beman.off

beman.off

عملکرد کیف های چرمی

عملکرد محافظتی یک کیف

یک کیسه نه تنها باید برای نگه داشتن و حمل محتویات آن، بلکه برای محافظت نیز باشد. چرم باید در برابر ضربه های مکانیکی که در مورد لپ تاپ یا تبلت بسیار خطرناک است محافظت کند. چنین ضربه هایی اغلب زمانی اتفاق می افتد که کیسه ای به زمین می افتد. بنابراین برخی از کیس ها دارای یک محافظ ضربه اضافی هستند.

 

محافظت در برابر آب، گرما یا خاک

علاوه بر آسیب مکانیکی، تأثیر آب و هوا نیز باید در نظر گرفته شود. مهمترین آنها رطوبت یا باران است. اگر کیف‌ها یا کیف‌ها دارای دریچه باشند، داخل آن از باران محافظت می‌کند. کیف لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی بدون دریچه امروزه با زیپ‌هایی با لبه‌ای در هر طرف موجود است. این لب ها زیپ را در صورت بسته شدن می پوشانند.

 

قطرات باران یا سایر مواد مایع ممکن است باعث ایجاد لکه بر روی سطح کیسه شود. برای کوله‌پشتی‌هایی که مدت طولانی‌تری در معرض باران هستند، باید از روکش نایلونی اضافی استفاده کرد که از ورود آب به هر یک از جیب‌ها جلوگیری می‌کند.

حفاظت از سرقت و RFID

محافظت در برابر سرقت یک ویژگی مهم است. بنابراین کیف‌ها یا کیف‌های ضمیمه که حاوی اسناد مهم هستند، اغلب دارای قفل‌های اعداد هستند.

 

یک کیف همچنین باید از محتویات خود به گونه ای محافظت کند که هیچ کس نتواند آنچه را که داخل آن حمل می کنید ببیند.

 

کارت های موجود در کیف یا کیف پول ممکن است توسط اشخاص ثالث با دستگاه های الکترونیکی خوانده شوند. بنابراین، امروزه اکثر کیس های کارت دارای یک محافظ به اصطلاح RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) هستند که معمولاً شامل یک فویل آلومینیومی است که از خواندن کارت ها جلوگیری می کند.

 

تابع حمل

گاهی اوقات از کیسه های ضمیمه برای نگهداری اسناد استفاده می شود، اما معمولاً از کیسه ها برای جابجایی لپ تاپ، اسناد، لباس ها و غیره از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. بنابراین نحوه حمل آنها مرتبط است.

 

اگر محتویات کیف تجاری سنگین باشد یا مجبور باشید آن را در مسیر طولانی تری حمل کنید، اهمیت بیشتری دارد.

 

سپس می خواهید انتخاب کنید که کیف خود را با دست حمل کنید یا روی شانه خود. بنابراین برخی از مدل ها به عنوان کیف های خرید دارای دسته های بلندی هستند که به شما امکان می دهد آن ها را در دست یا روی شانه هایتان نگه دارید. کیف های دستی کوچکتر دارای دسته و بند شانه ای هستند که امکان حمل آنها را به هر دو صورت فراهم می کند.

آقایان کیف های خود را حمل می کردند یا با یک دسته وصل می کردند. در طول زمان نیز این سبک ها با بند شانه تولید شدند. امروزه کیس تجاری معمولی یک کیف نرم با زیپ، دو دسته و یک بند شانه قابل جدا شدن است.

 

کوله پشتی ها بهترین راحتی را ارائه می دهند زیرا وزن کیف بر روی دو شانه تقسیم می شود و می توانید دستان خود را آزاد نگه دارید. اگر از دوچرخه خود استفاده می کنید این یک مزیت بزرگ است. با توجه به راحتی حمل، کوله پشتی سریع ترین سبک در حال رشد یک کیس تجاری برای مردان و زنان است.

 

با توجه به شکل و ساختار یک دسته باید به راحتی در دست شما قرار گیرد. تسمه‌های شانه‌های کیس‌های تجاری یا ویندر باید بالشتک شوند تا فشار روی شانه کاهش یابد.

 

عملکرد سازمان

مفهوم کیف باید به آسان‌تر کردن کار کمک کند. برای یک خریدار یا یک آخر هفته حجم آن مهم است و فقط یک یا دو جیب اضافی برای کیف پول یا بلیط لازم است.

 

اما حتی در یک کیف دستی کوچک باید جیب هایی در داخل وجود داشته باشد که امکان سازماندهی محتوا را فراهم کند. خانم ها می خواهند موبایل، کارت یا لوازم آرایشی خود را بدون نیاز به جستجوی طولانی پیدا کنند.

 

از همه مهمتر، محفظه های داخلی کیف های تجاری است. در دفتر خود یا در یک سفر کاری می خواهید دسترسی آسان و سریع به تبلت، اسناد یا بلیط های خود داشته باشید. کیس‌های تجاری مدرن جیب‌های داخلی و خارجی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد محتوا را در یک نظم ثابت نگه دارید، به طوری که هر مورد را می‌توان به سرعت پیدا کرد. چنین سفارشی همچنین به بررسی اینکه چیزی را فراموش نکرده اید کمک می کند.

نگاه به عنوان یک عملکرد مهم

یک کیف کاری، یک هفته یا کیف پول همیشه برای اولین تاثیری که در یک کنفرانس، در سفر یا هنگام پرداخت پول در یک مغازه به جا می گذارید، مهم خواهد بود.

 

مواد یک عامل تعیین کننده است. کیفی که از چرم واقعی ساخته شده است، نشانه ای از استایل سخت است.

 

برای کیف های زنانه مد مهم است. کیف باید با کفش یا لباس هماهنگ باشد. این می تواند به این معنی باشد که رنگ باید یکسان باشد یا یک اثر متضاد داشته باشد. برای رویدادهای جشن یا دعوت عصر، کیف باید یک عملکرد تزئینی داشته باشد. چنین کیف‌هایی اغلب دارای حجم محدودی هستند و ممکن است روی لبه‌های آن‌ها گلدوزی یا تکه‌های استر وجود داشته باشد.

چرم ارسی

کفش مردانه ارسی

کفش زنانه چرم

beman.off
beman.off

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋