ابتدا مولفههایی که باید برای تولید ساخت تیزر تبلیغاتی در نظر گرفت را بررسی میکنیم. محتوای مناسب باید در زمانی مشخص، بیشترین مفهوم و کارایی را از یک برند و محصولات آن معرفی کند. در عین حال باید به نوعی مخاطب را تحت تاثیرقرارداده و احساس نیاز به خدمت یا محصول برند را در آن ایجاد کند. جذابیتهای بصری و متنی در ساخت تیزر تبلیغاتی ، میتواند تاثیرگذاری برند روی مخاطب را آسانتر کند و در نهایت بازدهی سرمایهگذاری در بخش محتوا را افزایش بدهد.
تولیدمحتوا در حوزه ساختمان میتواند به صورتهای مختلف تولید شود که بنا به نیاز هر شغل، پیشنهادهای متفاوتی از سوی ارائهدهندگان خدمات محتوایی ارائه میشود. اما با توجه به سهولت در معرفی و جذابیت بیشتر محتواهای تصویری، ساخت تیزر تبلیغاتی توانسته تاثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشد .
ادامه مطلب در مارکتیک گروپ در مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی
پاسخ ها