ali naderi

ali naderi

بیشترین تراکم کاشت مو در کلینیک آدینا تهران

یک کاشت مو موفق به عوامل زیادی بستگی دارد و یکی از مهمترین ویژگی های یک پیوند مفید از نظر زیبایی، توانایی دستیابی به تراکم واحد فولیکولی کافی با یک روش است. در بیمارانی که مقدار کافی موی اهداکننده دارند، گرافت‌های واحد فولیکولی را می‌توان با استفاده از تکنیک‌های قرار دادن گرافت با تراکم بالا پیوند زد و نتایج نهایی طبیعی‌تر و عملاً غیرقابل شناسایی‌تر از روش‌های تراکم کمتر است.توضیحات دکتر مرجان همتی متخصص کاشت مو در کلینیک زیبایی آدینا در تهران در رابطه با تراکم کاشت مو بسیار مهم است.

برای درک مفهوم تراکم، باید دانش اولیه ای از پوست سر داشته باشید. در پوست سر انسان، تراکم متوسط ​​مو حدود 100-125 واحد فولیکولی در یک سانتی متر مربع (سانتی متر مربع) است. از آنجایی که هر واحد فولیکولی در تعداد موها متفاوت است، مطالعات نشان داده است که در هر سانتی متر مربع حدود 160-250 تار مو وجود دارد. زمانی که فردی متوجه ریزش موی خود می شود، تقریباً 50 درصد از موهای خود را در آن ناحیه از دست داده است.

 

حتی با تکنیک های مدرن جراحی، جراحان قادر به بازسازی تراکم موهای طبیعی 125 واحد فولیکولی در سانتی متر مربع نیستند. خوشبختانه، برای دستیابی به یک نتیجه عالی از نظر زیبایی، جراحان نیازی به پیوند مو با تراکم کاملا طبیعی ندارند، اما باید بتوانند گرافت ها را با تراکم کافی پیوند بزنند تا تا حد امکان کامل ظاهر شوند.

در مرکز ترمیم مو گابل، دکتر گابل از چندین تکنیک برای دستیابی به پیوند با تراکم بالا استفاده می کند. دکتر گابل و تیمش از میکروسکوپ‌های استریو پرقدرت برای جداسازی دقیق پیوندها از بافت پوست سر استفاده می‌کنند. این بزرگنمایی به او اجازه می دهد تا گرافت های واحد فولیکولی بیشتری را در یک ناحیه معین قرار دهد. علاوه بر این، اگر یک واحد فولیکولی به درستی توسط یک تکنسین با تجربه ترمیم مو کوتاه نشده باشد، قرار دادن گرافت با تراکم بالا غیرممکن می شود. هر یک از اعضای تیم دکتر گابل برای برآورده کردن استانداردهای بالای دکتر گابل برای آماده‌سازی واحد فولیکولی، آموزش عملی و تجربه گسترده‌ای با میکروسکوپ‌های استریو داشته‌اند.

ali naderi
ali naderi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋