حتما این روزها عبارت " کاتالوگ دیجیتال" بارها به گوشتان خورده است اما اطلاعات چندانی در خصوص آن ندارید. کاتالوگ دیجیتال پل ارتباطی موثری است که در دنیای امروز بین تولید کننده و مصرف کننده قرار گرفته است. این تکنولوژی نوین با کاهش حداکثری هزینههای جانبی تبلیغات به سبک سنتی، مثل هزینه سرسام آور چاپ، موفق به کاهش قیمت شده است.
کاتالوگ دیجیتال با استفاده حداکثری از ابزارهای جدیدی مثل صدا، موزیک، ویدئو و موشن گرافیک،میتواند ارتباط بهتری بین کسب و کارها و مخاطبین هدف آنها ایجاد کند. کاتالوگ دیجیتال برنامهای است که به صورت ترکیبی از تمام این امکانات استفاده میکند تا بالاترین اثربخشی در مشتری را داشته باشد.
با تغییر ذائقه مردم، دیگر نمیتوان از طریق راههای قدیمی مثل کاتالوگها و بروشورهای چاپی اثربخشی مطلوبی به اندازه گذشته ایجاد کرد! جالب است بدانید که کاتالوگ دیجیتال، این کارایی را دارد که کسب و کار شما را به صورت منحصربه فرد در میان رقبای شما، با رویکردهای متفاوت معرفی کند. این تکنیک با تمرکز بر راه حلهایی که نیازهای مخاطبان را تشخیص داده است، ارتباط موثری برقرار میکند. نکته مهم در این خصوص، تجزیه و تحلیل نیاز مخاطب و دغدغه مندی او است! از این طریق میتوان انعکاسی از همین نیازسنجی در کاتالوگ دیجیتال ارائه کرد تا مخاطب به شکلی شگفت انگیز با اطلاعات ارائه شده ارتباط برقرار کنند و تصمیم گیری نهایی را با سهولت بیشتری انجام دهند.
یادتان باشد که با استفاده از کاتالوگ هوشمند، هیچ نیازی به هزینه برای خرید کاغذ و چاپ نخواهد داشت! این موضوع نه تنها در هزینههای کلی شما صرفه جویی چشم گیری است، بلکه برای طبیعت و حفظ آن نیز مزیت مهمی خواهد بود. این ابزار جدید، میتواند بازاریابی و روند پرزنت کردن مشتری یا مخاطب را متحول کند. در یک پلتفرم امکان استفاده از ویدئو، عکس و صدا خواهید داشت! بدیهی است که اثربخشی بالای این مدل کاتالوگها به شکل مستقیم در کسب و کارتان قابل لمس خواهد بود.
برای خواندن ادامه این مطلب به سایت بهین آوا مراجعه کنید.
پاسخ ها