berkeh.bahadori

berkeh.bahadori

چگونه استایل شیک داشته باشیم ؟ – 8 اصل دائمی خوش پوشی

 

همیشه برای هر انسانی شنیدن تعاریف و گفته‌ها از خوش پوشی و زیبایی در پوشش و صورت و بدن باعث ایجاد حس رضایتمندی می شود. این احساس باعث می شود به دنبال خوش پوشی یا همان استایل شیک باشه و سوال همیشگی ما این باشد که چگونه استایل شیک داشته باشیم؟

اگر شما می خواهید استایل شیک و جذابی داشته باشید باید به خوبی در مورد برخی از نکات مربوط به جذابیت استایل، اطلاعات خود را افزایش دهید. اینکه شما پیر یا جوان هستید اهمیت ندارد، مهم این است که برخی از نکات را برای شیک پوش بودن در نظر بگیرید.

اگر به خوبی برخی از نکات را برای خریداری لباس ها در نظر بگیرید می توانید آنها را با یکدیگر هماهنگ سازید تا استایل زیبا و به روزی داشته باشید.

دقت داشته باشید که برای هر فصل نیاز است لباس های خاصی را خریداری کنید. به عنوان مثال برای فصل زمستان باید بهترین پالتو زمستانی را که کیفیت مناسبی دارد خریداری نماییدپالتو مهمانی با پالتوهای دیگر متفاوت می باشد و دارای طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد. برای خرید بهترین پالتو و شنل شیک و ارزان می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

ایده هایی برای داشتن استایل شیک

برخی از ایده هایی که مربوط به داشتن استایل شیک می باشد و باید به خوبی آنها را در نظر بگیرید عبارت است از :

  1. ساده پوشی

ساده پوشی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که شما برای داشتن استایل به روز و شیک باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. در واقع از گذشته بسیاری از افراد مشهور لباس های ساده می پوشیده اند و همیشه به عنوان افراد شیک پوش معرفی می شدند. شما می توانید لباس های ساده را سال های سال بپوشید و جذابیت استایل خود را با استفاده از آنها افزایش دهید.

  1. هماهنگی و تناسب

تناسب مربوط به وزن و قد یکی از دیگر نکاتی می باشد که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. اگر می خواهید استایل زیبا داشته باشید باید وزن خود را بدانید و لباس ها را بسته به نوع استایل خود انتخاب و خریداری کنید. اگر شما چاق هستید نباید لباس های تنگ را خریداری کنید. در صورتی که اندام مناسبی دارید می توانید لباس های ساده و زیبایی را انتخاب نمایید. شما می توانید رنگ بندی لباس ها را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

  1. استفاده از اکسسوری ها

استفاده از اکسسوری های متنوع یکی از دیگر ایده هایی می باشد که شما برای داشتن استایل زیبا و شیک می توانید در نظر بگیرید. اکسسوری ها از جمله معجزاتی هستند که بیشتر خانم ها از آنها برای زیبایی استایل خود استفاده می کنند. ساعت زیبا و انگشترهای ساده از جمله بهترین اکسسوری های می باشد که شما می توانید با لباس های خود هماهنگ سازید تا استایل زیبا و جذابی داشته باشید.

  1. مد روز باشید

شما در هر سنی که هستید باید برای شیک پوش بودن بر اساس مد روز اقدام نمایید. از لباس هایی که جدید و ساده هستند استفاده کنید تا استایل شیک و جذاب داشته باشید. رنگ های متنوعی از لباس های جدید و به روز وجود دارد که شما می توانید آنها را بر اساس رنگ پوست و دیگر لباس های خود خریداری نمایید.

  1. توجه کردن به فرم بدن

خانم هایی که خوشتیپ و شیک پوش هستند این است که به فرم بدن خود زمان خرید انواع لباس ها توجه می کنند. اگر شما چاق یا لاغر هستید باید بهترین لباس ها را بر اساس فرم بدن خود انتخاب نمایید. لباسی که انتخاب می کنید نباید تنگ باشد و نه باید زیاد گشاد باشد.

اینکه لباس مناسب اندام شما باشد بسیار مهم است. اندازه درست لباس یکی از مهمترین نکاتی می باشد که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید.

  1. استفاده از کیف و کفش مناسب

استفاده از کیف و کفش مناسب برای زیباتر کردن استایل یکی از دیگر نکاتی می باشد که باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. اگر می خواهید زیبایی استایل خود را بیشتر کنید باید از بهترین کیف و کفش همراه با پالتو و مانتو استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای خرید بهترین کیف و کفش باید به خوبی رنگ بندی آنها را با لباس هایتان هماهنگ سازید. برخی از لباس ها با کیف و کفش هماهنگ نیستند که شما نمی توانید آنها را برای زیبایی استایل خود انتخاب نمایید.

  1. استفاده از کمربند

یکی از دیگر نکاتی که شما باید برای داشتن استایل شیک و زیبا به آن دقت داشته باشید این است که از کمربند استفاده نمایید. کمربندهایی که روی پالتو، مانتو و شنل نصب می شوند زیبایی لباس را بیشتر می کنند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کمربندها از جمله بهترین اکسسوری هایی هستند که اندام شما را زیباتر می کنند.

شما می توانید انواع کمربندهای رنگی را که مناسب پالتو و مانتو می باشد را خریداری نمایید و روی پالتو و مانتویتان ببندید. پهن و عریض بودن کمربند یکی از مهمترین نکاتی است که باید به خوبی آن را زمان خرید کمربند در نظر بگیرید. اینکه کمربند عریض و پهن باشد بستگی به اندام تان دارد. در صورتی که اندام چاق دارید نباید از کمربندهای عریض استفاده نمایید.

  1. توجه به جنس مناسب لباس

اگر شما می خواهید استایل تان زیبا و شیک باشد باید بهترین و با کیفیت ترین لباس ها را انتخاب نمایید. اگر می خواهید لباس مناسبی را برای فصل زمستان خریداری کنید، بهتر است که پالتوهای ضخیم را تهیه نمایید. اگر می خواهید در فصل تابستان بهترین جنس لباس را خریداری کنید، بهتر است که لباس های نخی را تهیه نمایید. جنس لباس را باید متناسب با فصلی که می خواهید لباس را بپوشید هماهنگ سازید و سپس آن را خریداری نمایید.

اما پیشنهاد ما در فروشگاه مانتو ابریشم این است که در هنگام مشاهده لباس، با کلیک روی رنگ آن لباس استایل، اندازه و قد مدل ما و رنگ آن لباس و مدلی که برای عکاسی در مانتو ابریشم استفاده شده را مشاهده و انتخاب کنید. ما در تولیدی و فروشگاه مانتو ابریشم همه تلاش خود را برای پیشنهاد یک لباس شیک به شما داریم.

منبع : مانتو ابریشم

berkeh.bahadori
berkeh.bahadori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋