بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بارگذاری فیلم های HD در TikTok/نحوه رفع کیفیت پایین فیلم ها در تیک تاک



نحوه رفع کیفیت پایین فیلم ها در TikTok, کیفیت پایین فیلم ها در تیک تاک, اموزش بارگذاری تیک تاک

تار بودن فیلم های بارگذاری شده در تیک تاک به دلیل نداشتن کیفیت HD است

 

آموزش بارگذاری فیلم HD در تیک تاک

شاید متوجه شده باشید که برخی از ویدیوهایی که در TikTok بار گذاری می کنید همیشه عالی به نظر نمی رسند. اگر فکر می کنید پاسخ این است که به DSLR احتیاج دارید ، در اشتباه هستید. تار شدن ، پیکسل شدن و در کل کیفیت بدی که ممکن است در فیلم های بار گذاری شده شما اتفاق بیفتد ، احتمالاً تقصیر تلفن هوشمند شما نیست، شاید به این دلیل است که شما ویدئو های خود را با کیفیت HD بار گذاری نمی کنید.

برنامه تیک تاک

TikTok یک برنامه کوتاه به اشتراک گذاری ویدئو است که به کاربران امکان می دهد فیلم های 15 ثانیه ای را در هر موضوعی ایجاد و به اشتراک بگذارند.

TikTok یک برنامه جداگانه برای بازار چین ، معروف به Duyin ، دارد که بیش از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. لوگوی برنامه جدید ترکیبی از آرم های Musical.ly و Duyin است.

 

از زمان راه اندازی این رسانه اجتماعی ، محبوبیت برنامه TikTok به طرز فوق العاده ای افزایش یافته است. در اکتبر 2018 ، این برنامه دارای بالاترین میزان بارگیری عکس و فیلم در Store Apple در سطح جهان بود. گفته می شود این برنامه ماهانه بیش از 500 میلیون کاربر فعال جمع آوری کرده است ، که در ایالات متحده بیشترین محبوبیت را دارا بوده است و  بیش از 80 میلیون بار بارگیری شده است.

 

دلایل محبوبیت رسانه تیک تاک

1. تائیدیه افراد مشهور 

این برنامه توسط بسیاری از افراد مشهور مانند جیمی فالون مورد پسند و استفاده قرار گرفته است که به محبوبیت برنامه کمک کرد. این برنامه با چندین چهره مشهور در مناطق مختلف مشارکت داشته است که این برنامه را برای مخاطبان محلی تبلیغ می کنند.

 

علاقه جیمی فالون به این برنامه به طور طبیعی شروع شد ، اما بعداً توسط یک برنامه مشارکت پولی تأمین شد. در نوامبر 2018 ، جیمی فالون بخش "چالش ها" را در برنامه خود آغاز کرد و از TikTok به عنوان بستری برای این چالش استفاده کرد.

 

او از بینندگانش خواست تا #TumbleweedChallenge را بر عهده بگیرند و ویدیوهایی را در TikTok منتشر کنند که خود را مانند یک چوب سنگ می چرخاند. خود مجری تلویزیون این چالش را پیگیری کرد تا این روند را آغاز کند.

 

2. تمرکز بر روی محتوای محلی

از دلایل دیگر محبوبیت این رسانه این است که علی رغم اینکه یک برنامه جهانی است ، تمرکز زیادی بر محتوای محلی دارد. این برنامه اغلب مسابقات محلی را به چالش می کشد و از طریق استفاده از هشتگ های محلی ، روندهای محلی را ثبت می کند.

 

3. ایجاد ، اشتراک گذاری و مشاهده محتوای آسان

برنامه تیک تاک ایجاد و اشتراک گذاری ویدیو را ساده کرده و آن را به سطح بعدی برده است. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که همه چیز را از کارهای روزمره خود ثبت کرده و فوراً ارسال کنند. به دلیل فرمت کوتاه ، نه ایجاد فیلم و نه تماشای آن زمان یا تلاش زیادی نمی برد.

 

بارگذاری فیلم hd در تیک تاک

 

دلایل محبوبیت رسانه تیک تاک, بارگذاری فیلم HD در تیک تاک, بارگذاری فیلم های HD در TikTok

از دلایل محبوبیت تیک تاک تمرکز این برنامه بر محتوای محلی است

 

ما تصور می کنیم که شرکت هایی مانند اپل ، سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و وان پلاس احتمالاً میلیون ها دلار برای تحقیق و توسعه دوربین خود هزینه می کنند و سعی می کنند بهترین فناوری ممکن را برای ثبت بهترین عکس ها و فیلم ها که از تلفن انتظار می رود ، توسعه دهند. متأسفانه ، گاهی اوقات به سختی می توان تشخیص داد که دوربین گوشی در هنگام بار گذاری در رسانه های اجتماعی مانند TikTok چقدر خوب است.

 

دلیل بی کیفیت بودن فیلم های بار گذاری شده در تیک تاک

این به این دلیل است که در بسیاری از مواقع ، این سیستم عامل ها فیلم ها و عکس ها را فشرده می کنند. این امر به دلایل مختلفی انجام می شود ، مانند افزایش سرعت بار گذاری آنها و همچنین کارآمدتر کردن فضای آنها ، به طوری که شرکت ها نیازی به هزینه بیشتری برای خرید فضای سرور نداشته باشند. همچنین به این معنی است که وقتی آنها را مشاهده می کنید ، سریعتر بارگیری می شوند ، بنابراین به طور کلی یک نوع برد-برد است.

 

اما اگر به کیفیت و دنبال کنندگان TikTok خود اهمیت می دهید ، ممکن است متوجه شده باشید که چگونه گاهی اوقات بار گذاری یک ویدیو در TikTok ، وحشتناک به نظر می آید. خبر خوب این است که یک تنظیم مخفی در TikTok وجود دارد که آن را تغییر می دهد.

 

نحوه افزایش کیفیت ویدئو برای بارگذاری در تیک تاک

تیک تاک در حالت ایده آل به کاربران باید اجازه میداد تا فیلم ها را به صورت پیش فرض با وضوح بالا بار گذاری کند ، اما این کار را نمی کند. دلایل ممکن است معتبر باشند ، مانند سرعت بالاتر بار گذاری ، زمان بار گذاری سریعتر و حفظ داده ها ، اما اگر می خواهید ویدیو های شما بهتر به نظر برسند ، باید گزینه "بار گذاری های با وضوح بالا" (high-definition uploads) را روشن کنید.

 

خوشبختانه ، TikTok دارای یک تنظیم آسان برای فعال کردن فیلم های HD هنگام بار گذاری است. فقط یک تنظیمات تا حدی پنهان است.

نحوه بار گذاری فیلم اچ دی در تیک تاک

در ادامه این بخش شما به طور گام به گام با نحوه بار گذاری ویدئو های اچ دی در تیک تاک آشنا می شوید.

 

مرحله اول: آماده کردن ویدئو

 

بارگذاری فیلم hd در تیک تاک, آموزش بارگذاری فیلم HD در تیک تاک, نحوه بارگذاری فیلم HD در برنامه تیک تاک

برای بارگذاری فیلم HD در تیک تاک ابتدا فیلم خود را ضبط کنید

 

در برنامه TikTok ، روی نماد plus (+) در نوار پیمایش (Navigation bar) در پایین ضربه بزنید تا روند بارگذاری آغاز شود. در مرحله بعد ، یک ویدیو ضبط کنید یا یک ویدیوی موجود را طبق معمول بارگذاری کنید.

 

بارگذاری فیلم HD در تیک تاک, بارگذاری فیلم های HD در TikTok, بارگذاری فیلم hd در تیک تاک

در مرحله ی بار گذاری فیلم HD در تیک تاک می توانید از فیلتر ها استفاده کنید

 

پس از آن ، در صورت تمایل می توانید متن ، متحرک ها ، فیلترها و جلوه های دیگر را اضافه کنید. وقتی ویدیوی شما آماده شد ، روی "بعدی" در پایین سمت راست ضربه بزنید تا به تنظیمات "پست" (Post) بروید.

 

بارگذاری فیلم hd در تیک تاک, آموزش بارگذاری فیلم HD در تیک تاک, نحوه بارگذاری فیلم HD در برنامه تیک تاک

بعد از تنظیم ویدئو برای بارگذاری فیلم های HD در تیک تاک، به سراغ تنظیمات HD بروید

 

مرحله دوم: روشن کردن تنظیمات HD 

در تنظیمات پست ، یک عنوان و هشتگ اضافه کنید و در صورت لزوم همه تنظیمات حریم خصوصی را که مشاهده می کنید پیکربندی کنید - همه کارهایی که معمولاً انجام می دهید. اما قبل از زدن دکمه "پست" ، یک کار دیگر باید انجام دهید.

 

کیفیت پایین فیلم ها در تیک تاک, اموزش بارگذاری تیک تاک, برنامه تیک تاک

برای روشن کردن کیفیت HD در تیک تاک روی گزینه ی MORE OPTIONS کلیک کنید

 

روی "More Options" در پایین ضربه بزنید و "Upload HD" را روشن کنید ، که باید به طور پیش فرض خاموش باشد. پس از فعال شدن این گزینه ، روشن می ماند ، بنابراین نیازی به انجام این کار در هر مرتبه از بار گذاری فیلم ندارید. سپس می توانید به عقب برگردید و روی "پست" ضربه بزنید تا ویدیو را در پروفایل خود بار گذاری کنید.

 

نحوه رفع کیفیت پایین فیلم ها در TikTok, کیفیت پایین فیلم ها در تیک تاک, اموزش بارگذاری تیک تاک

با روشن کردن کلید کیفیت HD در تیک تاک این گزینه برای همه ی فیلم ها روشن می شود

 

مرحله سوم: ویدیوی خود را با کیفیت بالا مشاهده کنید

بسته به طول و اندازه ویدئو ، پردازش و بار گذاری آن ممکن است مدتی طول بکشد. پس از اتمام بار گذاری ، می توانید به نمایه خود سر بزنید تا ویدیوی جدید به اشتراک گذاشته خود را با وضوح بالا مشاهده کنید.

 

دلایل محبوبیت رسانه تیک تاک, بارگذاری فیلم HD در تیک تاک, بارگذاری فیلم های HD در TikTok

بالاترین رزولوشن برای فیلم های تیک تاک 1080P است

 

بالاترین رزولوشن ممکن برای بارگذاری TikTok 1080p است ، بنابراین اگر فیلم شما با وضوح 4K فیلمبرداری شود ، آن را تا 1080p کاهش می دهد. با این وجود ، این  در مقایسه با خاموش نگه داشتن سوئیچ "Upload HD" و دریافت کیفیت استاندارد، یک پیشرفت است.

 

اموزش بارگذاری تیک تاک, برنامه تیک تاک, دلایل محبوبیت رسانه تیک تاک, بارگذاری فیلم HD در تیک تاک

با بارگذاری فیلم ها با کیفیت HD ویدئو های شما بهتر دیده می شود

 

ویدیو های شما اکنون باید بهتر از قبل به نظر برسند ، اما ممکن است موانع دیگری مانند (تلفن قدیمی ، دوربین با وضوح پایین ، خط و خش روی لنزها ، نور و غیره) وجود داشته باشد که می تواند بر کیفیت نیز تأثیر بگذارد ، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

 

بارگذاری فیلم های HD در TikTok, بارگذاری فیلم hd در تیک تاک, آموزش بارگذاری فیلم HD در تیک تاک

بارگذاری فیلم HD در تیک تاک، به مدت زمان بیشتری نیاز دارد

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت  

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋