محمد حسینی

محمد حسینی

من محمد هستم، دانشجو گرافیک در دانشگاه تهران است. حدود 5 سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم
 ۲ نفر را دنبال می کند

خرید فالوور اینستاگرام با ارز دیجیتال در ایران امکان پذیر است؟

عرصه دیجیتال امروزه به قدری از دنیای ما را تصرف کرده است که در حال حاضر شاهد گسترش ارز دیجیتال در زمینه‌های مختلف خرید و فروش با این سیستم هستیم. با بیان راحت تر، ارز دیجیتال یک واحد پولی همانند دلار و ریال است که خاصیت فراتر از واحدهای پولی معمولی دارد؛ زیرا بدون هیچ محدودیتی می توان در هر کشوری از آن استفاده کرد حتی در کشور عزیزمان ایران!

شاید حتی خود خالق ارز دیجیتال از ارزش و اهمیت ارز دیجیتال خبر نداشت و حتی فکر نمی کرد اختراعش امروزه جز پر امنیت ترین سیستم پرداختی برای خرید و فروش در دنیای تجارت باشد. به شما اطمینان می دهم با خواندن این مقاله به راحتی از اهمیت آن با خبر می شوید و حتی می توانید با سکه های ارز دیجیتال به راحتی آب خوردن در ایران فالوور اینستاگرام واقعی خرید کنید.

خرید فالوور اینستاگرام با ارز دیجیتال

خرید فالوور اینستاگرام بسیار جالب است، به خصوص زمانی که زمان زیادی برایب بهبود استراتژی رشد پیج اینستاگرام در اختیار ندارید، می توانید از سایت مورد اعتماد فالوور واقعی ایرانی تهیه کنید. یکی از بهترین راه های خرید فالوور ایرانی استفاده از ارز دیجیتال است. از مزایای خرید فالوور اینستاگرام با ارز دیجیتال موارد زیر است:

  • امنیت بالا حساب بانکی شما، که قابل هک شدن نیست

  • با این روش هویت شخص فروشنده نامشخص است لزا می توانید اطمینان حاصل کنید که مشخصات شما فاش نمی شود

  • امکان انجام این معاملات در همه مناطق جهان وجود دارد، از این رو در هر کجای دنیا باشید با قیمت کم می توانید فالوور اکانت خود را افزایش دهید.

  • با توجه به ارزش بالا ارز دیجیتال در صورت آنی می توانید با سود سرمایه اصلی خود فالوور بگیرید و به سرمایه اصلی خود نیازی نداشته باشید.

  • در این روش انتقال پول بسیار آسان می باشد و در نتیجه برای انجام معاملات با حجم بالا و حتی حجم خیلی کم گزینه ی مناسبی است.

 

خرید فالوور اینستاگرام با ارز دیجیتال در ایران با چه سایتی امکان پذیر است؟

با توجه به تحریم بودن کشور ایران می توان گفت که بیشتر سایت های خرید آنلاین و حضوری در ایران خرید با ارز دیجیتال را قبول ندارند. اگر شما به دنبال خرید فالوور و دیگر محصولات اینستاگرام با ارز دیجیتال هستید، به شما بهترین سایت دیجی ممبر را توصیه می کنیم. سایت دیجی ممبر معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ایرانی است و در آینده بسیار نزدیک قصد شروع چنین فعالیتی را دارد. این برند همه نوع ارز دیجیتال را به عنوان هزینه متبقل می کند و به صورت آنی سفارش شما را به صفحه اینستاگرامیتان واریز می کند.

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال در دنیای امروزه ماست. این مدل پول بر پایه دانش رمزنگاری است. سکه های ارز دیجیتال در حقیقت وجود خارجی ندارند و تنها در فضای اینترنتی قادر به فعالیت می باشند. هدف اصلی این سیستم کاهش تقلب و جلوگیری از جعل و کلاه برداری از حساب بانکی شماست.

 

کاربردهای ارز دیجیتال

برای آشنایی بهتر بیایید ابتدا به کاربردهای این شبکه بپردازیم:

  • امکان معامله در سطح بین‌المللی: ارز دیجیتال واحد پولی بین المملی است از این رو در هر نقطه از جهان می توان به نقطه دیگر مبادلات مالی انجام داد و حتی معاملات بسیاری از سهام های بزرگ دنیا با ارز دیجیتال قابل معامله است.

  • راحتی مبادله: ارز دیجیتال مربوط به سازمان و نهادی نیست، از این رو بهترین گزینه برای معاملات حجم سنگین پول است. برای ارسال پول به هر جا از دنیا از شما هزینه جابه‌جایی پول نمی خواهد و به صورت آنی قابل ارسال است.

  • خرید اینترنتی: بیشتر مردم فکر می کنند که خرید و فروش با ارز دیجیتال سخت و زمان بر است؛ اما این تفکر اشتباه است. با سکه های ارز دیجیتال می توانید برای خرید اینترنتی استفاده کنید . امروزه بیشتر سایت های مطرح جهانی ارز دیجیتال را یکی از روش‌های پرداخت قرار داده اند.

  • سرمایه‌گذاری: ارز دیجیتال علاوه بر سیستم پرداخت در صنعت سرمایه‌گذاری نیز کاربرد زیادی دارد. با تبدیل واحد پولی خود به سکه های ارز دیجیتال علاوه بر امن نگه داشتن سرمایه خود بر میزان ارزش آنی آن نیز می افزایید. در حال حاضر روز به روز بر تعداد کاربر ارز دیجیتال افزوده می شود و از این رو ارزش واحد پولی ارز دیجیتال بالا می رود؛ البته علاوه بر تعداد کاربر، عوامل دیگری بر ارزش ارز دیجیتال تاثیر می گذارد.

  • دور زدن تحریم‌ها: ارز دیجیتال با توجه به وابسته نبودن به ارگانی، کاملا مستقل از دولت کار می کند؛ از این رو تحریم کشوری تاثیری بر کارکرد این شبکه ندارد. همان طور که خبر دارید ایالات متحده روابط مالی کشورهای جهان ، کشور ایران را تحریم کرده اند، از این رو انتقال پول ما بین کشور ایران و بسیاری از کشورها تحریم شده است ولی ارز دیجیتال این تحریم‌ها دور زده است. برای این کار کافی است فرد فرستنده با خرید مقداری بیت کوین به راحتی آن را به کیف پول شخص درخواست کننده منتقل کند.

محمد حسینی
محمد حسینی من محمد هستم، دانشجو گرافیک در دانشگاه تهران است. حدود 5 سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋