belegcothaliun

belegcothaliun

عمل بینی طبیعی

 بعد از عمل زیبایی بینی چه می توانم بخورم؟
در 24 ساعت اول پس از جراحی ، باید غذاهای خنک و ملایم مانند کراکر نوشابه و زنجبیل مصرف کنید تا عوارض جانبی بیهوشی به حداقل برسد. طی چند روز آینده، غذاهای نرم مانند پوره سیب زمینی ، اسموتی، بلغور جو دوسر، سوپ و گاتوراد توصیه می شود. از خوردن غذاهای گرم و نوشیدنی ها و غذاهای تند باید اجتناب کرد زیرا می توانند رگ های خونی را گشاد کرده و در نتیجه تورم و کبودی را افزایش دهند. در هفته اول، از غذاهایی که جویدن آنها دشوار است خودداری کنید. در هفته دوم پس از جراحی، می توانید رژیم عادی خود را از سر بگیرید.

 آیا بعد از عمل زیبایی بینی حس بویایی خود را حفظ خواهم کرد؟
به دلیل تورم بافت های داخلی بینی بعد از عمل، حس بویایی شما در دوران نقاهت بعد از جراحی بینی به طور موقت کاهش می یابد. پس از چند هفته ، با کاهش تورم ، حس بویایی شما به حالت عادی برمی گردد.

 

آیا بعد از عمل زیبایی بینی حس چشایی خود را حفظ خواهم کرد؟
از آنجا که حس بویایی و چشایی به طور عمیقی به هم مرتبط هستند، ممکن است هنگام بهبودی از عمل بینی ، توانایی چشایی شما نیز به طور موقت تغییر کند. با کاهش تورم ، حس چشایی شما به حالت عادی برمی گردد.

 کدام روز بعد از جراحی بینی بدترین است؟
برای اکثر بیماران، جراحی بینی بهبودی دردناک ندارد. تورم و ناراحتی معمولاً در روزهای دوم یا سوم به اوج خود می رسد، به ویژه اگر وسایل خود را در محل خود قرار دهید، اما بهبودی معمولاً از آنجا سربالایی است. در صورت وجود، معمولاً بسته بندی در روز دوم یا سوم برداشته می شود.

برای انجام عمل جراحی بینی باید چند سال داشته باشید؟
قبل از انجام عمل جراحی بینی باید حداقل در سنین نوجوانی باشید. بلوغ جسمی بافت های بینی و بلوغ عاطفی فرد هر دو برای این روش ضروری هستند.

بعد از عمل زیبایی بینی چگونه باید بخوابم؟
پس از جراحی بینی ، باید حداقل یک هفته به پشت بخوابید و سر خود را روی دو بالش قرار دهید تا تورم به حداقل برسد.به پشت بخوابند تا به بافت های بینی آسیب نرساند. با توجه به موقعیت خاص خود دستورالعمل های شخصی به شما داده می شود.

چه زمانی می توانم بعد از جراحی بینی به پهلو بخوابم؟
این واقعاً در هر بیمار متفاوت است. همه بیماران باید حداقل یک هفته به پشت بخوابند و سر را بالا بیاورند تا تورم به حداقل برسد. برخی ممکن است نیاز داشته باشند تا چند هفته پس از آن به پشت بخوابند. دکتر بوید یک توصیه شخصی به شما می کند.

 نتایج عمل زیبایی بینی چقدر طول می کشد؟
نتایج حاصل از جراحی زیبایی بینی باید مادام العمر باشد.

چگونه بینی جدید خود را انتخاب کنم؟
تصمیم گیری درباره اینکه بینی شما باید چگونه به نظر برسد ، سخت ترین قسمت جراحی بینی است. ابتدا ، باید آنچه را که در بینی خود دوست ندارید در نظر بگیرید. خیلی بزرگه؟ کج است یا قوز دارد؟ آیا سوراخ های بینی شما خیلی بزرگ است؟ آیا دوست دارید نوک بینی شما بیشتر تصفیه شده باشد؟آیا عمل بینی طبیعی میخواهید؟ شما در این باره با دکتر  بحث مفصلی خواهید داشت ، که توصیه هایی را بر اساس آناتومی و ساختار صورت شما و همچنین خواسته های شما ارائه می دهد. در حالی که ممکن است بخواهید بینی یک سلبریتی خاص داشته باشید یا عمل بینی طبیعی میخواهید؟ تصمیم گیری در مورد اینکه بینی شما بعد از جراحی بینی چگونه باید باشد ، منحصر به فرد و شخصی است. دکتر در مورد زیبایی بینی با شما صحبت می کند و پس از معاینه کامل بینی ، برنامه جراحی را ارائه می دهد که به بهترین وجه به اهداف شما برسد. دکتر شما را تشویق می کند که برای آموزش خود با مشاوره با چندین جراح برنامه ریزی کنید و ببینید آنها چه توصیه ای می کنند. با این حال ، مطمئن شوید که جراح آنچه را که شما می خواهید می فهمد و نحوه دستیابی به نتیجه را توضیح می دهد. بسیار مهم است که بفهمید دقیقاً چه چیزی پیشنهاد می شود و برای شما منطقی باشد.

belegcothaliun
belegcothaliun

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋