Mr100

Mr100

توسط ۱ نفر دنبال می شود

افزایش ترافیک سایت خود را در ۲۸ روز ۱۰ برابر کنید

همگی می دانیم که راه اندازی یک وب سایت تا رساندن به هدف نهایی که فروش است چقدر سخت است. شما در ابتدا باید برای افزایش ترافیک سایت کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید، از کلمات کلیدی معنایی و LSI مناسب استفاده کنید، محتوا را همانطور که گوگل دوست دارد بنویسید، و ساختارهای سایت را مدیریت کنید.

اما بدترین اتفاق ممکن چیست ؟ اینکه همه کارها را را انجام دهید، اما در نمودار ترافیک GA خود هیچ افزایش ترافیک سایت ی را مشاهده نکنید… این کابوس چقدر بد است.برای فرار از این رویای جهنمی، شما در سمینارها و دوره‌ها مختلف شرکت می کنید و هزاران مقاله سئو را می خوانید و از برخی از رقبای برتر خود تقلید می کنید، به این امید که بخشی از موفقیت آنها را تکرار کنید.و در پایان هیچ‌کدام از آنها کار نمی‌کنند، حداقل نه آنطور که شما امیدواربودید .

در این مرحله، این به ذهن شما می رسد که … در افزایش ترافیک سایت شکست خورده ام!

اگر هر یک از موارد بالا را تجربه کرده اید، می دانم که همه اینها چقدر می تواند برای شما ناامید کننده باشد.می‌دانید که سئو یک بازی طولانی است، اما به خوبی می‌دانیم که اگر به زودی نتیجه‌ای نگیرید، احتمالاً آنقدر صبر نخواهید کرد و قادر با انجام سئو برای افزایش ترافیک سایت در زمان طولانی نیستید. رقبای شما با سرعت از کنار شما عبور می کنند و مشتریان شما را به قول معروف قاب می زنند تا افزایش ترافیک سایت مانند زیر را تجربه کنند!

 

 

قبل از اینکه ادامه دهیم، می‌خواهم از شما بخواهم اگر فکر می‌کنید افزایش ترافیک سایت غیرقابل توقف غیرممکن است، مطالعه را متوقف کنید. چون اگر اینطور فکر می کنید، بقیه مقاله برای شما معنی ندارد. اما، اگر فکر می کنید که افزایش ترافیک سایت غیرقابل توقف نه تنها ممکن است، بلکه چیزی است که می توانید به آن دست پیدا کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

حالا اجازه دهید به این فکر شما بپردازم که می‌دانم در حال حاضر در ذهن خود دارید می پرسید که ” چرا باید به مقاله شما اعتماد کنم؟”حقیقت این است که شما مجبور نیستید. علیرغم تجربه یک دهه من به عنوان یک سئو کار، من ادعا نمی کنم که همه چیز را می دانم، به خصوص  در این صنعت همیشه در حال توسعه. اما در حد توانم مطالب مفیدی را برای شما بازگو میکنم. ممکن است همه چیز را ندانم، اما این امتیاز را داشته ام که در ۸ سال گذشته با هزاران بازاریاب و صاحب مشاغل دیگر کار کنم.

چیزی که در ادامه با شما اشتراک می‌گذارم فقط دیدگاه شخصی من نیست، بلکه مجموعه‌ای از بینش، تجربیات و سیستم‌هایی است که توسط هزاران بازاریاب و صاحبان کسب‌وکار موفق استفاده می‌شوند و من قصد دارم این اطاعات مهم را با شما به اشتراک بگذارم که چگونه همه این افراد ترافیک ۵، ۶، یا حتی ۷ برابری را برای افزایش ترافیک سایت خود ایجاد کرده اند و ترافیک سایت چیست .

“شما فقط باید به سیستمی که هزاران بازاریاب موفق به طور مشترک تجربه کرده اند اعتماد کنید.”شما فقط باید به سیستمی اعتماد کنید که جامعه در ۸ سال گذشته بهینه سازی و تنظیم کرده است.اکنون به ما بپیوندید و بیایید در ادامه به این موضوع بپردازیم که دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

 

بزرگترین اصول موفقیت در سئو و افزایش ترافیک سایت

  • بک لینک نخرید
  • بک لینک نفروشید

اگر به اندازه کافی در سئو  فعال بوده اید، احتمالاً می دانید که تقریباً هر تاکتیک یا استراتژی دیگری که توسط SEO استفاده می شود توسط Google رد شده است. به طور مثال همیشه گوگل گفته است که :

پست مهمان؟ جواب منفی.

لینک سازی؟ غیر طبیعی

اما با تمام مقالات منشر شده گوگل، ۳ موضوع وجود دارد که گوگل هرگز آنها را در ایجاد افزایش ترافیک سایت رد نکرده است

  1. اهمیت درک هدف جستجوی کلمه کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی معنایی و LSI مناسب
  2. اهمیت ایجاد محتوای  مفید و هدفمند
  3. اهمیت ایجاد ساختار محبوب سازی یا همان لینک سازی موضوعی مرتبط با زمینه محتوا بصورت طبیعی

دقیقاً مطابق با موضوعاتی که در اجرای سئو موفق اجرا می کنیم. و تجربه هزاران سئو کار و مدیران سایتهای موفق، همان الگوی موفقیت است که بارها و بارها بیان شده است, همیشه کلمات کلیدی ، محتوا و بک لینک با کیفیت هستند.

برای بیان این موضوع، وب سایت هایی که در این ۳ زمینه بهتر عمل می کنند به طور متوسط ​​۶۲۳ درصد بهتر از وب سایت هایی که در هر ۳ زمینه ضعیف عمل می کنند افزایش ترافیک سایت داشته اند و ۵۱۷ درصد بهتر از وب سایت هایی که فقط در ۱ یا ۲ زمینه را موفق بوده اند عملکرد بهتری دارند!

بیایید با «هدف کلمه کلیدی درست» شروع کنیم. می خواهیم بدانیم که فراتر از حجم جستجوی کلمه و دشواری کلمه کلیدی، جنبه مهمتر در اینجا هدف از کلمه کلیدی چیست. ابتدا باید بفهمیم شخصی , وقتی یک کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کند به دنبال چه چیزی است. در غیر این صورت، شما نمی توانید محتوایی مفید برای کاربر ایجاد نمایید و پاسخگوی کاربر نمی باشید و تبدیل به محتوایی به ارزش برایGoogle می‌شوید که حتی در ۱۰ صفحه اول دیده نمی شوید.

در مرحله بعد، «محتوای بهینه شده و مطابق با هدف». ما باید محتوا را بر اساس نحوه درک موتورهای جستجو (مهندسی معکوس الگوریتم های موتورهای جستجو) بهینه سازی کنیم و از ۱۰ نتیجه برتر به عنوان معیار خود برای بهینه سازی استفاده کنیم. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط معنایی و کلمات کلیدی LSI در این بخش بسیار مهم است. در صورت عدم دستیابی به هر دو، رتبه بندی تقریباً غیرممکن خواهد بود.

در نهایت، ما می‌خواهیم یک « محتوای مرتبط با کلمه کلیدی» را ترسیم کرده و بسازیم. بهتر است که با ۲ پایه اول بالا شروع کنیم، اما برای سئو موفق کافی نیستند. داشتن یک محتوای عالی خوب است، اما در مقایسه با رقبای شما که ۱۰ مقاله محتوای عالی به هم پیوسته دارند، شما ضعیف هستیدو دلیلش هم خیلی ساده و مشخص است .

ادامه مطلب در : افزایش ترافیک سایت

Mr100
Mr100

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋