بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

ناصر زینعلی کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها



ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,عکس ناصر زینعلی

عکس ناصر زینعلی

 

بیوگرافی و عکس های ناصر زینعلی

ناصر زینعلی یکی از خوانندگان جوان و خوش صدای کشور عزیزمان است که فعالیت خود را از سال 93 آغاز نموده. او با آهنگسازان و خوانندگان بزرگ و کوچک کار کرده و آهنگ های زیادی را به بازار موسیقی ارائه کرده است.

چکیده ای از بیوگرافی ناصر زینعلی

نام : ناصر 

نام خانوادگی : زینعلی

 شغل : خواننده و آهنگساز

محل تولد : تهران 

 

ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,تصاویر ناصر زینعلی

تصاویر ناصر زینعلی

 

بیوگرافی ناصر زینعلی خواننده پاپ 

نام کوچک او ناصر و نام خانوادگیش زینعلی است. اصالت او به یکی از روستاهای بروجرد در استان لرستان برمی گردد. در واقع می توانیم بگوییم که ناصر زینعلی از اقوام لر کشورمان محسوب می شود. اطلاعات دقیق و زیادی از زمان و مکان تولد او در دسترس نیست و عموما تنها اخبار مربوط به کارها و آهنگ های او در فضای مجازی پخش شده است. او فعالیت های زیادی در عرصه ی موسیقی انجام داده است. علاقه ی او به موسیقی از همان ابتدای کودکی شکل گرفت. او در سبک پاپ موسیقی فعالیت می کند و در واقع یکی از خوانندگان تقریبا قدیمی موسیقی پاپ نیز به شمار می آید. 

 

ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,جدیدترین عکس های ناصر زینعلی

جدیدترین عکس های ناصر زینعلی

 

شروع فعالیت های موسیقایی ناصر زینعلی

او اولین کار خود را در زمینه ی موسیقی در سال 1376 منتشر نمود. در تمام این سال ها با خوانندگان و آهنگسازان معروفی کار کرد که سعید عرب، علی اصحابی، حمید گلشن، هلن، آفو، امیر شهریار، میلاد بیک، هیراد، علی و دانیال تنها برخی از این افراد هستند. نکته ی جالب ماجرای همکاری ناصر زینعلی با این خوانندگان این است که او توانسته در زمینه ی آهنگ سازی بسیار موفق تر ظاهر شود. هر چند که فعالیت های هنری او در زمینه ی خوانندگی نیز مورد توجه قرار گرفته اما متاسفانه تا به امروز نمی توانیم آهنگ و یا کار خاصی از ناصر زینعلی را به عنوان نقطه ی عطف فعالیت هنری  او معرفی نماییم. با این تفاسیر او توانسته هم با خوانندگان خارج از ایران و هم خوانندگان داخلی ایران، کارهای خوبی را رقم بزند. 

 

او در خوانندگی صدای گرم و آرامی دارد و تقریبا برخی از آهنگ هایش را خودش آهنگسازی می کند. علاوه بر تک خوانی هایی که از ناصر زینعلی شنیده ایم، او هم خوانی ها و موزیک های زیادی هم با خوانندگان دیگر ارائه داده که شنیدنی است. 

 

ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,ناصر زینعلی خواننده

ناصر زینعلی خواننده

 

معرفی آلبوم ها و آهنگ های ناصر زینعلی

از معروف ترین آهنگ های این خواننده پاپ موسیقی ایران می توانیم به مواردی همچون یک سال گذشت، کاش میشد، حس تازه، بگو عزیزم، اصلا تقصیر من بود، عشقمون خاصه، مگه یادم میره، بیا پیشم، طرفدار، روت حساسم، زل بزن دلمو بردی، دلبر ناب، برو پشتتم، ممنونم، این رسمش نبود، زود رفت، پات وایمیسم و فقط باش و عادت اشاره نماییم. آهنگ های ناصر زینعلی به صورت مجاز قابلیت انتخاب به عنوان آهنگ های پیشواز اپراتورهای مختلفی همچون ایرانسل، همراه اول و رایتل را هم دارند. 

 

ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,تصویر ناصر زینعلی

تصویر ناصر زینعلی

 

صفحات مجازی و فعالیت های اینستاگرامی ناصر زینعلی 

شما می توانید این خواننده خوش صدا و محبوب کشورمان را با نام naserzeynalii و با تیک آبی اینستاگرام در این پلتفرم پیدا کنید و کارهای او را به واسطه ی همین صفحه پیگیری نمایید. او از زندگی شخصی و روزمره اش چیزی در صفحه ی مجازی خود در اینستاگرام منتشر نمی کند و تنها اطلاعات و اخبار مربوط به کارها و موزیک هایش را اطلاع رسانی می نماید. علاوه بر این موارد، می توانید شاهد عکس ها و کاورها و کلیپ های موسیقی های منتشر شده اش نیز باشید. او یکی از خوانندگان و آهنگسازان بی حاشیه و در عین حال فعال کشورمان است که سابقه ی خوبی در زمینه های مختلف تولید انواع موسیقی دارد. در ادامه تصاویر بیشتری از ناصر زینعلی، یکی از ستارگان موسیقی پاپ کشورمان منتشر خواهیم کرد. 

 

ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,زندگی نامه خواننده ناصر زینعلی

زندگی نامه خواننده ناصر زینعلی

 

نگاهی به آثار ناصر زینعلی

سال گذشتکاش میشدحس تازه
بگو عزیزمعشقمون خاصه اصلا تقصیر من بود
مگه یادم میرهبیا پیشمروت حساسم
طرفدارزل بزن دلمو بردی برو پشتتم
ممنونمدلبر ناباین رسمش نبود
زود رفتپات وایمیسم

فقط باش

 

گالری تصاویر ناصر زینعلی:

 

ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,آهنگ ناصر زینعلی

آهنگ های ناصر زینعلی

 

ناصر زینعلی,بیوگرافی ناصر زینعلی,جدیدترین تصاویر ناصر زینعلی

جدیدترین تصاویر ناصر زینعلی

 

گردآوری : بخش هنر و هنرمند

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋