نعمت هایی که به شما عطا کردم، و به عهد من وفا کنید تا به عهد شما وفا کنم، و تنها از من بر حذر باشید.(40) و به قرآنی که فرستادم ایمان آورید که تورات شما را تصدیق می‌کند، و اوّل کافر به آن نباشید، و آیات مرا به بهای اندک نفروشید، و تنها از قهر من بپرهیزید. (41)

 

• آیه 111 سوره توبه برای فروش کالا در مغازه :

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ ۚ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاهِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ. (111)

 

همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آن‌ها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است.

 

• آیه ی 2 و 3 سوره ی متففین :

الَّذِينَ إِذَا اكْتَالُوا عَلَى النَّاسِ يَسْتَوْفُونَ ﴿2﴾ وَإِذَا كَالُوهُمْ أَوْ وَزَنُوهُمْ يُخْسِرُونَ ﴿3﴾

كه چون از مردم پيمانه ستانند تمام ستانند (2) و چون براى آنان پيمانه يا وزن كنند به ايشان كم دهند (3)

 

آیات قرآنی برای زیاد شدن مشتری, آیه های قرآنی برای زیاد شدن مشتری, دعای فروش بیشتر محصولات

دعا برای افزایش مشتری و فروش بالا

 

• آیه 39 سوره کهف برای رونق فروش در مغازه :

وَلَوْلَا إِذْ دَخَلْتَ جَنَّتَکَ قُلْتَ مَا شَاءَ اللَّهُ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْکَ مَالًا وَوَلَدًا. (39)

و تو چرا وقتی به باغ خود درآمدی نگفتی که همه چیز به خواست خداست و جز قدرت خدا قوه‌ای نیست؟ اگر تو مرا از خود به مال و فرزند کمتر دانی (به خود مغرور مشو که).(39)

 

• آیه ی 59 سوره ی انعام :

این آیه را برای افزایش مشتری در مغازه پرینت بگیرید و در فروشگاه یا شرکت خودتان قرار دهید. این آیه باید در تابلو یا مقابل دیدتان باشد.

 

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَيْبِ لا يَعْلَمُها إِلاَّ هُوَ وَ يَعْلَمُ ما فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلاَّ يَعْلَمُها وَ لا حَبَّةٍ في‏ ظُلُماتِ الْأَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا يابِسٍ إِلاَّ في‏ کِتابٍ مُبينٍ. (59)

و گنجینه هاى غیب تنها نزد اوست، جز او کسى آنها را نمى داند، و آنچه را که در خشکى و دریاست مى داند، و هیچ برگى نمى افتد مگر این که آن را مى داند، و هیچ دانه اى در تاریکى هاى زمین فرونمى افتد و نه هیچ تر و خشکى مگر این که آنها را مى داند. آرى هیچ چیزى فرونمى افتد مگر این که آن در کتابى روشن ثبت شده است. (59)

 

 دعای افزایش تعداد مشتری های در مغازه

وقتی برای شروع کاری اقدام نمودید و تمام تلاش خود را در جهت موفقیت و پیروزی در آن به کار بستید این دعا را فراموش نکرده و همواره با خود بگویید:

 

حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَهِ.

 

• از امام صادق (ع) نقل شده اشت که این دعا برای افزایش رزق و مشتری کسب و کار بسیار مجرب است و می بایست حتمأ در موعد مقرر که هر روز پس از بامداد بوده و به تعداد معین که ده بار است، خوانده شود. در صورت فراموشی، بهتر است قضای آن را به جا آورده تا به خواست الهی به مقصود خود دست یابید. پس بخوانید:

 

« لااِلهَ اِلَّااللّهُ وَحدَهُ لاشَریکَ لَه،لَهُ المُلکُ وَلَهُ الحَمدُ یُحیی وَیُمیتُ وَیُحیی وَهُوَ حَیُّ لایَموتُ بِیَدِهِ الخَیروَهُوَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر ».

 

معرفی دعاهای افزایش مشتری, دعاهای مناسب برای فروش بیشتر, دعاهای ویژه ی مشتری زیاد

دعاهای رونق به کسب و کار

 

• دعا برای رونق کسب و کار 

نقل است که امام صادق علیه السلام برای افزایش رزق برخی تجار اهل کوفه خواندن دو رکعت نماز را سفارش می کردند که پس از فارغ شدن از آن، خواندن سه مرتبه ذکر زیر سفارش شده:

 

« تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ »

 

• دعا از امام باقر (ع) برای افزایش رزق و روزی و افزایش مشتری :

امام محمدباقر (ع) : زمانی که در مغازه نشستی بگو :

أًشْهَدُ أَنْ لا اِلهَ اِلاّ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْأَلُکَ مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً حَلالاً طَیِّباً وَ اَعُوذُبِکَ مِنْ اَنْ اَظْلِمَ اَوْ اُظْلَم وَ اَعُوذُبِکَ مِنْ صَفْقَهٍ خاسِرَهٍ   وَ یَمینٍ کاذِبَهٍ.

 

چون این دعا بخواند ملکی که به او موکل است می‌گوید : بشارت باد تو را که امروز در این بازار کسی بهره‌اش از تو فراوانتر نیست تعجیل کردی در جمع آوردن ثوابها و محو کردی از خود گناهان را، به زودی می‌آید به سوی تو آنچه خدا روزی تو گردانیده است حلال و طیّب و مبارک.

 

• دعای افزایش مشتری و فروش

دعایی که در زیر ذکر می شود یکی از ذکرهای مجرب برای افرایش روزی و فروش رفتن کالا‌های قدیمی است.

 

دعای زیر را باید پس از نماز جمعه، بر یک تکه کاغذ بنویسید و در میان کالایی که به فروش نمی رود قرار دهید. این دعا برای فروش ملک و زمین و ... هم کاربرد دارد.

 

بسم الله الر حمن الر حیم 

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله 

یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان 

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله.

 

گردآوری: بخش مذهبی

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋