emma

emma

موضوعات پادکست: 104 ایده جذاب پادکست برای نمایش شما

سرویس تحقیقاتی eMarketer پیش بینی می کند که طی دو سال آینده، 40 میلیون آمریکایی شروع به گوش دادن به یک پادکست حداقل یک بار در ماه خواهند کرد و به 120 میلیون شنونده ای خواهند پیوست که قبلاً این عادت را اتخاذ کرده اند. در حالی که پادکست ها در این مرحله یک رسانه بسیار توسعه یافته هستند، شما هنوز هم می توانید با یک موضوع خاص که برای مخاطبان و تخصص خاصی طراحی شده است موفق شوید. به‌عنوان مثال، به‌جای راه‌اندازی یک پادکست حرفه‌ای برای مشاوره شغلی، از تجربه‌ام از مصاحبه در Google و LinkedIn برای راه‌اندازی Girl You're Hired و ارائه توصیه‌های شغلی منحصربه‌فرد به زنان در مصاحبه‌های شغلی استفاده کردم.


اگرچه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما انتخاب یک موضوع پادکست جامد لازم نیست سخت باشد. در اینجا، من نه تنها نحوه تصمیم گیری در مورد یک موضوع را گردآوری کرده ام، بلکه 104 ایده را نیز برای شروع سریع فرآیند شما گردآوری کرده ام.

نکته: پس از انتخاب موضوع خود، یک وب سایت با استفاده از این الگوهای وب سایت پادکست ایجاد کنید و نمایش خود را با استفاده از پخش کننده پادکست داخلی نمایش دهید. شما فقط باید یک سایت میزبان پادکست را انتخاب کنید و فید RSS خود را متصل کنید.

چگونه در مورد موضوع پادکست تصمیم گیری کنیم؟

یک شغل رویایی باید به شما علاقه مند باشد، به نقاط قوت شما بازی کند و مهمتر از همه، به شما دستمزد بدهد. به طور مشابه، شروع یک پادکست به بسیاری از معیارهای مشابه نیاز دارد. برای یک پایه خوب، موضوعی را انتخاب کنید که این چهار عامل را تحت تأثیر قرار دهد:


علاقه شخصی قوی

مخاطبان موجود

متمایز کننده منحصر به فرد

قابلیت کسب درآمد


نمودار نحوه یافتن موضوعات پادکست مناسب برای شما نمودار نحوه یافتن موضوعات پادکست مناسب برای شما


01. علاقه شخصی قوی

شما باید علاقه شدیدی به موضوع انتخابی خود داشته باشید، زیرا زمان زیادی را صرف صحبت و تحقیق در مورد آن خواهید کرد. اگر به موضوعی علاقه مند هستید، بحث طولانی مدت آسان است، خواه آن را از زندگی، شغل، تحصیلات یا سرگرمی های خود بدانید. به علاوه، شما به طور خودکار با صحبت کردن در مورد آن احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.


حتی بیشتر از این، علاقه واقعی شما به شما انگیزه می دهد تا عمیق تر بگردید. برای مثال، فیلمسازان و دوستان ناتانیل هندریکس و پرستون جتر متوجه شدند که در حین تماشای یکی از فیلم‌های او، دان آیکروید، بازیگر کانادایی و اسطوره SNL، وسواس مشترکی دارند. هنگامی که آنها متوجه شدند که صفحه IMDB او شامل بیش از 100 عنوان است، "بهترین پاها در شیکاگو" متولد شد. هر قسمت این زوج را دنبال می‌کند که فیلم را تماشا می‌کنند و درباره ارتباط آن با حرفه دن و همچنین فرهنگ آن زمان بحث می‌کنند.

02. مخاطبان موجود

آیا دیگران علاقه شما را به این موضوع دارند؟ در حالی که یک مخاطب هدف خاص می تواند به شما کمک کند تا به سرعت شنوندگان را به دست آورید، مجموعه شنوندگان بالقوه همچنان باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا موفقیت را تضمین کند.


توصیه می‌کنیم بررسی کنید که آیا انجمنی در حال حاضر با موضوع شما درگیر است یا خیر. گروه‌های رسانه‌های اجتماعی، موضوعات Reddit، وبلاگ‌ها و حتی سایر پادکست‌ها می‌توانند به شما در سنجش محبوبیت موضوع کمک کنند. به‌عنوان مثال، نمایش‌های بازخوانی مانند «خانم‌های اداری»، موضوعات پادکست بسیار خوبی هستند، زیرا با مخاطبان آماده ارائه می‌شوند.

03. متمایز کننده منحصر به فرد

هیچکس شما نیستید و این قدرت شماست. چه نقطه نظر منحصر به فردی را می توانید در مورد موضوع خود ارائه دهید؟ نیازی نیست چرخ را دوباره اختراع کنید، اما داشتن یک برداشت اصلی از یک موضوع پادکست محبوب به شما کمک می کند که برجسته شوید و شنوندگان بیشتری به دست آورید.


پادکست های جنایی واقعی بهترین مثال برای این موضوع هستند. در حالی که My Favorite Murder به سرعت با چرخش کمدی خود این ژانر را مجذوب خود کرد، نمایش‌های جدیدی مانند مردم بسیار ترسناک همیشه با پیشنهادات منحصر به فرد مانند مجریان مشهور یا روزنامه‌نگاری تحقیقی عمیق راه خود را به صدر جدول می‌یابند.

04. توانایی کسب درآمد

راه اندازی یک پادکست ممکن است به عنوان یک پروژه یا سرگرمی پرشور شروع شود، اما به زودی ممکن است نورهای موفقیت و حتی پتانسیل سود را مشاهده کنید. مطمئن شوید که موضوع پادکست خود را با در نظر گرفتن گزینه های کسب درآمد انتخاب کرده اید.


راه های رایج برای کسب درآمد از پادکست عبارتند از: حامیان مالی و تبلیغات پادکست، بازاریابی وابسته، دوره های پولی، خدمات و محتوای برتر.


به عنوان مثال، اگر شما یک مربی رسانه های اجتماعی هستید و برنامه شما نکات و بهترین روش ها را به اشتراک می گذارد، می توانید دوره ای در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی بفروشید و حتی خدمات پولی ارائه دهید تا به شرکت های دیگر با تلاش هایشان کمک کنید.


هنگام تصمیم گیری در مورد نام پادکست خود، بیشتر مراقب باشید که خود را گوشه نگیرید. فرض کنید نام پادکست شما شامل کلمه "مالیات" است، اما شما توصیه های مالی دیگری نیز ارائه می دهید. نمی‌خواهید گزینه‌های درآمدزایی آینده را از سوی تبلیغ‌کنندگانی که وام یا وام مسکن ارائه می‌دهند، از دست بدهید.

ایده ها و تصاویر پادکست از پادکست و راه های کسب درآمد از شما موضوع پادکست ایده ها و تصاویر پادکست پادکست و راه های کسب درآمد از موضوع پادکست شما


ایده های موضوع پادکست شنوندگان دوست خواهند داشت

با تجزیه و تحلیل ژانرهای پادکست پیشرو، اسکن دایرکتوری های پادکست متعدد مانند پادکست های اپل، اسپاتیفای، پادکست گوگل و یافتن موضوعات در حال انفجار در سراسر وب، این ایده های طبقه بندی شده را برای نمایش شما محدود کرده ام.


هنر و سرگرمی

داستان سرایی

جرم و جنایت واقعی

موسیقی

غذا

تجارت و فناوری

عجب

امور مالی و پول

ورزش و بازی

تناسب اندام، سلامتی و تندرستی

سبک زندگی

آموزشی

اخبار و سیاست

کمدی

بچه ها و خانواده

نمودار نواری در مورد موضوعات و ژانرهای پادکست پیشرو در USbar نمودار در مورد موضوعات و ژانرهای پادکست پیشرو در ایالات متحده


01. هنر و سرگرمی

هنر، فرهنگ و زندگی سلبریتی ها همیشه مردم را به اشکال مختلف سرگرم کرده است - و پادکست ها فقط قالب جدیدی برای دنبال کردن این موضوعات سرگرم کننده هستند.


اگر هنرمند هستید، اجازه دهید خلاقیت شما بدرخشد و هنر شما به کلمات تبدیل شود. پادکست در مورد کار شما می تواند راهی عالی برای معرفی خود به مخاطبان جدید و به اشتراک گذاری مهارت های شما باشد. حتی می توانید از آن به عنوان یک کانال بازاریابی برای ارائه دوره های آنلاین یا فروش آثار هنری استفاده کنید.


از طرف دیگر، اگر شما یک معتاد بزرگ فرهنگ پاپ هستید، عاشق شایعه‌پراکنی درباره جدیدترین و داغ‌ترین اخبار هالیوود از روی کاناپه‌تان خواهید شد. از راه اندازی برنامه تلویزیونی تا احتمالاً استخدام شدن برای نوشتن در یک مجله، پوشش سرگرمی می تواند حتی درها را به سمت مشاغل رسانه ای یا فرصت های روابط عمومی باز کند.

1. شعر یا نثر خوانی، مانند The New Yorker: Poetry

2. مواد هنری، مانند Real Paint Talks of PSC

3. عکاسی یا فیلم‌سازی، مانند داستان‌های شاتر: پادکست کانن در زمینه عکاسی، فیلم‌سازی و چاپ

4. نکات مربوط به صنعت، مانند Voice Acting 101 Podcast

5. آموزش هنر، مانند MFA Writers

6. مصاحبه با هنرمند، مانند هنرمند ADHD

7. افراد مشهور، مانند زندگی کوتاه با جاستین لانگ

8. فرهنگ عامه، مانند چه کسی؟ هفتگی

9. نقد کتاب یا فیلم، مانند The Potterverse: A Harry Potter Podcast

10. نکات هنرمند مانند Surviving Art

11. Marvel، مانند Marvel’s Voices

12. طرح صوتی، مانند Live از 405

نمونه ای از هنر و نوشتن موضوع پادکست نمونه ای از موضوع هنر و نوشتن پادکست


02. داستان سرایی

داستان سرایی یک غریزه انسانی است که نسل‌ها را در بر می‌گیرد و به نقاشی‌های اولیه غارها و سنت‌های شفاهی برمی‌گردد و فرهنگ ما را در طول زمان شکل می‌دهد. از داستان های قبل از خواب گرفته تا حکایات کاری، ما گوش طبیعی برای مصرف اطلاعات از طریق صدا داریم.


آیا شما یک داستان نویس طبیعی هستید که از صحبت طولانی لذت می برید؟ اگر چنین است، این ایده پادکست ممکن است به نقاط قوت شما کمک کند. در اینجا از ادبیات داستانی، غیرداستانی و هر چیز دیگری استقبال می شود.


می‌توانید از رویدادهای زندگی واقعی، مانند تجربیات خنده‌دار دوستیابی، مطالبی را برای ایجاد محتوای مرتبط و در عین حال جالب ترسیم کنید. شاید داستان های شما حتی به فرصت های انتشار یا سخنرانی منجر شود.

13. طنز، مانند دوستیابی خنده دار - داستان های واقعی

14. رمز و راز، مانند تاریکی عجیب و غریب: داستان های ماوراء الطبیعه، افسانه های ماوراء طبیعی

15. داستان های خواب، مانند داستان های رویایی قبل از خواب

16. کسب و کار، مانند چگونه این را ساختم

17. پدر و مادر، مانند پاسخ به زندگی: صحبت کردن سلامت، باروری و والدین

18. قرار ملاقات و صمیمیت، مانند Girls Gotta Eat


03. جنایت واقعی

جنایت واقعی سومین موضوع محبوب پادکست است که با 18 درصد سهم پیشتاز بازار است. این مخاطب را با یک موضوع خاص مانند جنایات عشقی جذب کنید.


اگر داستان های جنایی وحشتناک مانند موسیقی در گوش شما هستند، این ژانر ممکن است برای شما عالی باشد. از جنایات واقعی گرفته تا داستان‌های تخیلی، می‌توانید شنوندگان را از ترسناک‌ترین پرونده‌های موجود در آنجا راهنمایی کنید. هنگامی که مردم گرفتار تعلیق شدند، می توانید آنها را منتظر انتشار قسمت های جدید خود نگه دارید.


شاید نمایش شما به نسخه اصلی بعدی نتفلیکس تبدیل شود یا موفقیت کار شما را به انتشار یک رمان سوق دهد. یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد، افزایش تعداد طرفداران و دریافت کمک‌های مالی از طریق وب‌سایت‌هایی مانند Patreon یا Kickstarter است.

19. داستان های قتل، مانند True Crime Daily

20. تحقیقی، مانند کابوس در Chowchilla: The Bus Kidnapping

21. جنایات عاشقانه، مانند جنایات عشق

22. ماوراء الطبیعه، مانند شهر ارواح: تاریخ عجیب، جنایت واقعی، و ماوراء الطبیعه

این قالب وب‌سایت پادکست جنایی واقعی آماده ممکن است به شما کمک کند حضور آنلاین خود را «کشتن» کنید.

قالب وب سایت موضوعات پادکست جنایی واقعی قالب وب سایت موضوعات پادکست جنایی واقعی


04. موسیقی

چه در یک گروه نوازندگی کنید یا به سادگی عاشق موسیقی باشید، این موضوعات پادکست زیر می تواند علایق شما را در بر بگیرد. می‌توانید اخبار موسیقی، به‌روزرسانی‌ها و آخرین تغییرات را در یک ژانر خاص کاوش کنید، یا با رفتن به حوزه‌ای مانند موسیقی کانتری یا دنبال کردن زندگی گروهی مانند The Beatles، خود را متمایز کنید. هر دو موضوع در حال حاضر یک پایه هواداران قوی برای استفاده دارند.


اگر ساز موسیقی می نوازید، مهارت های خود را با نکاتی برای سایر نوازندگان به اشتراک بگذارید. شاید برخی از درس‌های موسیقی خصوصی از آن یا یک قرارداد ضبط (ستارگان را هدف قرار دهید). فروشندگان بلیت کنسرت یا برندهای تجهیزات ساز حتی ممکن است بخواهند در نمایش شما تبلیغ کنند.

23. تاریخ موسیقی، مانند پادکست ملکه

24. انتقاد از موسیقی، مانند گروه مورد علاقه شما

25. Craft، مانند Songwriter Theory

26. ژانر یا هنرمند خاص، مانند جاز یونایتد

27. فرهنگ موسیقی، مانند ساختن راه ها: هنر موسیقی

می توانید نمایش دهید

نمایش شما در این قالب وب سایت پادکست موسیقی.

قالب وب سایت پادکست موسیقی برای موضوعاتی در مورد موسیقی و فرهنگ قالب وب سایت پادکست موسیقی برای موضوعاتی در مورد موسیقی و فرهنگ


05. غذا

پادکست های غذایی اطلاعات کاملی را در اندازه «لقمه» در اختیار شنوندگان قرار می دهند. این موضوعات پادکست می تواند از دستور العمل ها گرفته تا نکات باغبانی سبزیجات متفاوت باشد. اگر اغلب در آشپزخانه مشغول آشپزی هستید، ممکن است هر مرحله را در زمان واقعی ضبط و مستند کنید.


در حالی که غذا ممکن است یک موضوع گسترده باشد، همه ما برای زنده ماندن نیاز به خوردن داریم. فقط به یک زیرمجموعه در غذا فکر کنید، مانند رژیم های غذایی مانند کتو یا فلکسیتری که دنبال کنندگان هدفمند اما قوی دارند.


وقتی تعداد طرفداران شما افزایش می یابد، کتاب های آشپزی، معاملات وابسته و دوره های سرآشپز می توانند گزینه های عالی کسب درآمد از پادکست باشند.

28. سبک زندگی رژیمی، مانند گیاهخواری فعال

29. غذاهای جهانی، مانند Pass the Chipotle Podcast

30. پخت، مانند خرده نان مدرنیستی

31. باغبانی، مانند نمایش باغبان جو

32. شراب، مانند گفتگوهای شراب

33. تندرستی و تغذیه، مانند Food Psych

34. دستور العمل، مانند بازی من یک دستور غذا

ما این الگوی وب سایت پادکست غذا را درست کردیم، بنابراین می توانید دستور العمل های عالی خود را فوراً تهیه کنید.

قالب های وب سایت موضوعات پادکست مواد غذایی قالب های وب سایت موضوعات پادکست مواد غذایی


06. مشاغل و فناوری

کسب و کاری را شروع کرده اید و آماده به اشتراک گذاری آموخته های خود هستید؟ به این فکر کنید که دوست داشتید در زمان شروع چه توصیه هایی را می دانستید. پادکست های تجاری برای شبکه سازی، ایجاد روابط حرفه ای جدید و معرفی برند شما شگفت انگیز هستند.


پادکست شما می تواند موضوعات عمومی تجاری را پوشش دهد یا شرکت شما می تواند یک پادکست مرتبط با صنعت شما داشته باشد. به عنوان مثال، سایت های بزرگ طراحی سایت شخصی را شروع کرد حالا چه؟ برای بحث در مورد آینده فناوری، تجارت الکترونیک و طراحی وب. این نمایش ایده ها و گفتگو با رهبران در فضا را برجسته می کند و صنعت را به هم نزدیکتر می کند.


علاوه بر بازاریابی وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما، پادکست شما همچنین می تواند منجر به معاملات برند از طرف حامیانی شود که نرم افزار یا راه حل هایی را به شنوندگان کسب و کار شما ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک پادکست فروش که مربیان درباره نحوه بستن معاملات بیشتر تکرار می کنند، ممکن است توسط ابزارهای فعال سازی فروش حمایت شود.

35. استراتژی، مانند Strategy Simplified

36. رهبری، مانند پادکست زنان در رهبری

37. مشاغل، مانند تعقیب کنندگان شغل

38. فروش، مانند مدرسه فروش با جردن بلفورت

39. تبلیغات، مانند آسیایی ها در تبلیغات

40. کارآفرینی، مانند کجا هستند؟

41. اقتصاد، مانند پادکست اکونومیست

42. رسانه های اجتماعی و بازاریابی، مانند The GaryVee Audio Experience

43. یک روز در کفش حرفه ای، مانند تجربه یک روز در زندگی

44. مانند پادکست The Teacher Career Coach حرفه خود را آموزش دهید

07. امور مالی و پول

همه ما به پول نیاز داریم - و اغلب بیشتر از آن می خواهیم. با راه اندازی پادکست در مورد نکات مالی، سرمایه گذاری و مدیریت پول، مخاطبان زیادی در دسترس خواهید داشت.


اگر یکی از ایده‌های پادکست را در حوزه مالی انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که قدرت قوی برای بحث و مشاوره در مورد چنین موضوعات حساسی دارید. پس از همه، شما می خواهید مطمئن شوید که شنوندگان می توانند در تصمیم گیری های مالی بزرگ خود به شما اعتماد کنند.


مشابه پادکست های تجاری، می توانید به راحتی برای فین تک، راه حل های مالی و شرکت های بانکی شریک شوید و تبلیغ کنید. اگر می خواهید انفرادی بروید، خدمات مشاوره مالی را در سایت خود ارائه دهید یا راهنماها، کتاب های الکترونیکی و خبرنامه های بازاریابی ایمیلی پولی را به عنوان محتوای پولی پاداش ارائه دهید.

45. املاک و مستغلات، مانند پادکست املاک BiggerPockets

46. ​​سرمایه گذاری، مانند سرمایه گذاری هزاره

47. بازارهای سهام، مانند اخبار بازار بورس روزانه

48. فناوری مالی، مانند Crypto Banter

49. بازنشستگی، مانند آماده برای بازنشستگی

50. امور مالی شخصی، مانند Listen Money Maters

08. ورزش و بازی

پادکست های ورزشی 17 درصد سهم دارند و چهارمین موضوع پیشرو هستند. انبوه تماشاگرانی که در حال تماشای بازی های Superbowl، NBA و المپیک هستند، تقاضا برای این دسته را نشان می دهد. اما کدام زاویه منحصر به فرد را می توانید بگیرید؟ طرفداران ورزش، گیمرها و ورزشکاران همگی می توانند دیدگاه های منحصر به فردی به آن اضافه کنند. این روزها، مردم واقعاً به بازیکنان و تیم های مورد علاقه خود متعهد هستند. با پوشش دادن یک بازیکن در سطح خرد، به جایگاهی دست پیدا کنید، یا برای آخرین به‌روزرسانی‌های ورزش، فروشگاهی واحد باشید.


چه کسی می داند، شاید یک تیم ورزشی، کانال خبری ورزشی، یا برندی بخواهد اسپانسر شود. به عنوان مثال، اگر مخاطبان زیادی از دوندگان جمع آوری کرده اید، آنها ممکن است توصیه های شما را در مورد لوازم و کفش هایی که باید خرید کنند بخواهند - و آن برندها می خواهند رابطه محکمی با مخاطبان شما داشته باشند.

51. تمرین، مانند Runners High With Bala

52. استراتژی، مانند مطالعه پوکر هوشمند

53. فرهنگ ورزشی، مانند نظریه بازی

54. لیگ های حرفه ای، مانند The Ringer NBA Show

55. در فضای باز، مانند بقای مدرن در فضای باز

56. ورزشکاران، مانند ورزش زنان

57. روند صنعت بازی، پادکست GamesIndustry.biz

58. لیگ های فانتزی، مانند فوتبالیست های فانتزی

59. بازی های ویدیویی، مانند بازی های خوب چیست

این قالب وب سایت وبلاگ و پادکست ورزشی را که کاملاً محتوای نوشتاری و صوتی را ترکیب می کند، بررسی کنید.

وب سایت وبلاگ و پادکست ورزشی

قالب te برای ایده های ورزشی وبلاگ ورزشی و قالب وب سایت پادکست برای ایده های ورزشی


09. تناسب اندام، سلامت و تندرستی

داده‌های YouGovAmerica نشان می‌دهد که محبوب‌ترین تصمیم‌های سال نو مربوط به خودسازی است (سالم‌تر زندگی کردن ۲۳ درصد، کاهش وزن ۲۰ درصد و ورزش ۷ درصد). گاهی اوقات همه ما به تشویق اضافی نیاز داریم و یک پادکست می تواند صدای انگیزشی در گوش ما باشد.


اگر این موضوع را انتخاب کنید، نکات تمرینی یا راهنمایی‌های تغذیه‌ای شما احتمالاً می‌تواند مشتریان خصوصی شما را جذب کند. ممکن است فقط یک کسب و کار آموزشی شخصی راه اندازی کنید و حتی کلاس های مجازی را در وب سایت تناسب اندام خود آموزش دهید. راه اندازی یک کانال یوتیوب موفق برای نشان دادن تمرینات خود نیز می تواند استعداد شما را به حداکثر برساند.

60. شرایط پزشکی و پشتیبانی، مانند Let’s Talk Bipolar

61. بخوابید، مانند Get Sleepy: Sleep Meditations and Stories

62. ذهن آگاهی، مانند مدیتیشن Mindful In Minutes

63. یوگا، مانند Let’s Talk Yoga

64. اصول تناسب اندام، مانند Mind Pump: Raw Fitness Truth

65. تغذیه، مانند تغذیه فکری

66. طب جایگزین، مانند Gutsy Health

نمونه ای از ایده های موضوع پادکست در مورد تناسب اندام با زنی که روی جلد پادکست تمرین می کند نمونه ای از ایده های موضوع پادکست در مورد تناسب اندام با زنی که روی جلد پادکست تمرین می کند

10. سبک زندگی

همه ما با موانع مختلفی روبرو هستیم و پادکست سبک زندگی منحصر به فرد شما ممکن است همان صدای تغییر دهنده زندگی باشد که کسی باید بشنود. فرقی نمی‌کند سبک‌شناس، گوروی رابطه یا صرفاً والدینی باشید که می‌دانند چگونه درس‌های زندگی را بیان کنند، می‌توانید جایگاه خود را پیدا کرده و از آن درآمد کسب کنید. شاید شما یک برند زیبایی هستید و می خواهید محصولات خود را بفروشید. اگر در مورد موضوعات حساسی که مردم برای راهنمایی معنادار به آنها مراجعه می‌کنند، مشاوره می‌دهید و پادکست پخش می‌کنید، کمک‌های مالی می‌تواند راهی برای تشکر دیگران از خدمات شما باشد.

67. دین، مانند تفکر روزانه یهودی

68. عشق و ازدواج، مانند عشق مدرن

69. LGBTQIA+، مانند Coming Out + Beyond

70. حیوانات خانگی، مانند DogLogical: ایجاد حس از رفتار سگ شما

71. فلسفه، مانند چگونه انسان بهتری باشیم

72. نکات سفر، مانند سفرنامه

73. برنامه ریزی عروسی، مانند Bridechilla

74. زیبایی، مانند مدرسه زیبایی پاک

75. توصیه های والدین مانند صحبت با نوجوانان

76. شوخی های دوستی، مانند پرسش و پاسخ

77. تفسیر، مانند هر چیزی که با اما چمبرلین پیش می رود

78. Lifehacks، مانند Caregiver Lifehacks

79. سرگرمی، مانند Seamwork Radio: Sewing Stories

11. آموزشی

چرا سخنرانی های TED اینقدر موفقیت آمیز است؟ احساس می کنید در مدت زمان کوتاهی چیزهای زیادی یاد گرفته اید. پادکست های آموزشی با انگیزه مشابهی رشد می کنند. بینش و قدرت غنی خود را در مورد قسمت های خود به اشتراک بگذارید. آیا روانشناسی لباس قوی شماست؟ یا فمینیسم است؟ به مردم کمک کنید وقت خود را برای مصرف موضوعات هیجان انگیز در حال حرکت سرمایه گذاری کنند.


اگر نه تنها تخصص منحصر به فرد دارید، بلکه اطلاعات واقعی و قابل اعتماد را منتشر می کنید، اعتبار شما می تواند مخاطبان زیادی را افزایش دهد. TED فقط به کسی اجازه نمی دهد روی صحنه برود و معمولاً سخنرانان با به اشتراک گذاشتن پس زمینه خود شروع می کنند.


شما به راحتی می توانید محتوای آموزشی خود را تغییر دهید و از پادکست خود نیز کسب درآمد کنید. وبلاگی با تبلیغات پولی و پیوندهای وابسته یا کتاب‌های الکترونیکی قابل بارگیری ممتاز ایجاد کنید که راهنماهای عمیق ارائه می‌کنند.

80. تاریخ، مانند این روز در تاریخ

81. معماها، مانند پازل های قطره مغز

82. فضا، مانند پادکست فضای عمیق

83. علم، مانند علم در مقابل

84. بیوگرافی ها، مانند بیوگرافی های 5 دقیقه ای

85. جامعه، مانند نحوه کار دنیای شما

86. فناوری، مانند Invention by iHeartPodcasts

87. روانشناسی، مانند روانشناسی معکوس

88. چیزهای بی اهمیت، مانند Crazy Random Cool

89. زبان ها، مانند مدرسه اسپانیایی

موضوعات پادکست آموزشی نمونه هایی در مورد روانشناسی موضوعات پادکست آموزشی نمونه هایی در مورد روانشناسی


12. اخبار و سیاست

سلامت جهانی، انتخابات، درگیری‌های ژئوپلیتیکی - اخبار همیشه منتشر می‌شوند و شنوندگان طبیعتاً می‌خواهند مطلع بمانند.


در حالی که بسیاری از رسانه‌های خبری اصلی پادکست‌های خود را راه‌اندازی کرده‌اند، جهان همچنان به دیدگاه‌های متفاوت در مورد صدها رویداد محلی، سیاسی و بین‌المللی نیاز دارد. از آزادی بیان خود استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که موضوعات را جدی می گیرید تا از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کنید.


موضوعات پادکست خبری احتمالاً شما را به اجرای تبلیغات در طول نمایش خود سوق می دهد، به خصوص زمانی که مخاطبان زیادی و ثابت داشته باشید.

90. اخبار محلی، مانند در جستجوی پورتلند

91. اخبار جهانی، مانند پادکست اخبار جهانی بی بی سی

92. اخبار فوری، مانند CNN Breaking News Alerts

93. مناظره، مانند مناظره مدرن

94. تفسیر سیاسی مانند شکاف سیاسی

13. کمدی

اگر در آستین خود چند شوخی دارید، یک پادکست کمدی راه اندازی کنید. کمدی ژانر پادکست شماره 1 است - قابل درک است، زیرا خنده بهترین دارو است.


پادکست‌ها داستان‌های خنده‌داری را که برایشان اتفاق افتاده به اشتراک می‌گذارند، با دیگران مصاحبه می‌کنند، و درباره رویدادها تفسیرهای سرگرم‌کننده می‌دهند. در این ژانر به مهارت‌های بداهه‌پردازی عالی نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که می‌توانید روی پای خود فکر کنید.


اگر در خواب می بینید که یک نماینده شما را کشف می کند، پادکست می تواند راهی برای افزایش طرفداران باشد. برای کسب درآمد فوری از نمایش خود، یک وب سایت عضویت ایجاد کنید تا به طرفداران اجازه دسترسی داشته باشید

مطالب قدیمی شما

95. طنز سبک زندگی، مانند بوسه و تل آویو

96. کمدی ایستاده، مانند Midlife Mixtape

97. شوخی، مثل شوخی تلفنی با جوبال تازه

98. لحظات شرم آور، مثل OMG! داستان ها

این الگوی وب سایت کمدین دارای یک پخش کننده پادکست داخلی است، بنابراین حتی اگر مردم نمی توانند برنامه های استندآپ شما را ببینند، حداقل می توانند گوش دهند.

قالب وب سایت کمدین برای موضوعات خنده دار پادکست قالب وب سایت کمدین برای موضوعات خنده دار پادکست


14. بچه ها و خانواده

پادکست‌های کودکانه می‌توانند توجه کل خانواده را به خود جلب کنند، از جمله بزرگسالان. و نه فقط هنگام گوش دادن، بچه‌ها می‌توانند نقشی برابر در ساخت و راه‌اندازی پادکست داشته باشند. بسیاری از موضوعات سرگرم کننده مانند جوک ها، معماها و داستان های افسانه را در این طاقچه در نظر بگیرید.


هر سال بچه های جدیدی متولد می شوند - به این معنی که همیشه مخاطبانی برای پادکست شما وجود دارد. ممکن است بخواهید والدین منتظر، مجرد یا جوان را هدف قرار دهید. یا می توانید موضوع محبوب کودکان را با جزئیات بررسی کنید، مانند حیوانات. فقط حواستان به مخاطبانتان باشد. اگر محتوای مرتبط با والدین را به اشتراک می‌گذارید - اما نه مناسب برای بچه‌ها، این را از قبل روشن کنید. از طرف دیگر، اگر محتوای مناسبی برای تمام سنین تولید می کنید، این را نیز آشکار کنید.


والدین چیزهای زیادی برای فرزندان خود می خرند، از اسباب بازی گرفته تا غذا و لباس. شما راه های زیادی برای فروش کالا یا تبلیغ شرکت های وابسته خواهید داشت.

99. چیزهای بی اهمیت، مانند اما چرا: پادکست برای بچه های کنجکاو

100. داستان سرایی، مانند داستان‌های ماشین سواری برای بچه‌های GIGI

101. حیوانات، مانند داستان های حیوانات بچه ها

102. اخبار برای کودکان، مانند Wow in the World

103. شوخ طبعی کودکان، مانند بچه هایی که برای بچه ها جوک می گویند

104. دیزنی، مانند پادکست حقایق سرگرم کننده دیزنی دوستانه بچه ها

emma
emma

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋