ali naderi

ali naderi

میزان درد در مدت زمان کاشت مو در کلینیک آدینا تهران

عصر مدرن کاشت مو در اواخر دهه 1950 آغاز شد، اما از آن زمان به بعد با پیشرفت فناوری های جدید، این تکنیک ها بسیار بهبود یافته است. این باعث شده است که روش‌های ترمیم مو نسبت به گذشته بسیار کمتر تهاجمی و دردناک‌تر باشند - تجربه کاشت مو امروزی هیچ شباهتی به تجربه کاشت موی پدربزرگ یا پدر شما ندارد. اما آیا کاشت مو دردناک است؟

کاشت مو با وجود کم تهاجمی بودن، هنوز یک روش جراحی محسوب می شود. اما برای بسیاری از بیماران، اصطلاح "جراحی" ترس از بهبودی آهسته و عوارض جانبی دردناک را تداعی می کند. در مورد کاشت مو، این ترس به سادگی نابجاست. در حالی که ممکن است انتظار کمی ناراحتی بعد از عمل داشته باشید، اما در مقایسه با سایر روش های جراحی بسیار آسان است. در طول عمل، یک بی حس کننده موضعی ملایم روی پوست سر شما اعمال می شود تا دردی احساس نکنید.

اگر یک مشاوره حضوری با دکتر همتی در کلینیک زیبایی آدینا در تهران برنامه ریزی کنید،شما را در مراحل پروسه ترمیم مو راهنمایی می کنند و به شما نشان می دهند که هیچ ترسی ندارید. در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم.

 

بیهوشی موضعی در مقابل بیهوشی عمومی

با بیهوشی عمومی، با استفاده از ترکیبی از داروهای پزشکی تحت نظارت یک تیم جراحی به خواب می روید. پزشکان از بیهوشی عمومی برای انواع جراحی های درگیرتر استفاده می کنند، زمانی که بیدار بودن یا هوشیاری در طول عمل برای بیماران بسیار شدید است.

در مقابل، متخصصان پزشکی از بی حسی موضعی برای کارهای کم تهاجمی از جمله جراحی ترمیم مو استفاده می کنند. بی حسی موضعی، همانطور که از نامش پیداست، در حالی که شما کاملا بیدار و راحت هستید، قسمت های خاصی از بدن را هدف قرار می دهد.

در این حالت، جراحان کاشت مو قسمت هایی از پوست سر شما را که روی آن کار می شود بی حس می کنند. بی حسی موضعی به ندرت منجر به عوارض می شود و شما در طول عمل بیدار خواهید ماند. بدون استفاده از بیهوشی عمومی، بهبود کاشت مو زمان بسیار کمتری می برد. در مواردی که بیهوشی عمومی نیاز به بیمارستان یا مرکز پزشکی مشابه دارد، بی حسی موضعی آسان و مقرون به صرفه است. همچنین لازم نیست نگران حالت تهوع پس از جراحی یا هر یک از عوارض دیگر که معمولاً در اثر بیهوشی عمومی ایجاد می شود، باشید.

ali naderi
ali naderi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋