beman.off

beman.off

بهترین انواع چکمه های چرمی و نحوه نگهداری از آنها

وقتی صحبت از کفش می شود، هیچ کفشی شیک تر و همه کاره تر از چکمه های چرمی نیست. چکمه های چرمی سالهاست که گزینه مناسبی برای کفش بوده اند و به همان خوبی با یک تی شرت و شلوار جین ست می شوند، همانطور که با شلوارهای رسمی و بلیزر هم می شوند. آنها یک گزینه کفش با کیفیت بالا هستند که راحتی، سبک و استفاده طولانی مدت را ارائه می دهند. جهت خرید کفش زنانه ارسی و کفش مردانه چرم از سایت چرم دست دوز ارسی روی لینک کلیک کنید.

 

مهم است بدانید که همه چکمه های چرمی یکسان ساخته نمی شوند. و با وجود گزینه‌های بسیار زیاد چکمه‌های چرمی، تشخیص اینکه آیا آن‌ها را برای خود انتخاب می‌کنید، دشوار است. در این مقاله، انواع مختلف چکمه‌ها و برندهای برتر را پوشش می‌دهیم تا خیالتان راحت باشد و بدانید که با بهترین چکمه‌های خود در خیابان‌ها قدم می‌زنید.

 

انواع مختلف چرم کفش

در حالی که چکمه‌های چرمی می‌توانند اشکال و طرح‌های مختلفی داشته باشند، چیزی که واقعاً آن‌ها را متمایز می‌کند چرمی است که از آن ساخته شده‌اند. چرم یک اصطلاح جذاب است زیرا مجموعه ای از پوست ها، روش های برنزه کردن و درمان را در بر می گیرد. در اینجا رایج ترین چرم های کفشی که می توانید پیدا کنید آورده شده است:

 

چرم درشت

چرم درشت سطح زیرین دانه پوست است، بنابراین دانه دست نخورده باقی می ماند. این یک چرم ضخیم و تمام دانه است که به خوبی می پوشد و نیاز به نگهداری زیادی ندارد. این چکمه یک چکمه نظامی و کوهنوردی محبوب است و سبک کمی پوشیده تر را ارائه می دهد.

 

چرم گیاهی دباغی شده

چرم گیاهی چرمی است که از فرآیند دباغی شامل مواد گیاهی و پوست درختان ساخته می‌شود. این چرم سفت و دارای رنگ طبیعی است، اگرچه این چرم به طور طبیعی با گذشت زمان تیره می شود. این چکمه ها برای پوشیدن معمولی عالی هستند، اما در صورت خیس شدن می توانند جمع شوند و شکننده شوند.

 

چرم کش

گزینه های چرم کش دار به شدت واکس خورده و روغن کاری شده اند و رنگ آن ها معمولا وقتی چرم را فشار می دهید روشن می شود. این یک گزینه نگهداری کم است که به خوبی پیر می شود زیرا خراش ها و خراش ها را جذب می کند. این چکمه‌ها گزینه‌ای عالی برای کفش‌های غیررسمی هستند که می‌توان آن‌ها را با لباس‌های غیررسمی تجاری یا روزمره ست کرد.

 

جیر

چرم جیر از قسمت گوشتی پوست مانند روت استفاده می کند، اما پوست آن صاف و سنباده شده است که آن را نازک و ظریف می کند. جیر یک ماده سبک وزن است که برای مد تابستان و اوایل پاییز به خوبی کار می کند. با این حال، مهم است که بدانید که بافت جیر آن را به اسفنجی برای کثیف شدن و آب تبدیل می کند، بنابراین مراقبت مناسب لازم است.

به طور کلی، اکثر محصولات چرمی دارای مهر کیفیت چرم هستند. سه نوع چرم با کیفیت وجود دارد: چرم اصل، چرم با دانه بندی بالا و چرم تمام دانه.

دکلن تان

چرم اصل

چرم اصل ارزان ترین و کم کیفیت ترین در بین سه نوع چرم است. معمولاً در کمربندها و سایر محصولات چرمی در محدوده قیمت پایین یافت می شود. این چرم را معمولا با چند لایه چرم که با چسب به هم چسبانده اند درست می کنند.

 

چرم تاپ دانه

چرم با دانه بالا گزینه ای با کیفیت متوسط ​​برای چرم است. در بیشتر کیف‌ها و همچنین برای کالاهای چرمی کوچک‌تر مانند کیف پول استفاده می‌شود. این با جدا کردن یک تکه چرم دانه کامل و سپس سمباده زدن هرگونه نقص ساخته می شود. این بسیار بادوام یا ماندگار نیست، اما رنگ نهایی عالی دارد.

 

دانه کامل چرم

چرم تمام دانه از تمام دانه های پوست استفاده می کند، با عیوب و سختی چرم اصلی. به عنوان بهترین و با کیفیت ترین گزینه چرم شناخته می شود، اما به طور قابل توجهی گران تر از دو نوع چرم دیگر است. اما مدت زیادی طول می کشد، بنابراین اغلب ارزش سرمایه گذاری را دارد.

 

 

چرم از کجا می آید؟

بیشتر چکمه‌ها از چرم پوست گوساله استفاده می‌کنند، زیرا دانه و الیاف محکم‌تری نسبت به پوست گاو دارد. انواع دیگر چرم حیوانات عبارتند از:

 

چرم گاو (چرم گاو)

پوسته کوردو (اسب)

پوست خوک (خوک)

پوست بچه (بز)

مهم است بدانید که کفش ها اغلب در مکان های زیر از چرم استفاده می کنند:

زیره کفش

 

کفی کفش

پاشنه کفش

رویه کفش (بقیه کفش)

هنگام بررسی گزینه های چکمه، در نظر بگیرید که چه قسمت هایی از چکمه ها چرمی هستند، چه کیفیت چرمی دارند و چگونه ساخته شده اند.

 

چگونه از چکمه های خود مراقبت کنیم

چکمه های چرمی یک سرمایه گذاری مالی هستند، بنابراین مهم است که از آنها مراقبت کنید تا از استفاده طولانی مدت اطمینان حاصل کنید.

 

راه آهن و بلک راک

چکمه های خود را ضد آب کنید

چرم به شدت در معرض آسیب آب است، بنابراین اگر چکمه های خود را ضد آب نکنید، به سرعت لکه می شوند، ترک می خورند یا فرسوده می شوند. شما باید بروید و اسپری ضد آب یا درزگیر چرم مومی مانند Otter Wax بخرید، آن را روی چکمه های خود استفاده کنید و سپس بگذارید یک شب خشک شوند. و اگر کفش‌هایتان خیس شد، به سادگی آن‌ها را پاک کنید، آن‌ها را صاف بگذارید و بگذارید یک شبه خشک شوند.

 

آنها را به طور منظم تمیز کنید

اگر می‌خواهید کفش‌هایتان را خوش فرم نگه دارید، حتماً آن‌ها را مرتب تمیز کنید. برای این کار کافی است کفش های خود را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا لکه ها پاک شوند. اگر کثیف‌تر شدند، فقط مطمئن شوید که بلافاصله آنها را تمیز کنید تا لکه نشوند.

 

 

منبع: https://helmboots.com/

beman.off
beman.off

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋